Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serv.elab.doc.tehn.-ec.(SF,PT,DDE) pt.proiect."Circuitul monumentelor de interes national din judetul Satu Mare"


Anunt de participare numarul 68590/13.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: JANETTA DELIA AURORA PATCAS, Tel.0261-711004, In atentia: Savu Ramona, Email: [email protected], Fax: 0261-710395, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serv.elab.doc.tehn.-ec.(SF, PT, DDE) pt.proiect."Circuitul monumentelor de interes national din judetul Satu Mare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Satu Mare
cod CPV:
79314000-8 Studiu de fezabilitate71220000-6 Servicii de proiectare arhitecturala
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiei tehnico-economice (Studiu de fezabilitate, documentatii pentru obtinere avize, Proiect tehnic, Detalii de executie) pentru proiectul Circuitul monumentelor de interes national din judetul Satu Mare, in conformitate cu prevederile legale, standardele legate de protejarea monumentelor istorice in vigoare din Romania si sa fie in conformitate cu standardele, normele cerute de Autoritatea contractanta in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati prestatii servicii: servicii de elaborare a documentatiilor tehnico-economice (Studiu de fezabilitate, documentatii pentru obtinere avize, Proiect tehnic, Detalii de executie) pentru proiectulCircuitul monumentelor de interes national din judetul Satu Mare care are ca obiective: Statuia Vasile Lucaciu din Satu Mare, in vederea executiei:
-lucrari de restaurare, protectie si conservare (curatare) a obiectivului de patrimoniu
Casa Vecsey (azi Muzeul de arta) din Satu Mare, in vederea executiei:
-lucrari de restaurare, protectie si conservare (curatare) a obiectivului de patrimoniu
Monumentul Ostasului Roman din Carei, in vederea executiei:
-lucrari de restaurare, protectie si conservare (curatare) a obiectivului de patrimoniu
Castelul Lonyai din Mediesu Aurit, in vederea executiei:
-lucrari de protectie, lucrari de conservare si de curatare a obiectivului de patrimoniu (castel)
-iluminat stradal in zona monumentului
-iluminat arhitectural si de punere in valoare al obiectivului-amenajari peisagistice pentru evidentierea obiectivului turistic de patrimoniu reabilitat.
Cuptoarele dacice de la Mediesu Aurit, in vederea executiei:
-lucrari de restaurare, protectie si conservare (curatare) a obiectivului de patrimoniu
-parcari pentru autoturisme si autocare in punctul de acces/vizitare din incinta obiectivului. Capacitate: minim 2 autocare si 20 autoturisme
-iluminat stradal in zona monumentului si a parcarii
-iluminat arhitectural si de punere in valoare al obiectivului
-amenajari peisagistice pentru evidentierea obiectivului turistic de patrimoniu reabilitat.
Toate documentatiile elaborate vor fi prezentate Autoritatii Contractante in forma scrisa (2 exemplare originale) si in format electronic - CD (conform prevederilor din Caietul de sarcini).
Valoarea estimata fara TVA: 557, 983.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 10000 lei si Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1.Bugetul MDLPL prin Programul multianual As.teh.pt.sprijinirea Aut.Adm.Publ.Loc.in preg.tehn.a proiect.de invest.publ., finantate din POR 2007-20132. bugetul judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib.Solicitat-Form.7 din Vol.III, Form.9 din Vol.III (In cazul unei as., fiecare as.este obligat sa prezinte acest form.)Decl.priv.neincadr.in prev.art.181 din OUG 34/2006 Solicitat-Form.8 din Vol.III.Certif. constat.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a imp.si taxelor de stat, incl.cele loc.precum si a contrib.pt.asig.soc.de stat;Pers.jur./fiz.rom.-Certif.const.emis de ORC-in orig.-Certif.de inreg.emis de ORC/Aut.de funct.(p.f)-in copie legaliz.(In cazul unei as., fiecare as.este obligat sa prez.aceste doc.Pers.jur.str.-doc.care dovedesc o forma de inreg.ca pers.jur./at.ori ap.din pdvp la o grup.legal const., in conf.cu leg.in vig.din tara de orig.a of.-trad.in l.romana de un trad.aut.-Certif.de Rez.Fisc.(ev.dublei impuneri)val.pt.an calend.in curs, se va prez. trad. aut(In cazul unei as., fiecare as.este oblig.sa prez.aceste doc.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind situatia economico-financiara Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabilpe anul 2007, vizat si inregistrat de organele competente - in copie.Cerinta minima : Se vor prezenta informatii generale si cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), Contul de profit si pierdere, in copie legalizata, din situatiile financiare pentru anii 2005, 2006, 2007 din care sa reiasa cifra de afaceri pe anii respectivi.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate.Persoanele juridice nou-infiintate vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii.Se completeaza Formularul 10 din Volumul III.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2005:1 euro = 3, 6234 lei;Anul 2006:1 euro = 3, 5245 lei.Anul 2007:1 euro = 3, 3373 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani SolicitatRecomandare SolicitatInformatii privind dotarile specifice
SolicitatResurse umane si structura managementului
SolicitatInformatii privind subcontractanti SolicitatStandarde de asigurarea calitatiiSolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Form.11 din VOL.III cu urm.: -det.despre un contr.de nat.sim., indepl.si finaliz.cu succes, cu val.de cel putin 150.000 lei sau-cel mult 3 contr.de nat., cu o val.tot.de cel put.250.000 lei.(In cazul unei as., fiecare as.este obl.sa prez.form., iar cer.min.se va consid.indepl.in mod cumul.)Form.12 din VOL.III.Of.treb.sa compl.form.care cont.inf.priv.dot.spec.(conf.Form.16 din Vol.III).Of.tb.sa prez. inf. ref.la modul de org.si pers., astfel: a)Decl.care cont.inf.priv.ef.mediu anual, in ultimii 3 ani, al pers.angajat.(conf.Form.14 din Vol.III)Pers.pus la disp.ang.sau exp.ext.coopt.)pt.acest contr.tb.sa fie: min.un ing.const.civ.cu at.din p.MCC priv.rest.monum.ist., un arh.cu atest.din p.MCC priv.rest.monum.ist.si un pr.rest.comp.art.cu at.din p.MCC.b)CV pers.resp.direct de indepl.contr., precum si ale altor spec.cu sarcini cheie in indepl.contr.care sa dem.exp.in: -int.de st.de ab., pr.tehn., det.de ex.in dom.arh.si rest.monum.ist.(conf.Form.15 din Vol.III).(In cazul unei as., fiecare as.este oblig.sa prez.acest form., iar cer.min.se va cons. indepl.in mod cumulativ)Of.liderul As.va completa: Lista cupr.subcontr.(Form.13 din Vol.III).Aceasta lista va fi ins.de acordurile de subcontrare. Dosar de prez.a sist. propriu de cond.si de as.a cal.serv.sau Doc.emise de org.nat.sau internat.acred.care conf.certif.sist.de manag.al calit.firmelor of., resp.ISO 9001 sau echiv.In cazul unei as., aceasta cond.tb.indepl.cumulativ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
43/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2008 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii care participa la deschiderea ofertelor trebuie sa aiba imputernicire din partea ofertantului semnatar.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-710661
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-713693, int.107, Fax: 0261-713589
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2008 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer