Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVERE SI ECHIPAMENTE IT


Anunt de participare numarul 131901/07.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"
Adresa postala: Str.Reactorului nr. 30, loc.Magurele, jud.Ilfov, Localitatea: Magurele, Cod postal: Ro077125, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Ionut, Tel. 0214042318, Email: [email protected], Fax: 0214042318, Adresa internet (URL): www.ifin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de cercetare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVERE SI ECHIPAMENTE IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Reactorului nr.30, Magurele, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-GRID WORKER NODE ? 3 BUC.
-SISTEM DE STOCARE DATE ? 2 BUC.
-MEMORIE RAM SERVER ? 20 BUC.
-SWITCH GRID ? 2 BUC.
-IMPRIMANTA LASER COLOR ? 1 BUC.
-SOFTWARE PENTRU EDITARE DE TEXT ? 3 BUC.
-SISTEME DE OPERARE ? 3 BUC.
-SERVER STOCARE ? 1 BUC.
-SERVER CALCUL ? 1 BUC.
-SISTEM DE CALCUL DE INALTA PERFORMANTA ? 1 BUC.
-SISTEM SERVER 1U ? 8 BUC.
-CONTROLLER RAID ? 2 BUC.
-HDD DEDICATE SERVER ? 24 BUC.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30233132-5-Unitati de hard disk (Rev.2)
30236110-6-Memorie cu acces aleatoriu (RAM) (Rev.2)
32423000-4-Noduri de retea (Rev.2)
48822000-6-Servere pentru calculatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I: - GRID WORKER NODE ? 3 BUC.- SISTEM DE STOCARE DATE ? 1 BUC.- MEMORIE RAM SERVER ? 20 BUC.- SWITCH GRID ? 2 BUC.
LOT II: - SISTEM DE STOCARE DATE ? 1 BUC.
LOT III: - IMPRIMANTA LASER COLOR ? 1 BUC.- SOFTWARE PENTRU EDITARE DE TEXT ? 3 BUC.- SISTEME DE OPERARE ? 3 BUC.
LOT IV: - SERVER STOCARE ? 1 BUC.- SERVER CALCUL ? 1 BUC.
LOT V: - SISTEM DE CALCUL DE INALTA PERFORMANTA ? 1 BUC.
LOT VI: - SISTEM SERVER 1U ? 8 BUC.- CONTROLLER RAID ? 2 BUC.- HDD DEDICATE SERVER ? 24 BUC.
Valoarea estimata fara TVA: 477, 182.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot I: 1.000 leiLot II: 600 leiLot III: 100 leiLot IV: 500 leiLot V: 3.000 leiLot VI: 1.500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;
Declaratie privind inexistenta conflictului de interese;
Declaratie privind participarea cu oferta independenta;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Certificat de atestare fiscala;
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
D130
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic IFIN-HH
Adresa postala: Str.Reactorului nr.30, Magurele, jud. Ilfov, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Tel. 021.404.23.18, Fax: 021.404.23.93
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2011 00:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer