Licitatie Publica - SERVICE AUTO
Anunt de participare numarul 144878/11.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGES
Adresa postala: PITESTI, STR. DR. ANA ASLAN, NR.1, JUD. ARGES, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: EMIILIAN DANIEL TARLEA, Tel. +40 248285740, Email: [email protected], Fax: +40 0248285740, Adresa internet (URL): www.ambulanta-arges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICE AUTO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Pe raza Mun. Pitesti.Daca of. decl castig nu are unit service auto autor in Pitesti, chelt.af deplas auto.pina la unit service si de la unit la sed achizit.se vor suporta de prest.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 279, 561 si 1, 666, 083RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui lunar sau trimestrial, in functie de buget, de necesitatile autoritatii contractante; Val min si max ale contractelor subsecvente sunt detaliate in sect B
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie service auto si a pieselor de schimb aferente, pentru autovehiculele din dotarea Serviciului Judetean de Ambulanta Arges
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
34300000-0-Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de service si piesele de schimb aferente pentru autovehiculele autoritatii contractante - in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini; Valorile estimate a celor mai mari contracte subescvente: Lot1: Val est=26981lei; Lot2: Val est=28861lei; Lot3: Val est=34718lei; Lot4: Val est=7999lei; Lot5: Val est=20447lei; Cantitatile estimate pentru un contract subsecvent pentru fiecare lot in parte: Lot 1: Cant min=21 buc, Cant max=63 buc; Lot 2: Cant min=22 buc, Cant max=66 buc; Lot 3: Cant min=19 buc, Cant max=57 buc; Lot 4: Cant min=21 buc, Cant max=63 buc; Lot 5: Cant min=21 buc, Cant max=63 buc;
Valoarea estimata fara TVA: intre 279, 561 si 1, 666, 083RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garan particip: LOT1=3777.33lei; LOT2=4040.49lei; LOT3=4860.55lei; LOT4=1119.86lei; LOT5=2862.6lei. Per valab garantie participare min 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii per de valab a ofertei, per de valab a garantiei participare va fi prelungita in mod corespunzator, altfel se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Mod de constituire: a) depunere la casieria autorit contr, b) virament bancar c)un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Chitanta/ordinul de plata se depune scanat in SEAP; Instrum de garant se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta mai sus, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, la sediul autorit contr: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGES, Pitesti, Str. Ana Aslan nr 1. In cazul scrisorii de garant bancara se va folosi (formular 1).Dovada constituirii garan particip se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garan particip pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Garan particip se va restitui in conformitate cu Art 88 alin 1 si 2 din HG 925/2006. Garan particip este irevocabila. AC are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la Art 87 alin 1 din HG 925/2006 si Art 278^1 din OUG 34/2006. Pentru operatorii economici incadrati conform legii 346/ 2004 in categoria IMM, garan particip va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul impus. Cont aut contr: RO 76TREZ0465005XXX011893Trezoreria Pitesti; curs BNR din data de 06.06.2013 1 euro = 4, 4763 lei pt conversia val garantiei participare constituita intr-o alta moneda;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/2006;
Cerinta nr. 2: Ofertantul/ asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181 din OUG 34/2006;
in cazul tertului sustinator, acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art181, lita), c^1) si d);
Cerinta nr. 3: Declararea modului de participare la procedura (ofertant/ asociat/ subcontractant;
Cerinta nr. 4: Ofertantul/ asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 691 din OUG nr. 34/2006;
Documentele ce vor fi prezentate:
1. Fisa de prezentare (formular 2) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;
2. Declaratia privind eligibilitatea (formular 3) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181(formular 4) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;
4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent, pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele ? scanat in format .pdf
5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele ? scanat in format .pdf;
NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
6. Declaratia privind calitatea de participant (formular 5) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;
7. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 6) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;
8. Acordul de asociere (daca este cazul) (formular 7) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;Pana la momentul semnarii contratului, acordul de asociere va trebui sa fie legalizat;
9. Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in prevederile Art 691 din OUG 34/2006 (formular 8) - semnat si stampilat, scanat in format .pdf;
Mentionam persoanele cu functie de decizie: Mentionam persoanele cu functie de decizie: MANAGER GENERAL-Dr.Paul Luminita; DIRECTOR MEDICAL-Dr Violeta.Corina Manole; DIRECTOR ECONOMIC-Ec.Georgescu Elena; DIRECTOR TEHNIC-Ing.Marinescu Florinel; ASISTENT SEF-Butnaru Angelica; SEF BIROU FINANCIAR CONTABILITATE- Ec.Minculescu Ionel;; CONSILIER JURIDIC?Mihai Liviu Ghica; SEF BIROU ATAP-Ing.Tirlea Emilian Daniel; SEF BIROU INTRETINERE SI REPARATII AUTO?Ing. Nicolae Emil; SEF BIROU MISCARE SIEXPLOATARE AUTO-Ing.Stancu Nicoleta; Cerinta nr. 1: Ofertantul/ asociatul trebuie sa faca dovada ca are capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.
Documentele ce vor fi prezentate:
10. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului/ asocierii ? scanat in format .pdf;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.
11. Autorizatie RAR emisa de Registrul Auto Roman pentru autovehiculele si operatiunile solicitate prin caietul de sarcini corespunzatoare lotului/loturilor ofertat/ofertate, valabila la data limita de depunere a ofertelor; (Ordinul nr 2131/ 2005 al Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, cu modificarile si completarile ulterioare) ? scanat in format .pdf;
Persoane juridice/fizice straine: Documente echivalente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Ofertantul/asociatul trebuie sa faca dovada experientei in prestarea serviciilor de reparatii similare cu cele supuse achizitieiDocumentele ce vor fi prezentate:
12. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (formular 9)? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;
13. Certificate/ documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii similare cu cele supuse achizitiei ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;
Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii aferent obiectului achizitiei
Documente edificatoare: ISO 9001:2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
12. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (formular 9)? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;13. Certificate/ documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii similare cu cele supuse achizitiei ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;Documente edificatoare: ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara- (Pret Lot i= 70 % Pi + 30% Si) unde Pi-pretul pieselor de schimb; Si=valoarea manoperei, in conformitate cu precizarile din caietul de sarcini
2.
Termen de garantie piese
20%
20
Descriere: Termenul minim de garantie a pieselor va fi de6 luni de la receptionare;
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru fiecare lot in parte: a)Daca se constata ca doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu punctaje totale egale, autoritatea contractanta va declara castigatoare oferta care are punctajul cel mai mare pentru factorul de evaluare "pret";b)Daca se constata ca doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu punctaje totale egale si punctajele pentru factorul de evaluare "pret" sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice, de catre operatorii economici respectivi, de documente care contin preturi noi;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGES ? Compartimentul Legislatie si Contencios
Adresa postala: Strada Ana Aslan nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. +40 248285740, Email: [email protected], Fax: +40 248285740, Adresa internet (URL): www.ambulanta-arges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2013 15:34