Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service auto pentru autovehiculele din dotarea ANIF


Anunt de participare numarul 143954/29.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARE
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Belu Liviu Marius, Tel. +40 0213322816, In atentia: Belu Liviu Marius, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0213322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service auto pentru autovehiculele din dotarea ANIF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La atelierul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service auto pentru autovehiculele din dotarea ANIF si a Filialelor de Imbunatatiri Funciare in numar de 41
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Service auto pentru autovehiculele din dotarea ANIF si a Filialelor de Imbunatatiri Funciare in numar de 41.
Valoarea contractului pentru anul 2013 va fi de 861.166 lei-respectiv pana la 31.12.2013, iar valoarea estimata de 1309830 lei reprezinta valoarea estimata totala cu tot cu suplimentari, pe 4 luni, din anul 2014.
Valoarea estimata fara TVA: intre 861, 166 si 1, 309, 830RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aplicarea prev. art. 6 din HG nr. 925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 17000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor cu posibilitatea de prelungire la solicitarea ANIF.Pentru garantiile de participare depuse intr-o alta moneda decat leul se va lua in considerare cursul de schimb leu-euro cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui conform art 90 alin 1 din HG 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul IMM-urilor garantia de buna executie va fi de 2, 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, declaratia va fi depusa de toti membrii Acesta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Formular 12A
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, declaratia va fi depusa de toti membrii asocierii;
-Formular 12B
Pentru persoane juridice romane:
1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acesta va fi prezentat conform certificatului ORC, daca exista puncte de lucru, filiale, sucursale din care sa reiasa ca nu inregistreaza debite.
Certificatele trebuie sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta
este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a
solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica
data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, in original. Daca este cazul, declaratia va fi depusa atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator;
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii. Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -ing.Adi Florinel Barbu - Director General-ing.Ciprian Mircea Blejan - Director General Adjunct-dr.ing.Cornel Popa - Director Tehnic-ec.Cristian Morlova - Director Economic-ing.Lina Gruia - Sef Serv.Achizitii Publice-cons.jur.Vasilica Sturzu - Sef Serv.Juridic
Certificatul de participare cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr.314/2010 emis de ANRMAP.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.- Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Persoane juridice/fizice romane:
1. Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competente in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de tertul/tertii sustinator/sustinatori.
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la dataa limita de depunere a ofertelor.Ofertantul trebuie sa prezinte pentru unitatiile reparatorii, certificarea/autorizarea R.A.R. pentru servicii de inspectie tehnica periodica in conformitate cu reglementarile Ministerului Transporturilor, RNTR-1 - editia in vigoare si servicii de reparatii si intretinere autovehicule pentru unitatiile reparatorii.Certificatele/autorizatiile trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 (trei)
ani sa fie cel putin egala cu 1300000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 21
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Ofertantul va trebui sa prezinte lista cu personalul specializat pentru indeplinirea contractului.
Ofertantul trebuie sa detina cel putin o unitate service (proprie sau a tertilor -
subcontractanti, asociati) la nivel local, unde ANIF detine filialei, conform Anexei 1 din caietul de sarcini.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica, prin sondaj, veridicitatea informatiilor declarate.
Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani.
Experienta similara.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare prin cel putin 1 contract a carui valoare a carui/caror valoare cumulata a fost de minim860000 lei insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client/beneficiar.
Informatii privind subcontractantii
Standarde de asigurare a calitatii:
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii,
respectiv ISO 9001 sau certificari echivalente, valabile la data limita de
depunere a ofertelor. Este acceptat si ofertantul care dovedeste ca raportul
de audit a fost finalizat si din el reiese ca acesta va primi certificarea.
Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau
internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de
management al calitatii.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de ademonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care oindeplineste.
Standarde de protectia mediului:
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management de mediu,
respectiv ISO 14001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a
ofertelor.
Este acceptat si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca acesta va primi certificarea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. 12IPrezentarea ? Listei retelei de service la nivel national.Formular nr. 12 EFormular nr. 22Formularul 12GPrezentare certificat ISO 9001 sau echivalent, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulPrezentare certificat ISO 14001 sau echivalent, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2013 11:00
Locul: Sediul ANIF Bucuresti-strada Oltenitei, nr. 35-37.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de deschidere a ofertelor si reprezentantii operatoriilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale deparatjarea se face prin reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006. 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic ? AGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARE
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, ,Romania, Tel. +04 213322183, Fax: +04 213322183, Adresa internet (URL): www.anif.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2013 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer