Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service auto si intretinerea autovehiculelor aflate in dotarea Sectiei Transporturi a D.T.D.P.P. din Municipiul Onesti


Anunt de participare numarul 72982/02.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Paval Camelia, Tel.0234.317132, In atentia: Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0234.312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiei locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service auto si intretinerea autovehiculelor aflate in dotarea Sectiei Transporturi a D.T.D.P.P. din Municipiul Onesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: service-ul auto al prestatorului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service auto si intretinerea autovehiculelor aflate in dotarea Sectiei Transporturi a D.T.D.P.P. din Municipiul Onesti
lot nr.1 autoturisme Dacia;
lot nr.2 autoturisme Aro si autospeciala Savien;
lot nr.3 tractoare si remorci.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
50116000-1-Servicii de reparare si de intretinere a pieselor speciale pentru vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Service auto si intretinerea autovehiculelor aflate in dotarea Sectiei Transporturi a D.T.D.P.P. din Municipiul Onesti
lot nr.1 autoturisme Dacia;
lot nr.2 autoturisme Aro si autospeciala Savien;
lot nr.3 tractoare si remorci.
Valoarea estimata fara TVA: 145, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare : lot 1 =400 lei, lot 2 = 800 lei , lot 3 = 500 lei;garantia de buna executie 5%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local- cu OP din contul achizitorului in contul prestatorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. completare formular 12A.2. completare formular 12B
3.Certificat de inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului in copie vizata cu stampila societatii;
4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii, in conformitate cu obiectul contractului;
5.Autorizatia de functionare a sediului si a punctelor de lucru din localitatea unde isi are sediul filiala/sucursala/punctul de lucru, (numai in situatia in care oferta va apartine filialei/ sucursalei/ punctului de lucru) eliberate de autoritatile publice locale competente in copie vizata cu stampila societatii;
6. completare formular 12C privind calitatea de participant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
7. Informatii generale: formular anexat( ciframedie de afaceri pe ultimii 3 ani).
8.Bilantul contabilla: 31 decembrie 2007 (pozitiv) si la 30.06.2008;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9. Formular 12 I - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii implicat in derularea contractului, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.10. Formular 12 E - lista principalelor prestari de servicii similare pe ultimii 3 ani.
11. Formular 12H - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, pe careofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului ce urmeaza a fi atribuit.
12.Formular 9- Declaratie privind respectarea legislatiei referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii.
13.Formular 12G privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2009 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Contrav.doc.este de 30lei, care se va achita la casieria autorit. contract.sauO.P. in contul RO02TREZ06221360250XXXXX .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2009 11:00
Locul: Sediul autorit. contract., Onesti, b-dul Oituz nr.17, Sala de sedinte a Consiliului local-parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor , cu imputernicire semnata si stampilata si copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a prelungi durata contractelor de prestari servicii, avand caracter de regularitate si a caror durata normala de indeplinire expira la data de 31.12.2009, in conditiile prevederilor art.6, aliniat (3) din HGR nr.925/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2009 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer