Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service auto si intretinerea autovehiculelor aflate in dxotarea Sectiei Transporturi a D.T.D.P.P. din Municipiul Onesti.


Anunt de participare numarul 45700/06.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: SIMION Gheorghe, Tel.0234.324243, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service auto si intretinerea autovehiculelor aflate in dxotarea Sectiei Transporturi a D.T.D.P.P. din Municipiul Onesti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sectiei Transporturi a D.T.D.P.P. din Municipiul Onesti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service auto si intretinerea autovehiculelor aflate in dxotarea Sectiei Transporturi a D.T.D.P.P. din Municipiul Onesti.
pentru lot nr.1: autoturisme Dacia;pentru lot nr.2: autoturisme Aro si autospeciala Saviem;pentru lot nr.3 : tractoare si remorci.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.1)
50116000-1-Servicii de reparare si de intretinere a pieselor speciale pentru vehicule (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Service auto si intretinerea autovehiculelor aflate in dxotarea Sectiei Transporturi a D.T.D.P.P. din Municipiul Onesti.
Anexa care cuprinde informatiile privind datele tehnice:
- Caietul de sarcinipentru lot nr.1: autoturisme Dacia;pentru lot nr.2: autoturisme Aro si autospeciala Saviem;pentru lot nr.3 : tractoare si remorci.
Valoarea estimata fara TVA: 115, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garant. de participare platibila astfel;
-pentru lotul I , 300 lei ron -pentru lotul II , 600 lei ron-pentru lotul III , 600 lei ron si garant. de buna executie in cuantum de 5% din val. contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local- cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. prezentare formular 12A2. completare formular 12B
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale, atatdin localitatea de inregistrare a sediului societatii cat si din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta, valabile la data depunerii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
5.Certificat de inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului in copie vizata cu stampila societatii;
6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii, in conformitate cu obiectul contractului;
7.Autorizatia de functionare a sediului si a punctelor de lucru din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta, dupa caz, eliberate de autoritatile publice locale competente in copie vizata cu stampila societatii;
8.Completare formular 12C privind calitatea de participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Informatii generale: formular anexat.
10. Experienta similara - formular anexat
11.Bilantul contabilla: 31 decembrie 2006 (pozitiv);
12.Bilantul contabil la: 30 iunie 2007.IMPORTANT: Este considerat neeligibil ofertantul care depunebilantul contabil pentru 31.12.2006cuvalori mai mici decat 0.Bilanturile contabile vor fi vizate de D.G.F.P.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 13. Formular 12 E lista principalelor prestari de servicii similare pe ultimii 3 ani.
14. Formular 12H Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, pe careofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului ce urmeaza a fi atribuit.
15. Formular 12 I - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, inclusiv lista cu personalul angajat pentru derularea contractului in cauza.16. Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii.
17.Formular 12G privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
29
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: 10 lei/lot , cash la casieria unitatii sau cu OP in contul: RO02TREZ06221360250XXXXX.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2008 10:00
Locul: SALA DE SEDINTE A PRIMARIEI MUNICIPIULUI ONESTI , PARTER.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI PERSOANE DELEGATE DIN PARTEA OFERTANTILOR CU IMPUTERNICIRI SCRISE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR.CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2008 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer