Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service centrale termice la unitatile de invatamant din Sectorul 4


Anunt de participare numarul 123965/18.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SCOLILOR , LICEELOR SI GRADINITELOR SECTOR 4
Adresa postala:  ALEEA MIREA MIOARA LUIZA NR. 1 A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041531, Romania, Punct(e) de contact:  VASILICA VLAD, Tel. 0214608593, Email:  [email protected], Fax:  0214601420, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service centrale termice la unitatile de invatamant dinSectorul 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Unitati de invatamant Sector 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 278, 944.86RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service centrale termice la unitatile de invatamant din Sectorul 4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 278, 944.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE :40.000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat de participare cu oferta independenta; Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P./A.N.A.F., in original sau copie semnat si stampilat ?conform cu originalul?; Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, in original sau copie semnat si stampilat , ,conform cu originalul "; Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, (in copie, semnat si stampilat ?conform cu originalul?);Certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, (in original sau copie semnat si stampilat , , conform cu originalul "), eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor; Persoane juridice straine : un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri); declaratie pe propria raspundere (Formularul VIII din Sectiunea II)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copii semnate si stampilate "conform cu originalul", ale bilanturilor contabile din ultimii trei ani, (la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010); Cifra medie de afaceri - pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) asa cum reiese din Formularul II din Sectiunea II -Informatii generale, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 400.000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani; Un contract prestat in ultimii 3 ani avand ca obiect service centrale termice, cu o valoare de cel putin 200.000 lei fara TVA, insotit de recomandarea din partea beneficiarului; Autorizatia ISCIR PTA1-2010 pentru montare, instalare, reparare si intretinere, verificari tehnice in utilizare pentru: aparate consumatoare de combustibili gazosicu Pmax = 400kw; cazane apa calda cu Pmax= 400kw;cazane de abur de joasa presiune cu Qmax= 0, 6 t/h din care trebuie sa reiasaca ofertantul dispune de min. 5 specialisti RVT si 5 specialisti RSL; Autorizatie ISCIR PTC2-2010 pentru reparare, instalare, montare, intretinere si verificari tehnice in utilizare pentru: arzatoare cu combustibil gazos cu Pmax=1000kw, din care trebuie sa reiasaca ofertantul dispune de min. 5 specialisti RVT si 5 specialisti RSL; Autorizatie ISCIR PTC11-2010 pentru montare, reparare, punere in functiune si intretinere pentru: instalatii de ardere si instalatii de automatizare pentru cazane; instalatii de automatizare pentru centrale termice, din care trebuie sa reiasaca ofertantul dispune de min. 5 specialisti RSL; Lista personalului cheie in care sa fie nominalizati, pe langa personalul minim solicitat a se regasi in autorizatiile ISCIR PTA1, PTC2, PTC11 si urmatoarele categorii de personal: 25 de cadre cu studii superioare care pot fi ingineri, subingineri sau automatisti (personal de executie calificat si specializat pentru lucrarile efectuate); 2 responsabili cu avizarea documentatiei tehnice de automatizare la instalatiile sub presiune(RADTA); 2 responsabili cu avizarea documentatiei tehnice de instalare la instalatiile sub presiune(RADTI). Pentru fiecare membru din personalul cheie propus, vorfi anexate copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de pe: contractele de munca/prestari de servicii; diplomele, atestatele, autorizatiile, certificatele profesionale etc; declaratii de disponibilitate, prin care isi declara disponibilitatea pentru proiect, pe toata durata acestuia;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2011 12:00
Locul: Administratia Scolilor , Liceelor si Gradinitelor Sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  B-dul Stavropoleus nr. 6 Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  03000-8, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Scolilor , Liceelor si Gradinitelor Sector 4
Adresa postala:  Aleea Mirea Mioara Luiza nr. 1A , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0411531, Romania, Tel. 021/4608593, Fax:  021/4601420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2011 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer