Licitatie Publica - Service cluster cu doua noduri IBM P520
Anunt de participare numarul 79562/09.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul National de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenta Persoanelor
Adresa postala: Bucuresti, strada Obcina Mare nr.2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061593, Romania, Punct(e) de contact: Artur Petrusel Gheorghe, Tel.021.413.48.78, 021.413.55.59, Email: [email protected], Fax: 021.413.48.49, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service cluster cu doua noduri IBM P520
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 21 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 000 si 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cel putin un contract subsecvent anual.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitate de service pentru clusterul cu doua noduri IBM P520, respectiv pentru toate componentele sale hardware, cat si pentru toate produsele sale software licentiate si instalate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312110-9 - Intretinerea unitatilor centrale de procesare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordul-cadru se va incheia pentru o perioada de 21 de luni, iar cantitatea totala de servicii aferenta unui singur contract subsecvent ce urmeaza a fi incheiat este de minim 1 - maxim 12 prestari lunare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 000 si 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare in valoare de 12.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea de la bugetul de stat, iar plata in maxim 30 de zile de la prestarea serviciului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificat fiscal eliberat de MFP-ANAF privind obligatiile de plata catre bugetul de stat si certificat fiscal privind impozitele si taxele locale; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului si Certificat de inregistrare; Informatii generale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente. Cifra medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat ISO 9001:2001 sau echivalent. Autorizatie privind prestarea/revanzarea serviciilor de mentenanta emisa de producatorul echipamentului. Declaratie pe propria raspundere privind conditiile de munca si protectia mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2.091.636 din 28.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.08.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2009 12:00
Locul: Bucuresti, sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de maxim 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: Str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021-413.48.78, Fax: 021-413.48.49
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2009 16:07