Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service copiatoare pe baza de abonament cu pret pe copie la echipamentele de copiat tip XEROX, OCE, TOSHIBA si KYOCERA pentru anul 2011


Anunt de participare numarul 118834/07.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala:  STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050563, Romania, Punct(e) de contact:  Intrarea B4 S1 Registratura, Tel. 021.414.16.20, In atentia:  Simona Radulescu, Email:  [email protected], Fax:  021.414.19.55, Adresa internet (URL):  www.cdep.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service copiatoare pe baza de abonament cu pret pe copie la echipamentele de copiat tip XEROX, OCE, TOSHIBA si KYOCERA pentru anul 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Palatul Parlamentului - Camera Deputatilor, Romania, Bucuresti, Strada Izvor nr. 2-4, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service copiatoare pe baza de abonament cu pret pe copie la echipamentele de copiat tip XEROX, OCE, TOSHIBA si KYOCERA pentru anul 2011
Valoarea estimata inserata in anuntul de participare (428.195, 56 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata a contractelor pe anul 2011. Valoarea estimata a contractelor in cazul prelungirii acestora pana la data de 30.04.2012 este de 569.500, 10 lei fara TVA, cf. art 6 alin.3 lit.c/H.G. 925/2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Activitatea de service se va face la echipamentele prevazute in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 428, 195.56 si 569, 500.1RON
II.2.2) Optiuni
Da
DaDur. contract. se poate prelungi pana la cel mult 30.04.2012, cf. art 6 alin.3/H.G. 925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 3.733 lei XEROX, 4.089 lei OCE, 729 lei TOSHIBA, 13 leiKYOCERA; valabilitate 90 zile; garantie buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
5.Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, valabile la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata. Se accepta si copia "Conf. cu originalul".
6.Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala in raza caruia este situat sediul ofertantului cu extras din documentele de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte: a)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.
b)ca societatea are ca obiect de activitate asigurarea service-ului la echipamente de copiere;
Pentru persoane juridice straine:
Documentele edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;2.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;3.Declaratie privind AMC-urile / instalatiile / echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;4.Autorizare producator / reprezentanta zonala ? prezentarea unei autorizari de efectuare operatiuni tip service la echipamentele din listele anexe (la caietele de sarcini), din partea producatorului sau a reprezentantului zonal al producatorului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.prezentarea a cel putin unui contract de servicii de service/intretinere copiatoare, prestat in ultimii 3 ani, pe o perioada de minim 4 luni ; 2.prezentarea unei liste cu personalul tehnic de specialitate (minim 5 persoane - pentru echipamentele tip XEROX si tip KYOCERA, respectiv minim 3 persoane - pentru echipamentele tip OCE si tip TOSHIBA ), calificat in intretinerea/service-ul echipamentelor din listele anexe (la caietele de sarcini) amplasate la sediul Camerei Deputatilor; 3.prezentarea Declaratiei privind AMC-urile/instalatiile/echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului; 4.prezentarea Autorizatiei de la producator / reprezentanta zonala ? prezentarea unei autorizari de efectuare operatiuni tip service la echipamentele din listele anexe (la caietele de sarcini), din partea producatorului sau a reprezentantului zonal al producatorului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
57d/635
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2011 13:00
Locul: Sediul Camerei Deputatilor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice
Adresa postala:  Str. Izvor, Nr. 2 - 4, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050563, Romania, Tel. 021.414.16.20, Email:  [email protected], Fax:  021.414.19.55, Adresa internet (URL):  www.cdep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2011 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer