Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Service copiatoare pe baza de abonament cu pret pe copie la echipamentele de copiat tip XEROX, OCE - Canon, TOSHIBA si KYOCERA? pentru anul 2012


Anunt de participare numarul 133284/23.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Punct(e) de contact: sediul Camerei Deputatilor (Registratura ? Program luni-joi 8:00-16:30, vineri 8:00-14:00), Tel. +40 214141620, In atentia: SIMONA RADULESCU, Email: [email protected], Fax: +40 214141955, Adresa internet (URL): www.cdep.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Service copiatoare pe baza de abonament cu pret pe copie la echipamentele de copiat tip XEROX, OCE - Canon, TOSHIBA si KYOCERA? pentru anul 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Service copiatoare pe baza de abonament cu pret pe copie la echipamentele de copiat tip XEROX, OCE - Canon, TOSHIBA si KYOCERA? pentru anul 2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Activitatea de service se va face la echipamentele prevazute in Caietul de sarcini.
?Service copiatoare pe baza de abonament cu pret pe copie la echipamentele de copiat tip XEROX, OCE - Canon, TOSHIBA si KYOCERA?, pentru anul 2012, cu posibilitatea de a prelungi contractul pana la data de 30.04.2013. Valoarea minima a intervalului este val pana la 31.12.2012, iar valoarea maxima a intervalului este val maxima cu suplimentarile in cf. cu art.6 din HG 925/2006.
Valoarea estimata fara TVA: intre 705, 066.94 si 937, 738.71RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizit isi rez dr de prel a dur ctr cu max 4 luni cond de exist res fin, cf. art.6 din HG 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Intre 1 si 4 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: a) 5.784 lei ? pentru echipamente de copiat tip XEROX (lot 1);b) 7.280 lei ? pentru echipamente de copiat tip OCE - Canon (lot 2);c) 969 lei ? pentru echipamente de copiat tip TOSHIBA (lot 3);d) 68 lei ? pentru echipamente de copiat tip KYOCERA (lot 4).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 (nouazeci) zile de la data limita de depunere a ofertelor.Inform supl in Caietul de sarcini Garantia de buna executie a contractului de achizitie publica se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de _____ lei (un procent de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA), cu termen de valabilitate ????.Autoritatea contractanta nu se prevaleaza de prevederile HG nr. 1045/19.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1, completata in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG nr. 34/2006 sunt: Gheorghe Barbu, Gaspar Istvan, Gina Bara, Otilia Poenar Cochina, Alexandra Oprea, Danut Sandulescu, Alexandru Tanase, Cristian Cotorobai, Dan Ramniceanu, Renatte Margaritescu, Dragos Conovaru, Simona Radulescu, Danut Ungureanu, Catalin Toma.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.
*In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la RegistrulComertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include asigurarea service-ului la echipamente de copiere care fac obiectul licitatiei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului ORC in original/copie legalizata.
Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cel putin un specialist calificat pentru activitatea de intretinere si reparare a copiatoarelor. Persoana/persoanele responsabile cu efectuarea serviciilor de intretinere si reparatii va/vor avea cel putin 1 an experienta in activitatea de intretinere si reparatii a copiatoarelor; cerinta se aplica pentru fiecare lot in parte
Se solicita ca operatorul economic sa fi incheiat si derulat in ultimii 3 ani, minim 1 contract de servicii de service / intretinere copiatoare, pe o perioada de minim 4 luni; cerinta se aplica pentru fiecare lot in parte
Se solicita ca operatorul economic sa prezinte o lista cu personalul tehnic de specialitate, calificat in intretinerea / service?ul echipamentelor ce fac obiectul prezentei achizitii (amplasate la sediul Camerei Deputatilor); cerinta se aplica pentru fiecare lot in parte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul, reprezentat de pretul pe copie pentru fiecare lot in parte, functie de numarul si tipul echipamentelor, determinat conform prevederilor din doc supl atasat ref la licit electr; Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; Durata unei runde: 1 (una) zi. Inf suplim in doc atasat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
57d/180
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2012 14:00
Locul: sediul Camerei Deputatilor, str. Izvor nr. 2-4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Contractul de achizitie va fi incheiat in lei.Plata se va face in lei, prin ordin de plata in contul de trezorerie al Prestatorului, la cursul Leu/Euro al B.N.R. calculat din prima zi lucratoare a lunii urmatoare prestarii serviciilor, avand la baza factura si procesul verbal incheiat cu ocazia citirii contoarelor.La facturare nu se vor include copiile efectuate cu ocazia probelor, incercarilor efectuate de catre reprezentantii prestatorului cu ocazia interventiilor.Achizitorul va achita contravaloarea facturilor in termen de cel mult 15 zile lucratoare de la data primirii ultimului document pe baza caruia se va face plata.Criteriul aplicat pentru atribuirea contractelor de achizitie publica, in conditiile respectarii in totalitate a cerintelor din CAIETUL DE SARCINI este pretul cel mai scazut, reprezentat de pretul pe copie pentru fiecare lot in parte, functie de numarul si tipul echipamentelor si determinat conform prevederilor de la punctul "mod de calcul al pretului" din CAIETUL DE SARCINI.In cazul in care dupa etapa finala de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contractari
Adresa postala: str. IZVOR, nr. 2-4, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Tel. +40 214141620, Email: [email protected], Fax: +40 214141955, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 16:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer