Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service copiatoare pe baza de abonament cu pret pe copie la echipamentele de copiat tip XEROX, OCE-Canon, TOSHIBA, KYOCERA pentru perioada 01.05-31.12.2013


Anunt de participare numarul 141539/19.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Punct(e) de contact: Sediul Camerei Deputatilor, intrarea B4S1(Program luni-joi 8:00-16:30, vineri 8:00-14:00), Tel. +40 0214141620, In atentia: MIRONA SIMION, Email: [email protected], Fax: +40 0214141955, Adresa internet (URL): www.cdep.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service copiatoare pe baza de abonament cu pret pe copie la echipamentele de copiat tip XEROX, OCE-Canon, TOSHIBA, KYOCERA pentru perioada 01.05-31.12.2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service copiatoare pe baza de abonament cu pret pe copie la echipamentele de copiat tip XEROX, OCE-Canon, TOSHIBA, KYOCERA pentru perioada 01.05-31.12.2013" cu posib. prelungirii pana la 30.04.2014. Valoarea estimata intre (lei fara TVA): 604, 827.91 lei si 804, 421.11 lei. Valoarea minima estimata a contractului (604, 827.91 lei fara TVA) reprezinta val. estimata a prezentei proceduri pentru anul 2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele). Val. maxima estimata a contr (804, 421.11 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari pana la 30.04.2014.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor specificate in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 604, 827.91 si 804, 421.11RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizit isi rez dr de prel a dur ctr cu max 4 luni cond de exist res fin, cf art 6 din HG 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Intre 1 si 4 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garant de particip: a) 4.865, 39 lei ? pentru echipamente de copiat tip XEROX (lot 1); b) 6.210, 62 lei ? pentru echipamente de copiat tip OCE - Canon (lot 2); c) 970, 52 lei ? pentru echipamente de copiat tip TOSHIBA (lot 3); d) 50 lei ? pentru echipamente de copiat tip KYOCERA (lot 4). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 65 (saizeci si cinci) zile de la data limita de depunere a ofertelor. Informatii suplimentare in documentul atasat. Garantia de buna executie a contractului de achizitie publica se poate constitui: : prin dep. de numerar la casieria CD (in baza unei solicit scrise) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de _______ lei (un procent de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA), cu termen de valabilitate 14.01.2014. Autoritatea contractanta nu se prevaleaza de prevederile art.90 alin.3 din HG 925/2006 republicata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69'1, completata in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr.34/2006 sunt: Cristian-Adrian Panciu, Ileana Maria Luncan, Gina Bara, Gaspar Istvan, Alexandra Oprea, Ana Victoria Catanea, Alexandru Daniel Tanase, M. Cristian Cotorobai, Dan Eduard Ramniceanu, Renatte Elisabeta Margaritescu, Dragos Constantin Conovaru, Mirona Florina Simion, Doru Cristian Susman, Danut Ungureanu.*In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, trebuie sa contina informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul prezentei achizitii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului ORC in original/copie legalizata.
-Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cel putin un specialist calificat pentru activitatea de intretinere si reparare a copiatoarelor. Persoana/persoanele responsabile cu efectuarea serviciilor de intretinere si reparatii va/vor avea cel putin 1 an experienta in activitatea de intretinere si reparatii a copiatoarelor; cerinta se aplica pentru fiecare lot in parte
2. Se solicita ca operatorul economic sa fi incheiat si derulat in ultimii 3 ani, minim 1 contract de servicii de service / intretinere copiatoare, pe o perioada de minim 4 luni; cerinta se aplica pentru fiecare lot in parte
3. Se solicita ca operatorul economic sa prezinte o lista cu personalul tehnic de specialitate, calificat in intretinerea / service?ul echipamentelor ce fac obiectul prezentei achizitii (amplasate la sediul Camerei Deputatilor); cerinta se aplica pentru fiecare lot in parte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se organizeaza LE cf. art. 161. alin. (1), lit. a) din OUG nr. 34/2006 republicata.-elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul proc. de reofertare: pretul, reprezentat de pretul pe copie pentru fiecare lot in parte, functie de numarul si tipul echipam determinat cf Anexa 2 la Caiet sarcini;
-eventuale limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit: NU; -sistemul va pune la dispozitie inf. refer. la preturi noi, precum si la nr. de participanti la LE;
-vor fi invitati toti ofertantii care au depus oferte admisibile, sa prezinte preturi noi;
-in vederea participarii la LE operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF;
-Numarul de runde ale LE: 1;
-LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei;
-Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
57d/66
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
65zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2013 14:00
Locul: Sediul Camerei Deputatilor, cam 7090
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care dupa etapa finala de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor2. CONDITII FINANCIARE IMPUSE DE CONTRACT: Contractul de achizitie va fi incheiat in lei. Plata se va face in lei, prin ordin de plata in contul de trezorerie al Prestatorului, la cursul Leu/Euro al B.N.R. calculat din prima zi lucratoare a lunii urmatoare prestarii serviciilor, avand la baza factura si procesul verbal incheiat cu ocazia citirii contoarelor. La facturare nu se vor include copiile efectuate cu ocazia probelor, incercarilor efectuate de catre reprezentantii prestatorului cu ocazia interventiilor. Plata serviciilor care fac obiectul prezentului contract se face luand in considerare serviciile efectuate in luna anterioara efectuarii platii, in baza facturii emise, in perioada 24 - 31 a lunii urmatoare primirii ultimului document pe baza caruia se efectueaza plata, in baza confirmarii scrise a achizitorului.Criteriul aplicat pentru atribuirea contractelor de achizitie publica, in conditiile respectarii in totalitate a cerintelor din CAIETUL DE SARCINI este pretul cel mai scazut, reprezentat de pretul pe copie pentru fiecare lot in parte, functie de numarul si tipul echipamentelor si determinat conform ANEXA nr. 2 la Caietul de sarcini "Mod de calcul pentru compararea ofertelor".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256`2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contractari
Adresa postala: Str. Izvor, nr. 2-4, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Tel. +40 214141620, Email: [email protected], Fax: +40 214141955, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2013 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer