Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Service copiatoare tip abonament cu pret pe copie? pentru echipamentele de copiat tip Xerox, Oce, Toshiba si Kyocera pe anul 2014


Anunt de participare numarul 148500/13.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA CAMEREI DEPUTATILOR, Intrarea B4S1, (Program luni-joi 8.00-16.30, vineri 8.00-14.00), Tel. +40 0214141621, In atentia: Mirona Simion, Email: [email protected], Fax: +40 0214141955, Adresa internet (URL): www.cdep.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Service copiatoare tip abonament cu pret pe copie? pentru echipamentele de copiat tip Xerox, Oce, Toshiba si Kyocera pe anul 2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul Camerei Deputatilor
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service copiatoare tip abonament cu pret pe copie pentru echipamentele de copiat tip Xerox, Oce, Toshiba si Kyocera pe anul 2014 cu posib.prelungirii pana la 30.04.2015. Valoarea estimata intre (lei fara TVA): 962.661, 29 lei si 1.280.339, 51 lei. Valoarea minima estimata a contractului (962.661, 29 lei) reprezinta val. estimata a prezentei proceduri pentru anul 2014 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele). Val. maxima estimata a contractului (1.280.339, 51 lei) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari pana la 30.04.2015.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Activitatea de service se va face la echipamentele prevazute in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 962, 661.29 si 1, 280, 339.51RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz isi rez dr de prel a dur contr cu max 4 luni cond de exist res fin, cf art 6 din HG 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Intre 1 si 4 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part: 1) 10161 lei ? XEROX (lot 1); b) 6890 lei ? OCE-Canon (lot 2);c) 2129 lei ? TOSHIBA (lot 3); d) 72 lei ? KYOCERA (lot 4).Per de valab a gar de part: 90 zile de la data lim de depunere a ofert.Gar de part irevocabila, se constituie prin viram bancar in contul CD deschis la T.O.M.B.: RO76TREZ7005005XXX000154 sau prin instrument de garantare emis in cond legii de o soc banc ori de o soc de asig, care se prez in original.Gar de part pt echip TOSHIBA si KYOCERA se poate constitui si prin dep de numerar la Casier CD, in baza unei solic scrise, transmisa anterior la fax nr. 021.414.19.55.Daca gar se constituie prin virament bancar, acesta confirmat de banca se va anexa plicului ce contine oferta.Daca ofertantul se incadreaza in categ IMM, potrivit Legii nr.346/2004 cu modif si complet ult, beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul gar de particip.In acest caz, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta ?Decl pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM?.Echiv pt o gar de particip depusa in alta valuta se va face la cursul de schimb leu/alta valuta al BNR din data ant datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Daca gar de particip se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din H.G. nr.925/2006, cu modif si complet ult, si posib ca autoritatea contractanta sa poata retine sumele de bani potrivit prevederilor art. 278^1, alin. (1) si (2) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modif si complet ult.Nerespectarea oblig de a prezenta gar de particip asa cum a fost solicitata mai sus, atrage dupa sine resp of conf. art.33 alin.(3), lit.b) din HG nr.925/2006. Retinerea gar de part se va face potrivit art.87 din HG nr.925/2006 si potrivit art.278`1 din OUG nr.34/2006. Dovada constit.garant.de part.trebuie sa fie prez.cel tarziu la data si ora stab. pt. desc.ofert. Garantia de buna executie a contractului de achizitie publica se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de _____ lei (un procent de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA).Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului plus 14 zile. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna exec in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. Autoritatea contractanta nu se prevaleaza de prevederile art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1, completata in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.
-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG nr. 34/2006 sunt: Cristian Adrian Panciu, Ileana Maria Luncan, George Ionut Dumitrica, Gina Bara, Alexandra Oprea, Valcea Elena Madalina, Alexandru Tanase, Dan Eduard Ramniceanu, Cristian M. Cotorobai, Lucian Cimpoeru, Craciun Bogdan Gabriel, Renatte Margaritescu, Dragos Conovaru, Mirona Simion, Catalin Toma, Isvoras Bogdan Drogoreanu.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.
*In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include serviciile care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului ORC in original/copie legalizata.
-Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cel putin un specialist calificat pentru activitatea de intretinere si reparare a
copiatoarelor ce fac obiectul achizitiei. Persoana/persoanele responsabile cu efectuarea serviciilor
de intretinere si reparatii va/vor avea cel putin 1 an experienta in activitatea
de intretinere si reparatii a copiatoarelor; cerinta se aplica pentru fiecare lot in parte.
Se solicita ca operatorul economic sa prezinte o lista cu personalul tehnic
de specialitate, calificat in intretinerea / service?ul echipamentelor prevazute in Anexa 1 la caietul de sarcini (amplasate la sediul Camerei Deputatilor); cerinta se aplica pentru fiecare lot in parte
Pentru lotul 1 - Se solicita ca operatorul economic sa fi dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani contracte de servicii similare la nivelul unui contract, maxim 3 contracte, a caror valoare cumulata a fost de minim 500.000 lei fara TVA. Echivalenta pentru o alta valuta se va face la cursul de schimb mediu anual leu/alta valuta, al BNR, comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Pentru lotul 2 - Se solicita ca operatorul economic sa fi dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani contracte de servicii similare la nivelul unui contract, maxim 3 contracte, a caror valoare cumulata a fost de minim 340.000 lei fara TVA.Echivalenta pentru o alta valuta se va face la cursul de schimb mediu anual leu/alta valuta, al BNR, comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Pentru lotul 3 - Se solicita ca operatorul economic sa fi dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani contracte de servicii similare la nivelul unui contract, maxim 3 contracte, a caror valoare cumulata a fost de minim 105.000 lei fara TVA.Echivalenta pentru o alta valuta se va face la cursul de schimb mediu anual leu/alta valuta, al BNR, comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Pentru lotul 4 - Se solicita ca operatorul economic sa fi dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani contracte de servicii similare la nivelul unui contract, maxim 3 contracte, a caror valoare cumulata a fost de minim 3600 lei fara TVA.Echivalenta pentru o alta valuta se va face la cursul de schimb mediu anual leu/alta valuta, al BNR, comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta copii dupa actele de calificare/specializare semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? si CV-urile profesionale semnate de titularFormularul 8 din sectiunea FormulareFormularul 7 din sectiunea Formulare insotit de documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiarFormularul 7 din sectiunea Formulare insotit de documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiarFormularul 7 din sectiunea Formulare insotit de documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiarFormularul 7 din sectiunea Formulare insotit de documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se organizeaza LE cf. art. 161. alin. (1), lit. a) din OUG nr. 34/2006 republicata.-elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul, reprezentat de pretul pe copie pentru fiecare lot in parte, functie de numarul si tipul echipamentelor.-eventuale limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit: NU-sistemul va pune la dispozitie informatii refer. la preturi noi, precum si la nr. de participanti.-la LE au dreptul sa participe doar operatorii ec inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza, conf prev art 165 din OUG 34/2006 cu modifi si complet ult;
-in vederea participarii la LE operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.-Numarul de runde ale LE: 1-LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei-Durata unei runde: 1 (una) zi.Dupa runda de reofertare, ofertantul care a avut cel mai mic pret are obligatia ca in termen de 1 (una) zi lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice sa transmita autoritatii contractante Formularul de oferta cu noua valoare ofertata, insotit de centralizatorul de preturi.In cazul in care dupa etapa finala de LE se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17/1764
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.01.2014 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2014 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2014 12:00
Locul: Sediul Camerei Deputatilor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Contractul de achizitie va fi incheiat in lei.Plata se va face in lei, prin ordin de plata in contul de trezorerie al Prestatorului, la cursul Leu/Euro al B.N.R. calculat din prima zi lucratoare a lunii urmatoare prestarii serviciilor, avand la baza factura si procesul verbal incheiat cu ocazia citirii contoarelor.La facturare nu se vor include copiile efectuate cu ocazia probelor, incercarilor efectuate de catre reprezentantii prestatorului cu ocazia interventiilor.Achizitorul va achita contravaloarea facturilor in termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data primirii ultimului document pe baza caruia se va face plata.Criteriul aplicat pentru atribuirea contractelor de achizitie publica, in conditiile respectarii in totalitate a cerintelor din CAIETUL DE SARCINI este pretul cel mai scazut, reprezentat de pretul pe copie pentru fiecare lot in parte, functie de numarul si tipul echipamentelor si determinatconform Anexa nr. 2 la Caietele de sarcini "Mod de calcul pentru comparare oferte".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256`2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Camera Deputatilor - Serviciul Contractari
Adresa postala: str. IZVOR, nr. 2-4, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Tel. +40 214141620, Email: [email protected], Fax: +40 214141955, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2013 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer