Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service echipamente de tiparire carti de identitate si carti de alegator


Anunt de participare numarul 134128/22.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATE
Adresa postala: Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Punct(e) de contact: Iacob Marian Danut, Tel. +40 214135559, In atentia: IAcob Marian Danut, Email: [email protected], Fax: +40 214135559, Adresa internet (URL): www.evidentapersoanelor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service echipamente de tiparire carti de identitate si carti de alegator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti si in fiecare minicipiu resedinta de judet
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 077, 600 si 15, 232, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui unul sau mai multe contracte subsecvente in functie de fondurile bugetare alocate si de data punerii in circulatie a cartii electronice de identitate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitate completa de service (asigurarea intretinerii, verificarii si depanarii, a materialelor consumabile necesare in procesul de producere a C.I. si C.A., precum si a pieselor de schimb) pentru sistemele de tiparire a cartilor de identitate si a cartilor de alegator, respectiv ansamblul format din imprimanta Xerox DC12 si completul Fiery X12 sau Fiery EX12, dupa caz, si ansamblul format din imprimanta Xerox DC 252 si completul Fiery EX260.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50323000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimativa a acordului-cadru: minim 30.000 copii policrome A4 - maxim 2.640.000 copii policrome A4 (conform art. 66 lit. e) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);
Cantitatea estimativa a unui contract subsecvent: minim 30.000 copii policrome A4 ? maxim 880.000 copii policrome A4 (conform art. 66 lit. f) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de maxim 5.077.600 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 077, 600 si 15, 232, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare: 304.000 leiPerioada de valabilitate este de 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertei. AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Forma de constituire: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori deasigurari, prezentata in original, conform Formularului nr. 10; -in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va utiliza contul: RO47TREZ7065005XXX008549 deschis la Trez Sect 6, Buc, cod fiscal 26362870; -in conformitate cu prevederile art.86 alin.5, lit.?a? si ?b? din H.G. nr.925/2006, se poate constitui si prin depunerea unei sume de bani la casieria D.E.P.A.B.D., aflata la sediul unitatii. Prezentarea dovezii constituirii garantiei de participare este obligatorie cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele ce nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantie de participare va fi depusa in original la sediul AC impreuna cu OFERTA. Daca ofertantul este IMM reducerea de 50% se va aplica doar daca acesta face dovada incadrarii in categoria IMM si prezinta declaratia pe propria raspundere care va fi completata conform model Anexa nr.1 din Legea nr.346/2004, cu mod si complet ulterioare si va fi prezentata in original. Garantia de participare poate fi executata de AC conform prevederilor legale in vigoare, iar eliberarea acesteia conform art. 88 din H.G. nr. 925/2006.In situatia in care ofertantul va depune contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, respectiv 9.083, 28 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara T.V.A.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ce va prevede daca plata se va face conditionat/neconditionat si va fi irevocabila, conform Formularului nr. 14, sau conf prevederilor art. 89-92 din HG nr.925/2006. Aceasta se va constitui in 5 zile de la data semnarii contractului subsecvent de ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) trebuie sa completeze Formularul nr.1 care va fi depus in original. Cerinta nr.2: Declaratie privind eligibilitatea-Cerinta obligatorie: Operatorul ec. (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularulnr.2 care va fi depus in original.Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006-Cerinte obligatorii: A.Completare Formularul nr.3 care va fi depus in original. B.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din certificat trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); C.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent. Din certificat trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); D.Documente ori inscrisuri(acorduri de asociere, declaratii, etc.) din care sa rezulte ca ofertantii straini cunosc limba romana, astfel incat sa fie in masura sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, in cazul in care oferta va fi castigatoare, fara costuri suplimentare din partea autoritatii contractante pentru angajarea unor servicii de traducere - original. E.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare(certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 modificata si completata (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006-Cerinta obligatorie: Operatorul ec. (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006referitoare la evitarea conflictului de interese, se completeaza Formularul nr. 15(in original). Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Manoloiu Constantin?Director, Gheorghe Daniel?Director Adjunct, Baba Dumitru Florin?Director Adjunct, Otobacu Mihai?Tehnic, Iacob Marian Danut?Achizitii, Manescu Ovidiu Daniel?Contabil Sef, Cusa Gina Laura?Juridic si Zemba Mihaela?Logistic. Cerinta nr.5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Cerinta obligatorie: Ofertantul va completa Formularulnr.4(in original). Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr.1: Pentru persoane juridice/fizice romane/straine-Cerinte obligatorii:
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiului National al Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura de atribuire; echivalentul certificatului constatator pentru operatorii economici din strainatate sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata in limba romana).
2. In cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, pe langa declaratiile mentionate mai sus, se vor depune siCertificatul emis de Registrul Persoanelor juridice de pe langa Curtea Districtuala in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.
Se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Informatii generale. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
Cerinta nr. 2: Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati sau un document echivalent, vizate si inregistrate de organele competente. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Cerinta nr.3: Informatii privindmedia globala a cifrei de afaceri a ofertantului. Cifra medie, pe ultimii 3 ani, sa fie de minimum 10.000.000 lei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor, acesta beneficiaza de reducerea de 50%, conform Legii nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul a finalizat/prestat sau se afla in curs de finalizare unul sau mai multe contracte de servicii de intretinere si reparatii echipamente din categoria celor care fac obiectul contractului, in valoare cumulata de cel putin 5.000.000 lei. In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ. Cursul lei/euro pentru contractele ce vor fi prezentate in vederea sustinerii experientei similare poate fi cel mentionat in fiecare contract sau cursul mediu al BCE pentru perioada de derulare a contractului respectiv, iar pentru anul curent se va face la cursul Bancii Centrale Europene din ziua publicarii anuntului de participare.
Cerinta nr. 2: Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul (sau al carui angajament de participare a fost obtinut): Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este abilitat sa execute operatiuni de intretinere si reparatii la echipamente din categoria celor care fac obiectul contractului si ca dispune de cel putin 1 specialist pentru fiecare judet, cu minimum 1 an experienta in activitatea de intretinere si reparatii a echipamentelor din categoria celor care fac obiectul contractului. Pentru municipiul Bucuresti si judetul Ilfov poate fi prezentat cel putin 1 specialist.
Cerinta nr. 3: Informatii privindsubcontractantii/asociatii (daca este cazul): Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii; Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.
Cerinta nr. 4: Sustinere de catre o terta persoana conform art. 186 si art. 190 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 2: Standarde de protectie a mediului. Sistem de management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent, emis de un organism abilitat in domeniu, care sa fie in termen de valabilitate. In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de cel putin liderul asocierii.
Cerinta nr. 1: Standarde de asigurare a calitatii. Sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism abilitat in domeniu, care sa fie in termen de valabilitate. In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de cel putin liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul reofertarii: Pretul b)limite ale pretului care pot fi imbunatatite: NU exista limite c)sistemul va pune la dispoz participant inform priv pretul sau valori noi, nr de participanti, clasament d)inainte de lansarea LE, AC va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor. AC va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite simultan, tuturor ofert admisi. Invit partic si notific de incepere a LE vor fi generate si trans automat de SEAP la adresa de posta el (e-mail) inregistrata si dispon in sect Not de sist. Se va organiza LE ca etapa finala. LE se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1. Nr runde LE: 1 care incepe in 2 zile lucrat de la trans invit, durata runda 1 zi. In cazul in care, dupa finaliz LE vor exista preturi egale, AC va solicita ofertant noi propun financ care se vor depune in plic inchis la sediul AC.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3.522.202 / 16.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2012 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, strada Obcina Mare nr. 2, sector 6.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor conform art. 33 alin. 2 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentele vor fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Daca exista incertitudini referitoare la capacitatea tehnica a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Pentru a participa la licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pt acces sist. Inform disponib la http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF. Acord-cadru se atribuie prin respect art.200 din O.U.G.34/2006 in baza rezultat LE conf art.169 alin. (2) din O.U.G. 34/2006. Dupa final LE operat economic clasat pe primul loc va transm AC Formul de oferta si Centralizator, complet cu noile valori rezultate in urma LE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de 10 zile in conditiile OUG nr.34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal conform art. 256 indice 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Secretariat
Adresa postala: Strada Obcina Mare nr. 2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Tel. +40 214402440, Email: [email protected], Fax: +40 214135049, Adresa internet (URL): www.evidentapersoanelor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer