Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service echipamente tehnica de calcul(calculatoare, imprimante, fax, echipamente retea)


Anunt de participare numarul 99798/10.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala:  BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Punct(e) de contact:  GHIULNIHAL MUTALAP, Tel. 0241488157, Email:  [email protected], Fax:  0241488924, Adresa internet (URL):  www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service echipamente tehnica de calcul(calculatoare, imprimante, fax, echipamente retea)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service echipamente tehnica de calcul (calculatoare, imprimante, fax, echipamente retea. Se va achizitiona serviciul de mentenanta pentru echipamentele de tehnica de calcul si fax-uri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Service echipamente tehnica de calcul(calculatoare, imprimante, fax, echipamente retea)Se va achizitiona serviciul de mentenanta pentru echipamentele de tehnica de calcul si fax-uri, conform Caietului de Sarcini si anexe
Valoarea estimata fara TVA: 336, 134.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 4000 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60zile. Garantia de buna executie: 5% din valoarea totala fara TVA, a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completare si prezentare formular A- declaratie privind eligibilitatea; completare si prezentare formular B - privind ne?adrarea ?situatiile prevazute la art. 181; certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. – A.N.A.F. – Administratia Finantelor Publice a judetului unde ? desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat (bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul fondului national unic de asigurari sociale de sanatate), valabil la data deschiderii ofertelor; certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor, valabil si pentru persoane fizice(se vor prezenta ?original sau copie legalizata); certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; certificat de ?egistrare(se vor prezenta ?original saucopie legalizata).
Pt persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeascaforma de ?egistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, ?conformitate cu prevederile din tara ?care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: se va prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate ?ultimii 3 ani, contin? valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati-se va completaFormularul C2; Prestarile de servicii similare (enumerate ?formularul C2) se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (scrisori de recomandare din partea beneficiarului, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind ?eplinirea obligatiilor contractuale).
2.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru ?eplinirea contractului de servicii- Se va completa FORMULARUL F
3.Informatii referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru ?eplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (aparatura necesara pentru ?retinerea, repararea si testarea echipamentelor de tehnica de calcul, autovehicul) – declaratie pe propria raspundere, cu descrierea dotarilor specifice)-se va completa FORMULARUL E, insotit de declaratia pe propria raspundere, mai sus mentionata.4.Declaratie de conformitate pe raspunderea furnizorului, care sa certifice originalitatea pieselor de schimb, ce vor fi folosite ??eplinirea contractului de service.
5.Certificat ISO 9001 pentru instalare, ?retinere si service echipamente tehnica de calcul si telecomunicatii –copie legalizata.
6.Certificat ISO 14001 pentru instalare, ?retinere si service echipamente tehnica de calcul si telecomunicatii – copie legalizata.
7.Se va completa Formularul D cu subcontractantii si specializarea acestora (Daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima - ofertantul va face dovada incheierii si finalizarii a cel putin un contract, avand o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza a se incheia, respectiv 336.134, 45 lei, fara T.V.A. Prestarile de servicii similare (enumerate ?formularul C2) se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (scrisori de recomandare din partea beneficiarului, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind ?eplinirea obligatiilor contractuale).Cerinta minima: Ofertantul va face o declaratie pe propria raspundere prin care se va obliga a constitui o echipa formata din minim urmatoarele resurse umane: - 1 coordonator de contract care va fi desemnat persoana de contact- minim 2 executanti cu pregatire tehnica de specialitate.Cerinta minima: Membrii executanti din cadrul echipei vor avea cel putin 1 an experienta ?activitatea de ?retinere si reparatii calculatoare si tehnica de calcul.Pentru coordonatorul de contract se va prezenta CV, iar pentru personalul calificat responsabil cu indeplinirea contractului de servicii ( executanti ) se vor prezenta CV-urile profesionale semnate si copii dupa actele de calificare / specializare.Cerinta minima: prestatorul sa fie autorizat sa presteze operatiuni de service pentru cel putin un producator din fiecare din categoriile de echipamente mentionate la pct. B (piese de schimb pentru statii de lucru , laptop si servere), C (piese de schimb pentru imprimate, faxuri si copiatoare) , D (echipamente active de retea)si E(alte echipamente) din Anexa Y la caietul de sarcini – se vor prezenta autorizarile, in copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2010 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  str. Traian nr.23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241616003, Email:  [email protected], Fax:  0241606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se poate depune contestatie in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie Publica Locala, Serviciul Juridic
Adresa postala:  Bd. Tomis, nr.51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241488115, Fax:  0241488924
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2010 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer