Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service iluminat public si serviciul de iluminat ornamental festiv in municipiul Zalau


Anunt de participare numarul 62176/27.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Adresa postala: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Punct(e) de contact: VIOLETA CONDE, Tel.0260/610550/149, In atentia: Muresan Eugen; Culic Ioana, Email: [email protected], Fax: 0260/661869, Adresa internet (URL): www.zalausj.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria municipiului Zalau
Adresa postala: Piata Iuliu Maniu nr.3, cam.26 Muresan Eugen; cam.24 Culic Ioana, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Tel.0260-610550, In atentia: Muresan Eugen; Culic Ioana, Fax: 0260-661869
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria municipiului Zalau
Adresa postala: Piata Iuliu Maniu nr.3, cam.26 Muresan Eugen; cam.24 Culic Ioana, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Tel.0260-610550, In atentia: Muresan Eugen; Culic Ioana, Fax: 0260-661869
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Zalau
Adresa postala: Piata Iuliu Maniu nr.3, cam.4 Registratura, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Tel.0260-610550, In atentia: Muresan Eugen; Culic Ioana, Fax: 0260-661869
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service iluminat public si serviciul de iluminat ornamental festiv in municipiul Zalau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Zalau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service iluminat public si serviciul de iluminat ornamental festiv in municipiul Zalau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Service iluminat public si serviciul de iluminat ornamental festiv in municipiul Zalau
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantia de participare: 40.000 lei achitata prin numerar, ordin de plata sau scrisoare de garantie bancara; 2.Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG. nr.34/ 2006 sau document echivalent, pentru persoane juridice straine;
2.Prezentarea cazierului judiciar pentru persoanele juridice romine; cazier judiciar al reprezentantului legal al ofertantului, pentru persoanele juridice straine; cazier judiciar al societatii sau alte documente echivalente;
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.nr.34/ 2006 sau document echivalent pentru persoanele juridice straine;
4.Certificate constatatoare privind plata taxelor catre bugetul general consolidat si cel local pentru persoanele juridice romane sau documente echivalente pentru persoanele juridice straine;
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
6.Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea unui punct fix de lucru in Zalau si asigurarea unui spatiu pentru verificari, reparatii si depozitarea echipamentului electric;
7.Certificat constatator in original sau copie legalizata emis de Oficiul Registrului Comertului sau alte documente echivalente;Modul de prezentare al acestor documente este specificat in Fisa de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind cifra de afaceri;Modul de prezentare al acestor documente este specificat in Fisa de date a achizitiei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista prestarilor de servicii similare in ultimii 3 ani;
2.Lista cuprinzind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice;
3.Lista privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
4.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii
5.Lista cuprinzind asociatii si subcontractantii;
6.Prezentarea certificatului care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform Standardului SR EN 9001:2000 (ISO 9001:2000) sau echivalent;
7.Atestare A.N.R.E sau echivalent;Modul de prezentare al acestor documente este specificat in Fisa de date a achizitiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista va contine informatii despre cel putin 1 contract cu o valoare de minim 140.000 lei sau despre 3 contracte cu o valoare de cel putin 240.000 lei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2008 10:00
Locul: Primaria municipiului Zalau, Piata Iuliu Maniu nr.3, Sala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Zalau, Serviciul Juridic
Adresa postala: Piata iuliu Maniu nr.3, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Tel.0260-610550, Fax: 0260-661869
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2008 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer