Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICE INSTALATIE STINGERE INCENDII PENTRU SALA SERVERE


Anunt de participare (utilitati) numarul 91520/24.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Grigore, Tel.0213074660, Email: [email protected], Fax: 0213032572, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICE INSTALATIE STINGERE INCENDII PENTRU SALA SERVERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul central SC Hidroelectrica SA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 48, 294RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente de achizitie publica cu durata de 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect furnizarea de servicii SERVICE INSTALATIE STINGERE INCENDII PENTRU SALA SERVERE din sediul Hidroelectrica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia serviciului de service pentru Instalatia de stingere incendii pentru sala servere-lor.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 073.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se solicita garantie de participare in cuantum de 470 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii Hidroelectrica S.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau/si subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a candidatului/ofertantului;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, eliberate cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, daca exista;
- Informatii generale, declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie minim 23.000 lei;
Detalierea cerintelor este prezentata in fisa de date anexata anuntului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de tipul celor care fac obiectul prezentei proceduriservice instalatie stingere incendii, in ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 11.500 lei;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele si dotarile tehnice specifice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractelor subsecvente de servicii incheiate in baza acordului-cadru;
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat specializat;
- Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractele similare finalizate, prezentate ca experienta similara. Se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare contract similar finalizat, prezentat la cerinta minima referitoare la Experienta Similara;
- informatii privind subcontractantii;
- Standarde de management al calitatii, conform SREN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, agreate de Uniunea Europena, precum si orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Detalierea cerintelor este prezentata in fisa de date anexata anuntului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
noua oferta financiara trebuie imbunatatita cu cel putin 200 lei/runda.Informatiile detaliate se regasesc la pct.III.1 din Fisa de date "Licitatie electronica"
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2009 12:00
Locul: SC HIDROELECTRICA SA, din Bucuresti, str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2 .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010872, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel.021/3074627, Email: [email protected], Fax: 021/3032572
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2009 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer