Licitatie Publica - Service, intretinere, mentenanta automate de dirijare a circulatiei si modernizare a instalatiilor de semaforizare
Anunt de participare numarul 108390/25.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Ileana Marcu, Tel. 0213138170, Email: [email protected], Fax: 0213138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service, intretinere, mentenanta automate de dirijare a circulatiei si modernizare a instalatiilor de semaforizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 18, 036, 816RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service, intretinere, mentenanta automate de dirijare a circulatiei si modernizare a instalatiilor de semaforizare, in Municipiul Bucuresti, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232200-2 - Servicii de intretinere a semafoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Service, intretinere, mentenanta automate de dirijare a circulatieisi modernizare a instalatiilor de semaforizare in Municipiul Bucuresti.
Informatii privind scopul contractului si cantitatile de lucrari se gasesc in Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 036, 816RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1-5000 lei; Lot 2-11500 lei; Lot 3-10000 lei; Lot 4-35000 lei; Lot5-5000 lei; Lot 6-13500 lei; Lot 7-12500 lei; Lot 8-4400 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
Certificate privind plata taxelor si a impozitelor;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Ofertantul va face dovada existentei unui punct de lucru in Municipiul Bucuresti. Punctul de lucru va fi mentionat in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul in care ofertantul nu are deja deschis un punct de lucru in Bucuresti, acesta va anexa o declaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza, ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, sa deschida un punct de lucru in Bucuresti pana la data semnarii contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009): Lot 1-900.000 lei;Lot 2-2.000.000lei;
Lot 3-1.900.000 lei; Lot 4?6.000.000 lei;Lot 5-900.000 lei;Lot 6?2.500.000 lei;Lot 7?2.000.000lei;
Lot 8 ? 400.000 lei;In cazul depuneri de oferte pentru doua sau mai multe loturi se va considera valoarea cumulata a Cifrei medii de afaceri pentru toate loturile pentru care se depune oferta.
Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat la organele competente.Lichiditatea generala mai mare sau egala cu 99%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
Informatii privind dotarile specifice-Ofertantul trebuie sa aiba in proprietate sau sa aiba acces (printr-un contract de cumparare, leasing sau inchiriere) la momentul depunerii ofertelor, utilaje si echipamente care sa functioneze si sa fie permanent la dispozitia sa, la intreaga capacitate, si care sa fie folosite in cadrul contractului.
Call Center;
Resurse umane: Responsabil de proiect, Inginer-Proiectant in Organizarea si dirijarea circulatiei rutiere, Tehnicieni (electrician) instalatii de semaforizare: min.2 pers, Echipa de service-intretinere: min. 5 persoane, Suplimentar pentru Loturile 2 ? EMCS, 3 ? EPC, 4 - CC 8000, CC 10.000, CC 15.000, 6 ? STC 40xx; si 7 ? ATC, SUCCESOR, GESIG se mai solicita: Expert comunicatii, Expert IT, Expert sisteme video;
Atestare ANRE;Certificat de atestare tehnica.
Standarde de asigurarea calitatii: ISO 9001 sau echiv.;Standarde de protectia mediului-ISO 14001 sau echiv.;Standarde de siguranta si sanatatea angajatilor: ISO 18001 sau echiv;Info.privind masurile de responsabilitate sociala-SA 8000;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada pentru fiecare Lot pentru care depune oferta: -Indeplinirea si incheierea in ultimii 3 ani a minim un contract de Service, intretinere si mentenanta automate de dirijare a circulatiei de acelasi tip pentru care se depune oferta si care sa indeplineasca conditiile din fisa de date;Lista minima a tipurilor de utilaje: 1.autoutilitara-1 buc/lot2.auto-macara- 1 buc3.buldoescavator- 1 buc4.masina de taiat asfalt-2 buc5.masini de interventie-2 buc6.platforma autoridicatoare-2 buc7.aparat de etichetat industrial-1 buc8.grup electrogen-1 buc9.stand pentru verificarea programelor /modulelor pentru fiecare tip de automat, in laborator-1 buc10.licenta software pentru micosimulare-1 buc11.dispozitive semiautomate pentru contorizarea traficului-4 buc12.trusa sudura fibra optica-1 buc13.Aparat de masura pentru fibra optica (OTDR)- 1 buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2010 10:30
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-Str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantii sau reprezentantii legali ai acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax: 021-310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel. 021-319.51.83, Fax: 021-319.16.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Domnita Ancuta nr.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Tel. 021-310.18.60, Fax: 021-310.18.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2010 16:37