Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service, intretinere, mentenanta si servicii de optimizare automate de dirijare a circulatiei ATC, GESIG, SUCCESOR


Anunt de participare numarul 79453/09.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Tat, Tel.021-3101860, Email: [email protected], Fax: 021-3101860, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service, intretinere, mentenanta si servicii de optimizare automate de dirijare a circulatiei ATC, GESIG, SUCCESOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service, intretinere, mentenanta si servicii de optimizare automate de dirijare a circulatiei ATC, GESIG, SUCCESOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232200-2 - Servicii de intretinere a semafoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
serviciile de intretinere, interventii /service, depanare si reparatii la automatele de dirijare a circulatiei instalate in intersectiile din municipiul Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare -11.000 ron - sub forma de scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara;Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008)trebuie sa fie de minim 1.800.000 lei.;Bilantul contabil la 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestarii de servicii in ultimii 3 ani: Indeplinirea si incheierea si in ultimii 3 ani a unui contractpentru tipurile de automate din Anexa 1 la Caietul de Sarcini(Service, intretinere si mentenanta automate de dirijare a circulatiei de tipul celor din Anexa 1), pentru minim 20 automate, iar participarea ofertantului (in calitate de contractant unic sau contractant conducator) la fiecare contractin parte a fost de minim 160.000 lei.
Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de elaborare studii si proiecte de trafic destinate organizarii si optimizarii dirijarii circulatiei in intersectiile semaforizate a carui valoare sa fie de minim 80.000 lei.
Recomandari - Ofertantul va prezenta minim 1 ( una) recomandare / apreciere de la un beneficiarprivitoare la indeplinirea serviciilor de Service , Intretinere si mentenanta la tipurile de automate din Anexa 1 la Caietul de Sarcini pentru un numar de minim 20 automateInformatii privind dotarile specifice:
1. autoutilitara ......................1 buc
2. masini de interventie ....................... 3 buc
3. Mijloace soft de programare..............1 buca tipului deautomate din Anexa 1 insotitede autorizarea de utilizare emisa de producator.
4. Standpentru verificarea ................. 1 bucprogramelor / modulelor in laborator etc.
Punct de lucru local / Call Center dispecerat cu telefon fix, fax sitelefon mobil;
Resurse umane - Expert in modele de trafic, Inginer/proiectant in organizarea si dirijarea circulatiei rutiere, Persoane instruite / certificat / autorizate de catre producatorul echipamentelor sa asigure service, programarea, intretinerea si mentenanta laautomate de dirijare a circulatiei de tipul celor din Anexa 1 minim 1 pers etc
;Autorizatii din partea producatorului de echipamente;Standarde de asigurarea calitatii;Standarde de protectia mediului;Standarde de siguranta si sanatatea angajatilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
Organizare, metode si plan de lucru pentru asigurarea serviciilor
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2009 10:00
Locul: Administratia Strazilor, Str.Domnita Ancuta, nr.1, sector 1, Bucuresti, corp A, Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos, Nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Fax: 021.3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, Nr 107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021.3191688, Fax: 021.3191688
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Domnita Ancuta, nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.310.18.60, Fax: 021.310.18.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2009 17:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer