Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service intretinere si reparatii aparatura radiologica


Anunt de participare numarul 140339/10.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: LAVINIA GHELBERE, Tel. +40 213183558, In atentia: Ionescu Mihai, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service intretinere si reparatii aparatura radiologica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sos. Fundeni nr. 252, sector 2, Bucuresti, la sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 361, 800 si 5, 184, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pentru lotul 1 frecventa contractelor ce vor fi atribuite: minim 1 semestru - maxim 1 an.Pentru lotul 2 frecventa contractelor ce vor fi atribuite: minim 1 trimestru - maxim 1 an.Lotul 1 o revizie semestriala pe 3ani. Lotul 2 o revizie trimestriala pe 1 an.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Toate datele necesare sunt precizate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul reprezinta servicul pentru doua aparate de radiologie. Pentru lotul 1 frecventa contractelor ce vor fi atribuite: minim 1 semestru - maxim 1 an. Pentru lotul 2 frecventa contractelor ce vor fi atribuite: minim 1 trimestru - maxim 1 an. Pentru lotul 1 se vor efectua cate o revizie semestriala pe 3 ani. Pentru lotul 2 se vor efectua cate o revizie trimestriala pe 1 an.
Valoarea estimata fara TVA: intre 361, 800 si 5, 184, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este: Pentru lotul 1: = 30.000 leiPentru lotul 2: = 47.772 leiGarantia de participare estevalabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si se va putea constituii astfel: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (formular anexat) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat;
- depunere la casieria autoritatii contractante;
- ordin de plata sau fila CEC, confirmata de banca pana la data limita de depunere a ofertelor: cont garantii RO90TREZ7025005XXX000166 deschis la Trezoreria sector 2, BucurestiIn cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata ca nefondata i se va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie a contractului subsecvent se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Garantia de buna executie se poate constituii astfel: - sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractGarantia de buna executie se constituie daca valoarea contractului subsecvent depaseste valoarea de 10.000 lei fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare ? venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate ? completarea formularului
2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri aceasta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat).NOTA: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Manager: Prof. Dr. Rodica Anghel
- Director Financiar Contabil: Ec. Ionescu Ileana
- Ec. Mihai Ionescu ? Serv. Achizitii Contractare
5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia operatorul economic are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Se prezinta Certificat de atestare fisacala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia operatorul economic are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
6. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia operatorul economic are sediul social. Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente, sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe propria raspundere;
- fie o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere (fisa de informatii generale) care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista a principalelor prestari de service efectuate in ultimii 3 ani (experienta similara in sistemul sanitar).
2. Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN
4. Prezentarea a cel putin o referinta sau document constatator din partea unor beneficiari din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale
5. Declaratie pe propria raspundere privind dotarea cu aparate de laborator pentru repararea instalatiilor (aparatelor) din cadrul acordului privind intretinerea si repararea cuprinse in caietul de sarcini.
6. Lista privind personalul tehnic de specialitate pregatit pentru efectuarea service-ului la echipamentele mentionate in caietul de sarcini ? copii dupa diplome sau alte documente care sa ateste aceasta pregatire
Certificare SR EN ? ISO 9001/2008 sau echivalent ? in termen de valabilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde: 1; Durata unei runde este de 1 zi.-Consta intr-un proces repetitiv de ofertare, utilizandu-se suportul tehnic oferit de Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).-Autoritatea contractanta va invita sa participe la aceasta etapa doar operatorii economici care au depus oferte ce au fost declarate admisibile.-Obiectul procesului repetitiv: valoarea totala pentru fiecare lot, calculata pentru cantitatea maxima din acordul cadru.-Informatii relevante la echipamentul folosit, conditiile concrete de realizare a licitatiei electronice se obtin de la operatorul SEAP (www.elicitatie.ro).* Daca la sfarsitul licitatiei electronice doua sau mai multe oferte situate pe primul loc au preturile egale, atunci pentru departajare comisia de evaluare v-a solicita reofertare in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10804/20.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2012 12:00
Locul: La sediul autoritatii din Sos. Fundeni nr. 252, sector 2, Bucuresti, biroul achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca la sfarsitul licitatiei electronice doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au preturi egale, atunci pentru departajare comisia de evaluareva solicita reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256(2*) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? 5zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic Institutul Oncologic Bucuresti
Adresa postala: Sos. Fundeni nr. 252, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel. +40 212271200, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2012 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer