Licitatie Publica - service la acceleratorul liniar de particule Varian Clinac 2100, service la simulatorul CT si la echipamentul de plan tratament, service la echipamentele medicale radiologice de fabricatie Philips, service la echipamentele medicale radiologice de fabricat
Anunt de intentie numarul 20040/27.05.2011
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Novenschi, Tel. 0232267706, In atentia: Serviciului Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232267706
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la acceleratorul liniar de particule Varian Clinac 2100
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 205, 500RON
servicii de intretinere si reparatii la acceleratorul liniar de particule varian Clinac 2100
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.05.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la simulatorul CT si la echipamentul de plan tratament
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 87, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la simulatorul CT si la echipamentul de plan tratament
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.05.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la echipamentele medicale radiologice de fabricatie Philips
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 206, 700RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamentele medicale de fabricatie Philips
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la echipamentele medicale radiologice de fabricatie Swissray
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 72, 600RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamentele medicale de fabricatie Swissray
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la echipamentele medicale radiologice de fabricatie Siemens
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamentele medicale de fabricatie Siemens
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la echipamente medicale radiologice
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamente medicale radiologice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la echipamente medicale radiologice- ortopantomograf si RX mobil
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la ortopantomograf si RX mobil
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la echipamentul medical radiologic- osteodensitometru
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la osteodensitometru
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la echipamente medicale de laborator
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamente medicale de laborator
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la echipamente medicale pentru sali de operatie de fabricatie Steris, Valleylab si Eschmann
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 66, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamente medicale pentru sali de operatie Steris, Valleylab si Eschmann
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.06.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la trusele de chirurgie laparoscopica Stryker
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 16, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la trusele de chirurgie laparoscopica Stryker
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.06.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la trusele de chirurgie laparoscopica Olympus
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la trusele de chirurgie laparoscopica Olympus
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.06.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la echipamentele medicale pentru anestezie si terapie intensiva de fabricatie Drager
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamentele medicale pentru anestezie si terapie intensiva de fabricatie Drager
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la echipamentele medicale pentru anestezie si terapie intensiva
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamentele medicale pentru anestezie si terapie intensiva
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la echipamentele medicale pentru anestezie si terapie intensiva de fabricatie Spacelabs
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 47, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamentele medicale pentru anestezie si terapie intensiva de fabricatie Spacelabs
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la paturi de terapie intensiva de fabricatie Hill Rom
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la paturi de terapie intensiva Hill Rom
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la instalatiile de fluide medicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 74, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la instalatiile de fluide medicale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service la echipamente medicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamente medicale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
50420000-5-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
50422000-9-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
50532000-3-Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
se va incheia un acord cadru pe 12 luni. In functie de fondurile ce vor putea fi disponibilizate se preconizeaza a se incheia 12 contracte subsecvente
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2011 10:47