Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service (LN2) Lichidare avarii conducte Dragomiresti


Anunt de intentie (utilitati) numarul 12950/23.12.2008
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060021, Romania, Punct(e) de contact: ANCA IULIANA ORDEAN, Tel.0214079973, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213166574, Adresa internet (URL): www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ELECTROCENTRALE SA SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0212751283, In atentia: ec.Cristina Ilie, Email: [email protected], Fax: 0212751472
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Service (LN2) Lichidare avarii conducte Dragomiresti
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service (LN2) Lichidare avarii conducte Dragomiresti - CET Progresu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 48 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 156, 648RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Acord cadru pentru patru ani.Se vor incheia anual contracte subsecvente acordului cadru.Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de achizitie: licitatie deschisa
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 1, 156, 648 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2008 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer