Licitatie Publica - service pentru instalatia de rezonanta magnetica, service pentru echipamente medicale pentru anestezie si terapie intensiva, service pentru sisteme de monitorizare functii vitale, service pentru paturi de tarapie intensiva, service pentru echipament
Anunt de intentie numarul 14766/12.02.2009
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Novenschi, Tel.0232267706, In atentia: Serviciului de Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232267706, Adresa internet (URL): B-dul Independentei, Nr.1, iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentruinstalatia de rezonanta magnetica
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 351, 400RON
full service pentru instalatia de rezonanta magnetica
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50430000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de precizie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentruechipamente medicale pentru anestezie si terapie intensiva
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 23, 000RON
service pentru echipamente medicale pentru anestezie si terapie intensiva
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentrusisteme de monitorizare functii vitale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 41, 100RON
service pentru sisteme de monitorizare functii vitale de fabricatie Spacelabs
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentrupaturi de tarapie intensiva
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 22, 620RON
service pentru paturi de tarapie intensiva de fabricatie Hill Rom
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentruechipamente medicale pentru sali de operatie
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 19, 000RON
service pentru echipamente medicale pentru sali de operatie de fabricatie Itkalux, Merilux si Opera
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentruinstalatii de fluide medicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 27, 035RON
service pentru instalatii de fluide medicale de fabricatie Novair si Technologie Medicale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentruinstalatii de purificare a apei
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 10, 500RON
service pentru instalatii de purificare a apei
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentrudevelopeze
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
service pentru developeze
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
serviceechipamente medicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 355, 000RON
service pentru echipamente medicale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
50420000-5-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
50422000-9-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
50532000-3-Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
serviceechipamente medicale de laborator
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000RON
service pentru echipamente medicale de laborator
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentruechipamente medicale de laborator
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 37, 390RON
service pentruechipamente medicale de laborator de fabricatie ABX si AVL
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru echipamente medicale radiologice
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 396, 470RON
service pentruechipamente medicale radiologicede fabricatie Philips, Swissray, Medicor, TUR si General Electric
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru echipamente medicale radiologice de fabricatie Philips, Swissray, Medicor, TUR si General Electric
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 396, 470RON
service pentruechipamente medicale radiologicede fabricatie Philips, Swissray, Medicor, TUR si General Electric
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru acceleratorul liniar de particule Varian Clinac, CT simulator, Echipament plan tratament si instalatie gamma camera
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 214, 575RON
service pentru acceleratorul liniar de particule Varian Clinac, CT simulator, Echipament plan tratament si instalatie gamma camera
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentruaparate radiologice mobile de fabricatie Siemens
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000RON
service pentruechipamente medicale radiologice mobile de fabricatie Siemens
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru instalatia de brachiterapie selectron
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 74, 700RON
service pentruinstalatia de brachiterapie selectron
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru osteodensitometru
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000RON
service pentruosteodensitometru
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru ortopantomograf si aparat Rx mobil
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200RON
service pentru ortopantomograf si aparat Rx mobil
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentruechipamente medicale de laborator de fabricatie Microm
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 46, 920RON
service pentruechipamente medicale de laborator de fabricatie Microm
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentruechipamente medicale de laborator de fabricatieBeckton Dickinson
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 63, 960RON
service pentruechipamente medicale de laborator de fabricatieBeckton Dickinson
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentruechipamente medicale de laborator de fabricatieBayer
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 6, 000RON
service pentruechipamente medicale de laborator de fabricatieBayer
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentruanalizorul automat Immulitte
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 6, 285RON
service pentru
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentruechipamente medicale de laborator de fabricatie Biorad
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 40, 800RON
service pentruechipamente medicale de laborator de fabricatie Biorad
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentruanalizorul Personal Lab
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 7, 500RON
service pentru analizorul Personal Lab
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentrunefelometrul BN Prospect
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 3, 640RON
service pentru nefelometrul BN Prospect
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru microscoapele de tip Nikon
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000RON
service pentrumicroscoapele de tip Nikon
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50344000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului optic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentruechipamente medicale pentru salile de operatie de fabricatie Steris, Valley lab si Eschmann
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 47, 500RON
service pentru echipamente medicale pentru salile de operatie de fabricatie Steris, Valley lab si Eschmann
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru truse de chirurgie laparoscopica de fabricatie Stryker
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 7, 250RON
service pentrutruse de chirurgie laparoscopica de fabricatie Stryker
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru truse de chirurgie laparoscopica de fabricatie Olympus
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 900RON
service pentrutruse de chirurgie laparoscopica de fabricatie Olympus
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentruechipamente medicale pentru anestezie si terapie intensiva de fabricatie Draeger
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 49, 037RON
service pentru echipamente medicale pentru anestezie si terapie intensivade fabricatie Draeger
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentruinstalatii de fluide medicale de fabricatie Silbermann
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon" Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 47, 420RON
service pentru instalatii de fluide medicale de fabricatie Silbermann
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.04.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2009 11:06