Licitatie Publica - Service pentru autovehiculele din cadrul RATT ? revizii si reparatii
Anunt de participare (utilitati) numarul 135433/09.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Adresa postala: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300074, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU BELU-RED, Tel. +40 356803703, Email: [email protected], Fax: +40 356803703, Adresa internet (URL): www.ratt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA DE TRANSPORT PUBLIC LOCAL
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Service pentru autovehiculele din cadrul RATT ? revizii si reparatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Timisoara, Sediul Prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service pentru autovehiculele din cadrul RATT ? revizii si reparatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
49buc. autovehicule
Valoarea estimata fara TVA: 680, 030RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare totala? 6.800 leiReducere 50% pentru IMM-uri.Garantia se poate constitui conform prevederilor art.43"1 din OUG nr.34/2006 si a art.86 din HG nr.925/2006.(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sumei in numerar.(3) In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Termen de valabilitate 90 zile de la data depunerii ofertelor(4) Cod IBAN RO38 RNCB 0249 0492 9594 0001 pentru Banca Comerciala Romana ? Sucursala Timisoara(5) Garantia de participare poate fi retinuta in urmatoarele conditii: 1.Ofertantul si-a retras oferta pe perioada valabilitatii acesteia care a fost stabilita conform Documentatiei de atribuire.sau2. Ofertantul, fiind instiintat de acceptarea Ofertei lui, in cadrul perioadei de valabilitate a Ofertei, a) nu semneaza sau refuza sa semneze contractulb) nu prezinta sau refuza sa prezinte garantia de buna executie, in conformitate cuinstructiunile procedurii, sau3.In conditiile prevazute de art. 278ยน din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuireacontractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. 5 % din valoarea contractului exclusiv TVA rezultata in urma aplicarii procedurii de licitatie deschisa. Reducere 50% pentru IMM-uri.Constituirea Garantiei de buna executie se poate realiza prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine Anexa la contract? prin virari succesive din facturile partiale de plata in contul de garantii deschis de Furnizor la Trezoreria Timisoara, la dispozitia Achizitorului. Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului 12 ACerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2066Completarea si prezentarea : - Formularului 12 B- Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun oferteleCerinta nr.3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010Completarea si prezentarea Formularului 5Cerinta nr. 4 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691(evitarea conflictului de interese)Prezentarea si completarea Formularului 20 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006)Persoane cu functii de decizie din cadrul RATT: - Director General ? dr.ing. Ioan Goia- Director Adjunct ? ing. Marcel Nicola- Director Tehnic - ing.Iulian Jura- Contabil Sef - ec. Felicia Lascut- Sef Birou Achizitii Publice Depozite ? ec. Georgeta Craciunescu Cerinta nr.1Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului sa aiba corespondent in CAEN.Cerinta nr.2Persoane fizice/juridice strainePrezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea si complectarea Formularului 1 (Informatii generale) din care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani de minim 1.224.054 lei, respectiv 280.694, 83 euro; Reducere 50% pt IMM-uri definite conform L 346/2004, actualizata Curs mediu euro pe ultimii 3 ani?4.2283 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1?Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani Completarea si prezentarea Formularului 12E privind lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani din care sa rezulte experienta similara in valoare de minim 612.027 lei respectiv 140.347, 41 euro Reducere 50% ptIMM- definite comform L 346/2004, act Curs mediu euro pe ult 3ani?4.2283 Lei; Cerinta 2 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Completarea si prezentarea Formularului 12I Cerinta 3 Recomandari - Completrea si prezentarea a minim 1 recomandare; Cerinta 4 -Informatii privind subcontractantii(daca e cazul)Prezentarea si completarea Form 12G(declaratie privind partea din contract indeplinita de subcontractanti si spec acestora); Cerinta 5 Informatii privind asociatii (daca este cazul)
Cerinta nr.1?Dovada respectarii conditiilor de calitate Ofertantul va prez dovada certificarii sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
4.039 / 16.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2012 12:00
Locul: Regia Autonoma de Transport Timisoara (RATT), B-dul Take Ionescu nr. 56, RO 300074 - SALA SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Alte fonduri = surse propriiObs In cazul ofertelor cu preturi egale clasate pe primul loc, Achizitorul va solicita noi oferte in plic inchis de la ofertantii ale caror oferte au fost egale
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii considerat a fi nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii publice si depozite din cadrul RATT
Adresa postala: B-DUL Take ionescu Nr. 56, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300074, Romania, Tel. +40 356803703, Email: [email protected], Fax: +40 356803703, Adresa internet (URL): www.ratt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 13:29