Licitatie Publica - service pentru echipamente pentru anestezie si terapie intensiva, service pentru instalatia de rezonanta magnetica, service pentru sisteme de monitorizare functii vitale, service pentru paturi de terapie intensiva, service pentru echipamente medicale pent
Anunt de intentie numarul 17561/09.03.2010
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Novenschi, Tel.0232267706, In atentia: Serviciului de Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232267706
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru echipamente pentru anestezie si terapie intensiva
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon"Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamentele medicale pentru anestezie si terapie intensiva
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.05.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru instalatia de rezonanta magnetica
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon"Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 336, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la instalatia de rezonanta magnetica
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50430000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de precizie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.05.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru sisteme de monitorizare functii vitale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon"Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la sistemele de monitorizare functii vitale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.05.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru paturi de terapie intensiva
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon"Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 22, 620RON
servicii de intretinere si reparatii la paturile de terapie intensiva
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.05.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru echipamente medicale pentru sali de operatie
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon"Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamentele medicale pentru salile de operatie
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.05.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru instalatiile de distributie a fluidelor medicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon"Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 54, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la instalatiile de distributie a fluidelor medicale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.05.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru echipamente medicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon"Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 360, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamente medicale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.05.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru echipamente medicale de laborator
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon"Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamente medicale de laborator
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.05.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru echipamente medicale radiologice
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon"Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamente medicale radiologice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.05.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru: acceleratorul liniar de particule, CT Simulator, echipament de plan tratament si instalatie gamma camera
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon"Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 215, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la: acceleratorul liniar de particule, CT Simulator, echipament de plan tratament si instalatie gamma camera
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.05.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru truse de chirurgie laparoscopica
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon"Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 37, 500RON
servicii de intretinere si reparatii la trusele de chirurgie laparoscopica
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50422000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.05.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru echipamente medicale de laborator de fabricatie: Microm, Beckton Dickinson, Bayer, Biorad
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon"Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 176, 500RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamente medicale de laborator
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.05.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
service pentru echipamente medicale radiologice: mobile, ortopantomograf si osteodensitometru,
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Spiridon"Iasi
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 28, 000RON
servicii de intretinere si reparatii la echipamente medicale radiologice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.05.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
conform documentatiei de atribuire
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2010 14:50