Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service pentru echipamentele nivelului central al S.N.I.E.P.


Anunt de intentie numarul 9265/17.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Centrul National de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenta Persoanelor
Adresa postala: Bucuresti, strada Obcina Mare nr.2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061593, Romania, Punct(e) de contact: Artur Petrusel Gheorghe, Tel.021.413.48.78, 021.413.55.59, Email: [email protected], Fax: 021.413.48.49, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Service pentru echipamentele nivelului central al S.N.I.E.P.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de livrare sau de executare : Bucuresti, sediul autoritatii contractante
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 252, 000 si 378, 000RON
Activitate de service completa (intretinere preventiva, inlocuire subansamble conf. manualelor de service, componente si materiale consumabile) pentru echipamentele nivelului central din cadrul Sistemului National Informatic de Evidenta a Persoanelor.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50312110-9 - Intretinerea unitatilor centrale de procesare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Echipamentele se afla in Bucuresti, in sediul autoritatii contractante.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.protectiamuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.01.2008 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer