Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service pentru ion cromatografele Dionex DX600 si Dionex ICS2500 pentru o perioada de 4 ani


Anunt de participare (utilitati) numarul 133392/28.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii - Sucursala CNE Cernavoda, Tel. +40 212038281, In atentia: D-nei Monica Mihalache, email: [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Pavilion 0, corp C, etaj 1, biroul E 113b, Serviciul Achizitii, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala CNE Cernavoda ? Serviciul Achizitii In atentia: Monica Mihalache, Tel. +40 241801155, Email: [email protected], Fax: +40 241239267
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Pavilion 0, corp C, etaj 1, biroul E 113b, Serviciul Achizitii, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Tel. +40 241801155, Email: [email protected], Fax: +40 241239267
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Service pentru ion cromatografele Dionex DX600 si Dionex ICS2500 pentru o perioada de 4 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service pentru ion cromatografele Dionex DX600 si Dionex ICS2500 pentru o perioada de 4 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Service pentru ion cromatografele Dionex DX600 si Dionex ICS2500 pentru o perioada de 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 344, 570RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 6.890 lei si va fi valabila cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare poate fi constituita si in valuta ofertei, in acest caz cursul de schimb folosit la conversie va fi cel de la punctul IV.4.2 g).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se poate constitui prin :1. scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular VI.3, in original2.ordin de plata (in copie) , vizat de banca ofertantului, in contul autoritatii contractante, SN Nuclearelectrica SA, ? pentru RON, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1? pentru EUR, RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.13.orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- prezentat in original si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea oferteiDocumentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul VI.3.1.Ofertantul care prezinta acest formular si este declarat castigator beneficiaza si de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.In cazul in care un ofertant depune contestatie la Consiliul National al Contestatiilor (CNSC), si aceasta contestatie este respinsa in totalitate de catre CNSC, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, suma stabilita in art 278/1din OUG nr 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Garant de buna executie este 10% din val contractului fara TVA. De regula, garant de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categ intrepr mici/mijlocii conf OG27/2006 si Legii346/2004 au dreptul de a constitui garant in cuantum redus cu 50%.Pt a beneficia de acest drept, trebuie sa includa in oferta Form VI.3.1. Instrumentul de garantare trebuie sa fie irevocabil si sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau b)neconditionat, la prima cerere a AC, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Ofertantii din categ intrepr mici/mijlocii, vor beneficia de reducere 50% din garant de buna executie.Pentru a beneficia de reducere ofertantul trebuie sa includa in oferta Form VI.3.1.1÷VI.3.1.5.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN S.A- cheltuieli de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006. Se va completa Formularul V.1.a
2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006. Se va completa Formularul V.1.b.
3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Se va completa Formularul V.1.c.
4) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata. Se va completa Formularul V.1.d. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicati in aceasta procedura sunt: dl. Ionel Bucur - Director CNE, d-na Madalina Olteanu - Director Economic CNE Cernavoda, Daniel Elian Mircea, d-na Dorina Zotica, d-na Mariana Chiriac, d-na Constanta Nicolae, d-na Monica Mihalache, d-na Rodica Suzana Maxim. 1. - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conforma cu originalul?. Acesta trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte.2. - pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional de data depunerii ofertei.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractante va solicita ofertantului clasat pe primul
loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani de minim 300.000 Lei.
Sustinerea financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de prestare, beneficiari.
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate propus pentru prestarea serviciilor.
Informatii privind subcontractantii
Sustinerea tehnica (daca este cazul)
Informatii privind sistemul de management al calitatii al operatorului economic.
Prezentarea certificatului ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Dupa evaluarea ofertelor in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit, ?pretul cel mai scazut?, se va publica in SEAP un anunt privind desfasurarea fazei finale de licitatie electronica si se va transmite simultan, pe cale electronica, o invitatie de participare, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile, in care se vor mentiona datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice si rezultatul primei evaluari a ofertei depuse de catre ofertantul destinatar. In cadrul licitatiei electronice, participantii vor licita electronic ?pretul total? al ofertei financiare si pe parcursul desfasurarii ei, acestia nu pot decat sa imbunatateasca ultimul pret ofertat. Pentru completarea informatiilor referitoare la licitatia electronica vezi SECT. VI.3 - Alte informatii
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA 24318-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2012 13:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2012 14:00
Locul: Suc. CNE Cernavoda, str. Medgidiei Nr. 2, Pavilion 0, etaj 1, biroul E104 sau parter, biroul P43.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de aceeasi persoana care a semnat oferta. Se va completa Formularul VI.7.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Prezenta docum de atribuire estevarianta corectata a documentatiei 10331 respinsa in 04.01.2012.Cerinta referitoare la std. ISO 9001 din caietul de sarcini nu poate fi eliminata deoarece autorizatia CNCAN de functionare a CNE Cernavoda impune autoritatii contractante sa se asigure ca atat furnizorii sai de produse si servicii, cat si subfurnizorii acestora, in lant, instituie si mentin propriul lor sistem controlat de management al calitatii. Aceasta obligatie este mentionata la art. 18(1) lit m) din Legea#111/1996 republicata. In plus, art. 35 (3) din OUG#34/2006 actualizata permite definirea in caietul de sarcini de "sisteme de asigurare a calitatii si conditii pentru certificarea conformitatii cu standarde relevante".2) Alte informatii privind licitatia electronica: Aut contract nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament. Aut contract va atribui contractul pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP in urma finalizarii licitatiei electronice. Daca sunt doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc (cu preturi egale), aut contract va solicita prin intermediul SEAP, ofertantilor aflati in aceasta situatie, sa transmita electronic noi valori ale ofertelor financiare. Contractul va atribui pe baza noului clasament oferit de SEAP. ATENTIE!In vederea participarii la licit electronica, operat economici TREBUIE sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare se pot obtine de pe www.e-licitatie.ro.3) Oferta comuna. Atunci cand un grup de operatori ec depune oferta comuna, situatia economica si financiara, capacit tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Se completeaza Form V.6 (Acord de asociere). Daca oferta comuna este declarata castigatoare asocierea se va legaliza la notariat inainte de semnarea contr.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. Pentru contestatiile privind documentatia de atribuire, data luarii la cunostinta este data publicarii in SEAP a acesteia.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA - Departament ul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Fax: +40 21203315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2012 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer