Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICE (REVIZIE TEHNICA SI REPARARE) LOCOMOTIVE


Anunt de participare (utilitati) numarul 138233/17.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Marcel Dan POP, Email: [email protected], Fax: +40 268265445, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA
Adresa postala: str. Dumbravii nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Marcel Dan POP, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA
Adresa postala: str. Dumbravii nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Marcel Dan POP, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA
Adresa postala: str. Dumbravii nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Marcel Dan POP, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ? autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICE (REVIZIE TEHNICA SI REPARARE) LOCOMOTIVE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A.,
str. Dumbravii nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 40 luni
Valoarea estimata fara TVA: 500, 305.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: pentru anul 2012: maxim 116.076, 45 lei fara TVA si minim 37.849, 46 lei fara TVA, pentru anul 2013: maxim 121.880, 32 lei fara TVA si minim 46.131, 76 lei fara TVA, pentru anul 2014: maxim 127.974, 79 lei fara TVA si minim 41.729, 09 lei fara TVA, pentru anul 2015: maxim 134.374, 04 lei fara TVA si minim 50.860, 34 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?SERVICE (REVIZIE TEHNICA SI REPARARE) LOCOMOTIVE?conform celor mentionate in Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50221000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a locomotivelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- service (revizie tehnica si reparare) locomotive, numar revizii locomotive (LDE + LDH):
2012: min. 6, max. 12;
2013: min. 6, max. 12;
2014: min. 6, max. 12;
2015: min. 6, max. 12;Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: pentru anul 2012: maxim 116.076, 45 lei fara TVA si minim 37.849, 46 lei fara TVA, pentru anul 2013: maxim 121.880, 32 lei fara TVA si minim 46.131, 76 lei fara TVA, pentru anul 2014: maxim 127.974, 79 lei fara TVA si minim 41.729, 09 lei fara TVA, pentru anul 2015: maxim 134.374, 04 lei fara TVA si minim 50.860, 34 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 500, 305.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare solicitata este in cuantum de 4.280, 31 lei, valabilitatea acesteia fiind de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.1. Forma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare) ? in original .b) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR ? Brasov ? in copie certificatac) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, localitatea Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30 รท 12:30 ? in copie.- Documentele care dovedesc constituirea garantiei de participare se vor posta obligatoriu in SEAP (scanate), pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si vor fi prezentate si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.- Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilorart. 2781 din OUG nr.34/2006, respectiv suma de 4.280, 31 lei Garantia de buna executie va fi constitutita de catre prestator, in cuantum de 5% din valoarea contractului, stabilita in conformitate cu art 89 alin (2) din HG 925/2006 si va fi constituita in conformitate cu art 90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse, respectiv fonduri provenite din valorificarea productiei proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitate ? in original
- Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC 6 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director - Cosmin Dorel TODERAS, director tehnic - Tudor LAVRIC, director productie - Florin MARDARE, director economic - Ferenc DARVAS, sef serviciu achizitii publice ? Adriana FRANCU, responsabil cu atribuirea contractului ? Marcel Dan POP si responsabil cu executia contractului ? Marius ANDRESAN
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul C 7 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Formularul privind Informatiile generale despre ofertant ? Ofertantul va completa Formularul C3 din Sectiunea Formulare ? in original. -Ofertantul, persoana juridica/fizica romana, va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in original sau copie conforma cu originalul- Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor.
-Ofertantul, persoana juridica/fizica straina, va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional ? in original sau copie conforma cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul va prezenta autorizatia de furnizor feroviar vizata de catre AFER, in termen de valabilitate, raportat la data limita de depunere a ofertelor, in copie conforma cu originalul. De asemenea, autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa depuna o Declaratie pe propria raspundere care sa faca dovada obligativitatii prelungirii si mentinerii valabilitatii autorizatiei de furnizor feroviar pe toata durata acordului cadru si implicit a contractelor subsecvente.
-Agrementul tehnic feroviar vizat de catre AFER, in termen de valabilitate, raportat la data limita de depunere a ofertelor, in copie conforma cu originalul, pentru efectuarea serviciilor ofertate . De asemenea, autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa depuna o Declaratie pe propria raspundere care sa faca dovada obligativitatii prelungirii si mentinerii valabilitatii agrementului de furnizor feroviar pe toata durata acordului cadru si implicit a contractelor subsecvente.
-Nomenclatoarele tehnice avizate de catre AFER, aflat in termenul de valabilitate, la data limita de depunere a ofertei, pentru tipul de revizii tehnice RT, R1, R2 pentru locomotivele LDE 2100CP si LDH 1250CP
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic responsabil pentru indeplinirea serviciilor ofertate, prin completarea Formularului C8 din sectiunea Formulare
- In original
-Declaratie referitoare la dotarile tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea serviciilor ofertate, prin completarea Formularului C4 din sectiunea Formulare
- In original
Certificatul care atesta implementarea unui sistem de asigurare a calitatii de tip SR: EN ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
90%
90
Descriere: Componenta financiaraPret total = (4 x Pret RT + 1 x Pret R1 + 1 x Pret R2) locomotiva LDE + (4 x Pret RT + 1 x Pret R1 + 1 x Pret R2) locomotiva LDH + Pret piese schimb / componente (locomotiva LDE si locomotiva LDH)Pentru ?Pret total?, oferta cu pretul total minim, (ptm), va primi punctajul P1 = 90, 0 puncte. Pentru ?Pret total?, ofertele cu pretul total mai mare, (ptM), vor primi punctajul P1, astfel: P1=ptm x 90 / ptM.
2.
Termen garantie reparatie locomotive
10%
10
Descriere: Factorul ?Termen garantie ? - exprimat in ?luni?.Ofertelece vor fianalizatedinpunctulde vedere alacestui factorde evaluaresunt cele care respectacerinta autoritatii contractanteastfel cum a fost exprimata la punctul IV.4.1.), respectiv ofertele care inscriu un termen de garantie cuun min de 12 luni si un max ce va acoperi intreaga perioada de derulare a acordului cadru (40 luni).Ofertele cu un termen mai mic de 12 luni vor fi declarateneconforme si nu vorintra in calc. punctajului, celecu un termende garantie mai mare de 40de luni, nu vor fipunctate suplimentar.Pentruofertele care seincadreaza in cerintele aut.contr., punctajul se va lua in calcul astfel: oferta cu termenul de garantie reparatie maxim, (GRM), va primi punctajul P2 = 10, 0 puncte;ofertele cu termenul de garantie reparatie mai mic, (GRm), vor primi punctajul P2, astfel: P2=GRm x 10 / GRM.
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
Pondere componenta tehnica: 10 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A. In cazul in care, dupa accesarea in SEAP propunerilor financiare, autoritatea contractanta constata ca doua sau mai multe oferte au obtinut acelasi punctaj, aceasta va face departajarea dupa cum urmeaza: a)in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj va fi declarata castigatoare oferta care, in cadrul punctajului referitor la criteriul ? pretul total? (total - 90 puncte) va prezenta cel mai mare numar de punte;b) in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj si dupa analiza efectuata conform punctului a), autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, clarificari prin intermediul SEAP, iar acestia vor incarca electronic documentele aferente propunerii financiarecare va contine o noua oferta de pret.1)Inainte de semnarea acordului cadru si a contractului subsecvent de achizitie publica, ofertantuldeclarat castigator vaprezenta toate documentele ofertei, in forma solicitata de catre autoritatea contractanta pentru respectivul document, adica in ?original? (?copie legalizata?), ?copie? sau ?copie certificata- acea reproductie a unui act pe care apare mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura persoanei care angajeaza patrimonial in mod legal ofertantul, stampila ofertantului si data? si anume: documentele ce atesta indeplinirea criteriilor de calificare si documentele care insotesc oferta (conform cap. III.2), documentele aferente propunerii tehnice (conform cap. IV.4.1) precum si documentele aferente propunerii financiare, in original, solicitate conform capitolului IV.4.2 din prezenta Fisa de date a achizitiei.2) Toate documentele vor fi semnate de catre persoana care angajeaza patrimonial societatea sau, daca o astfel de facilitate i-a fost permisa, de o persoana imputernicita de aceasta. Imputernicirea trebuie sa fie expresa si va fi depusa in original impreuna cu oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta, in conditiile art. 256 indice 2 alin. 1, litera b) din OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2012 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer