Licitatie Publica - SERVICE SEPAM- URI 2012, SERVICE SEPAM- URI 2013, SERVICE SEPAM- URI 2014, SERVICE SEPAM- URI 2015
Anunt de intentie (utilitati) numarul 22545/16.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 268265137, In atentia: ADRIANAFRANCU, Email: [email protected], Fax: +40 268265445, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA
Adresa postala: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: FELDIOARA, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 268265137, In atentia: ADRIANAFRANCU, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICE SEPAM- URI2012
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICE SEPAM- URI AFERENT ANULUI 2012
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50710000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice si mecanice de constructii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 27.08.2012
3 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 43, 317.76RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA, str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICE SEPAM- URI2013
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICE SEPAM- URI AFERENT ANULUI 2013
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50710000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice si mecanice de constructii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2013
11 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 45, 483.65RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA, str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICE SEPAM- URI2014
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICE SEPAM- URI AFERENT ANULUI 2014
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50710000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice si mecanice de constructii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2014
11 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 47, 758RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA, str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICE SEPAM- URI2015
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICE SEPAM- URI AFERENT ANULUI 2015
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50710000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice si mecanice de constructii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2015
11 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 47, 758RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA, str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 186, 705.31 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2012 12:26