Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service si intretinere preventiva si operativa cu piese de schimb incluse pentru echipamentul de imagistica prin rezonanta magnetica tip Intera 1.0T Omni, marca Philips


Anunt de participare numarul 132087/16.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Punct(e) de contact: GIORGETA DRAGOI, Tel. 0268/327998, Email: [email protected], Fax: 0268/327998, Adresa internet (URL): www.hospbv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service si intretinere preventiva si operativa cu piese de schimb incluse pentru echipamentul de imagistica prin rezonanta magnetica tip Intera 1.0T Omni, marca Philips
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr. 25-27
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 800, 745.84RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service si intretinere preventiva si operativa cu piese de schimb incluse pentru echipamentul de imagistica prin rezonanta magnetica tip Intera 1.0T Omni, marca Philips .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50400000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si de precizie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Service si intretinere preventiva si operativa cu piese de schimb incluse pentru RMN
Valoarea estimata fara TVA: 800, 745.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 15000.00 lei; garantie de buna executie 10% din valoareacontractului subsecvent, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Anexa 10-Decl priv sit pers a op ec;Certif de atest fisc elib de ANAF care sa stip ca of nu are datorii fiscale la buget de stat general cons incopie semnata si stamp in conf cu orig, SE DEP SUB FORMA SCANATA IN SEAP; Certif de atest fisc priv impoz si taxele locale care sa stip ca of. nu fig cu creante bugetare de plata catre bugetul local incopie semnata si stamp in conf cu orig, SE DEP SUB FORMA SCANATA IN SEAP.Anexa12- Certif de partic la licitatie cu of indep conf Ordin 314/12.10.2010, SE DEP SUB FORMA SCANATA IN SEAP.Decl pe propria raspundereprivind neinc in disp prev la art.691 (evit conflict de interese) din OUG nr.34/2006, aprob cu modif si complet prin Lg. nr.337/2006, cu modif si complet ult?; Certif const emis de ORC in orig, copie leg la notariatsau xerocopie certif pt conf cu orig cu semnatura si stamp din care sa rezulte adresa actuala si ob de activ al soc, SE DEP SUB FORMA SCANATA IN SEAP.
Pers jur /fiz straine: op ec va prezentadoc edific prin care sa dov forma de inreg ca pers fizica sau juridica, SE DEP SUB FORMA SCANATA IN SEAP;Aviz de funct eliberat de MS conf Lg.176/2000 inclusiv Anexa din care sa reiasa activ de rep, verif si punere in funct pt echip RMN Intera 1.0T Omni, in copie semnata si stamp conf cu orig, in termen de valab, - SE DEP SUB FORMA SCANATA IN SEAP;Autorizatie emisa de CNCANconf Lg.111/1996 sau alte org abilitate in acest sens in copie semnata si stamp conf cu orig, in termen de valab - SE DEP SUB FORMA SCANATA IN SEAP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Resurse umane: Se va completa Anexa nr. 14, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani conform art. 188/O.U.G. nr. 34/2006
Se vor anexa : CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
Informatii privind subcontractantii: Anexa 18 declaratie subcontractanti si specializarea acestora cu evidentierea ponderii subcontractate, daca este cazul.SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP
Standard de calitate ISO sau alte standarde de certificareechivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene: Documente emise de organisme acreditate care sa certificeimplementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele ISO 9001 :2008 sau echivalent; ISO 13485 :2003 sau echivalent, semnate si stampilate conform cuoriginalul- SE FEPUN SUB FORMA SCANATA IN SEAP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
25959
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori desemnati de catre UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este conform art. 256^2din O.U.G 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Compartiment Juridic
Adresa postala: Calea Bucuresti nr. 25-27, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Tel. 0268-320022 int.249, Email: [email protected], Fax: 0268-333015, 0372-676351
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2011 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer