Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service si reparatii la echipamentele si instalatiile centralelor termice, statii hidrofor, s.a.


Anunt de participare numarul 3945/01.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BANCA NATIONALA A ROMANIEI , Directia Logistica
Adresa postala: str. Lipscaninr.25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Reparatii Curente si Intretinere Instalatii, Tel.0213152750/2967, In atentia: Ionel Paunescu, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BANCA NATIONALA A ROMANIEI , Directia Logistica
Adresa postala: str. Lipscaninr.25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Reparatii Curente si Intretinere Instalatii, Tel.0213152750/2967, In atentia: Ionel Paunescu, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BANCA NATIONALA A ROMANIEI , Directia Logistica
Adresa postala: str. Lipscaninr.25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, In atentia: Serviciul Reparatii Curente si Intretinere Instalatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
BANCA CENTRALA
Activitate (activitati)
Altele: art. 2 Legea 312/2004
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service si reparatii la echipamentele si instalatiile centralelor termice, statii hidrofor, s.a.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Bucuresti, Snagov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de service si reparatii la echipamentele si instalatiile existente la centralele termice , statii hidrofor , echipamente electriceaferente , dispozitive diverse, grupuri sanitare de la CPPAS Bucuresti ( locatie Bucuresti si Snagov SAI )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 74, 455.49 si 368, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie10 %din valoarea reparatiei executatepe durata contractului 3 ani;Garantiede participare in valoare de 4.000 lei scrisoare de garantie bancara in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii;modalitate plata: ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform clauzelor contractuale specifice din documentatie de licitatie
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Experienta similara , Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani-bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatiide servicein ultimii 3ani, autorizatii legale sausimilare, ISCIR, ANRGN ( gaze ), etc , pt instalatiilesi echipamentelein service si pentru reparatia lor, Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii Standardul de asigurare a calitatii ISO 9001/2000 sau echivalent .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Prescriptii tehnice ISCIR( cazane , recipiente sub presiune ) , prescriptii tehnice ARNGN
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2007 15:00
Locul: str. Doamnei, 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Din partea ofertantior imputernicite vor fi admise cel mult 2 persoane, care vor prezenta delegatie/ imputernicire din partea conducerii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Valoarea contractului va fi alcatuitanumai din abonamentul lunarpentru operatiile de service conform caietului de sarcini. Contarvaloarea reparatiilor si pieselor de schimbevidentiate ca necesarein urmalucrarilor de service, vorfifacturate separat(nu fac parte de valoarea contractului de service lunar ); se va ofertasi valoarea manoperei lei /ora, coeficientilordeinchidere ai devizului, valoarea transportuluilei / km pentru lucrarile de reparatii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Dinicu Golescu , nr.38, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
B.N.R.- Directia Juridica
Adresa postala: str. Lipscani nr.25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel.0213152750 / 2801, Fax: 0213126484
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2007 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer