Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Service softuri simulatoare navale.


Anunt de participare numarul 140999/07.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M.02192
Adresa postala: STR. FULGERULUI, NR. 1, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900218, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL SCRIPCARIU, Tel. +40 241626200-1119, Email: [email protected], Fax: +40 241643096, Adresa internet (URL): www.anmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Service softuri simulatoare navale.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul UM 02192 Constanta Str. Fulgerului, nr. 1
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 471, 992RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa estimata pentru incheierea contractelor subsecvente precum si cantitatile minime si maxime estimate atat in interiorul acordului cadru cat si in interiorul unui contract subsecvent sunt specificate in caietul de sarcini la pct. 1.1.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service la softul Simulatorului integrat pentru conducerea navei, Simulatorului navigatie si manevra navei, Simulatorului comunicatii maritime si G.M.D.S.S. si Simulatorului pentru manipularea marfurilor periculoase, simulatoare produsede TRANSAS Inc - DANEMARCA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72600000-6 - Servicii de asistenta si de consultanta informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Incheiere unui acord cadru pentru 36 de luni avand ca obiect - Service la sftul Simulatorului integrat pentru conducerea navei, Simulatorului navigatie si manevra navei, Simulatorului comunicatii maritime si G.M.D.S.S. si Simulatorului pentru manipularea marfurilor periculoase, conform caietuluim de sarcini. Contractele subsecvente estimate a se incheia sunt in interiorulanului bugetar si sunt incheiate in functie de existenta creditelor bugetare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 471, 992RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul de 19439 lei. Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Mod de constituire: 1. in lei, prin scrisoare de garantie bancara, sau2. in lei, prin instrumente de garantare emise de societati de asigurare, de tip ?polita de asigurare?;sau3. in lei prin virament bancar (ordin de plata, vizat de catre banca) in contul nr. RO55TREZ2315005XXX000413 Trezoreria Constanta.In situatia unei contestatii, daca Consiliul respinge contestatia se va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5251, 99 lei.NOTA: Ofertantul va avea obligatia sa depuna documentele de constituire si exprimare a garantiei de participare (punctele 1 sau 2 sau 3) atat peSEAP, cat si in original la sediul autoritatii contractante ( UM 02192, Str Fulgerului, nr. 1 Constanta ? biroul achizitii) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Pentru documentele in original, privind constituirea garantiei de participare, autoritatea contractanta nu isiasuma nici o responsabilitate pentru ratacirea acestora daca nu sunt depuse la adresa si locul mai sus mentionat, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Pentru intreprinderile mici si mijlocii , se aplica prevederile din Legea 346/2004. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.Constituire si exprimare: 1. in lei, prin scrisoare de garantie bancara (Sectiunea a III-a ? Formularul nr. 9), sau2. instrumente de garantare emise de societati de asigurare, de tip ?polita de asigurare?sau3. depunerea unor sume de bani la casieria unitatii.4. Orice alta modalitate conform art. 90 alin. (1) - (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv cele prevazute de de HG 1045 din 19.10.2011; Garantia de buna executie constituita prin formele enumerate mai sus se va prezenta obligatoriu in original la semnarea contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie in situatiile prevazute de art. 91 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru intreprinderile mici si mijlocii se aplica prevederile din Legea 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta:
1. o declaratie privind eligibilitatea, completata conform Formularului A din sectiunea III
2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, completatat conform Formularului B din sectiunea III.
3. Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 indice 1 din OUG 34/2006
Completarea formularului D din Sectiunea III
Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt:
Popa Aurel, Chitac Vergil; Costache Viorel; Petrariu Gheorghe; Balulescu Lina;Samoilescu Gheorghe; Scripcariu Gabriel; Ivanov Alexandru; Ivan Florina; Ivascu Danut;Dobref Vasile ;Dinu Atodiresei;Tarabuta Octavian; Ristea Marian ;Lupu Sergiu; Badara Nicolae, Tirsoaga Mihai, Ivanov Georgiana .
4.Certificatde participare cu oferta independenta, conform Odrinului nr. 314/2010, completat in conformitate cu Formularul C din sectiunea III si semnat de reprezentantul legal al ofertantului. Se va prezenta: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei ;Persoane juridice /fizice straine
Se va prezenta:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.Informatii privind personalul tehnic de specialitate: Asigurarea a cel putin
unei persoane de specialitate IT.
Se vor prezenta CV-urile persoanei/persoanelor de specialitate sau orice document care atesta capacitatea de a presta servicii similare celor solicitate prin caietul de sarcini.
Informatii privind oferta comuna(daca este cazul)
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 6187
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256 indice 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii Nationale prin U.M02192 Constanta
Adresa postala: Str.Fulgerului nr.1, ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900218, Romania, Tel. +40 241626200-1119, Email: [email protected], Fax: +40 241/643096
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2012 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer