Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICE USI, PORTI SI BARIERE AUTOMATE LA PUNCTUL DE LUCRU AL CNAB - AEROPORTUL INTERNATIONAL BUCURESTI BANEASA - AUREL VLAICU


Anunt de participare (utilitati) numarul 113683/30.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala:  Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Punct(e) de contact:  Oana Cornila, Tel. 0212041408, Fax:  0212041976, Adresa internet (URL):  www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA SUB AUTORITATE MTI
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICE USI, PORTI SI BARIERE AUTOMATE LA PUNCTUL DE LUCRU AL CNAB - AEROPORTUL INTERNATIONAL BUCURESTI BANEASA - AUREL VLAICU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: COMPANIA NATIONALA AEROPORTURI BUCURESTI - PUNCTUL DE LUCRU AEROPORTUL INTERNATIONAL BUCURESTI BANEASA - AUREL VLAICU
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICE USI, PORTI SI BARIERE AUTOMATE LA AEROPORTUL INTERNATIONAL BUCURESTI BANEASA - AUREL VLAICU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50230000-6 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transportul rutier si pentru alte echipamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICE USI, PORTI SI BARIERE AUTOMATE LA PUNCTUL DE LUCRU AL CNAB - AEROPORTUL INTERNATIONAL BUCURESTI BANEASA - AUREL VLAICU
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
AC va putea achiz ult serv similare, prin aplic art.252, lit.k)-OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 8.583 lei; garantia de buna executie 5% din valoarea totala a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafului H.1 din documentatia de atribuire: a)pentru persoane juridice romane: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006(formular 1), Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Ordinul Presedinteui ANRMAP nr. 314/2010;b)pentru persoane juridice straine: documente similare celor solicitate la lit. a, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul.Conform paragrafului H.2 din documentatia de atribuire: - pentru persoanele juridice romane - Certificat constator emis de ONRC, Certificat de inmatriculare de la ONRC iar pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: ofertantul sa fi finalizat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract cere sa fi avut ca obiect prstarea de servicii pentru fiecare echipament ce formeaza obiectul documentatiei de atribuire.In acest sens se va completa formularul H3 din sectiunea III pentru fiecare contract, insotit obligatoriu de recomandari, in original sau in copie legalizata, ale beneficiarilor respectivi.La cererea comisiei de evaluare informatiile prezentate in formularul H3 vor fi confirmate prin prezentarea, in copie, a contractelor respective;se solicita prezentarea listei cu subcontractanti si specializarea acestora precum si partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita de acordurile de subcontractare(formular H4);ofertantul trebuie sa faca dovada certificarii sistemului de management al calitatii conform EN ISO 9001:2000(in acest sens se va prezenta documentul in copie)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2011 10:00
Locul: sediul CNAB centrul Logistic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleus, nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel (cale de atac)
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - CNAB
Adresa postala:  Calea Bucurestilor, nr. 224 E, judetul Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Tel. 021/2013523, Fax:  021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2010 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer