Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICI DE PROIECTARE CAMPUS SCOLAR -SCOALA DE ARTE SI MESERII


Anunt de participare numarul 30510/31.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sannicolau Mare
Adresa postala: Romania, SANNICOLAU MARE, str. Republicii nr.15 , JUD.TIMIS, Localitatea: Sannicolau Mare, Cod postal: 305600, Romania, Punct(e) de contact: PRIMARIA SANNICOLAU MARE, Tel.0256370366, In atentia: BORA MARINELA, Email: [email protected], Fax: 0256370350, Adresa internet (URL): www.sannicolau-mare.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICI DE PROIECTARE CAMPUS SCOLAR -SCOALA DE ARTE SI MESERII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: ORASUL SANNICOLAU MARE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DOCUMENTATIA TEHNICA VA FI ELABORATA IN FAZELE SF, PT+DESI VA TRATA:
-INTERVENTII ASUPRA STRUCTURII CLADIRILOR
-INTERVENTII ASUPRA INCHIDERILOR CLADIRILOR
-INTERVENTII ASUPRA TAMPLARIEI
-INTERVENTII ASUPRA SARPANTEI
-INTERVENTII ASUPRA FINISAJELOR, CONFORM PROIECTUL2.LUCRARI DE PROTECTIE
3.LUCRARI DE INSTALATII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74222100-2 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.1)
74222200-3-Servicii de arhitectura pentru spatii exterioare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UN PROIECT PRIVIND ADAPTAREA IN TEREN A STUDIULUI DE FEZABILITATE.
Valoarea estimata fara TVA: intre 120 si 150EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1000 RON VALOAREA CAIETULUI DE SARCINI SI A TAXEI DE PARTICIPARE10000 RON GARANTIA DE PARTICIPARE , PRIN CONSTITUIREA SCRISORII DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SITUATIA PERSONALA A OFERTANTULUI
-DECLARATIE DE ELIGIBILITATE
-DECLARATIE PRVIND NEINCADRAREA IN PREV.ART.181 DIN OG.34/2006
-CERTIFICAT CONSTATATOR DE LA O.R.C.
-CERTIFICAT DE INREGISTRARE DE LA C.C.I.
-CERTIFICAT PRIVIND PLATA DATORIILOR CATRE BUG.DE STAT SI LOCAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.BILANT CONTABIL PE ANUL 20062.CIFRA MINIMA DE AFACERI DE 50000 EUR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.FISA DE INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA IN DOMENIU2.RECOMANDARI DIN PARTEA ALROR BENEFICIARI3.DECLARATIE PRIVIND NR. DE PERSONAL DE SPACIALITATE ANGAJAT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: CASIERIA ORASULUI SANNICOLA MARE, STR.REPUBLICII NR.15 SAU O.P. CONT.RO16TREZ62721360250XXXXX , C.F.4548554 , TREZORERIA SANNICOLAU MARE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2007 10:00
Locul: PRIMARIA ORASULUI SANNICOLAU MARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTATII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECT.3 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Afghanistan
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE URBANISM SI AMENAJAREA TERITORIULUI
Adresa postala: STR.REPUBLICII NR.15 , SANNICOLAU MARE , JUD.TIMIS COD POSTAL 305600, Localitatea: SANNICOLAU MARE, Cod postal: 305600, Romania, Tel.0256/370366, Email: [email protected], Fax: 0256/370350
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2007 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer