Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servici organizare evenimente


Anunt de participare numarul 137949/03.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Sanatatii Publice
Adresa postala: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010024, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN COMANDASU, Tel. +40 3072594, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 3072508, Adresa internet (URL): www.ms.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servici organizare evenimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: Conform locatiilor stabilite prin caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de organizare evenimente aferente proiectului cu titlu ?Buna Guvernare prin Integritate ?i Responsabilitate in Sistemul de Sanatate Romanesc? depus in cadru PO DCA, Cod SMIS: 35002
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55100000-1 - Servicii hoteliere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de organizare evenimente - 7 evenimente
Valoarea estimata fara TVA: 1, 709, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
17.092 lei. Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art 86 alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Contul autoritatii contractante RO81TREZ7005005XXX000161, Cod fiscal: 4266456.)Valabilitate 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278indice1 din OUG nr.34/2006 7% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei pentru participare: in conformitate cu prevederile art 90 alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri aferente proiectului cu titlu ?Buna Guvernare prin Integritate ?i Responsabilitate in Sistemul de Sanatate Romanesc? depus in cadru PO DCA, Cod SMIS: 35002
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 (Declaratie privind eligibilitatea)-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti/tert sustinator
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.ii) Se va atasa Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire sunt: Ministru Vasile Cepoi
Subsecretar de stat dr. Raed Arafat
Director general Ec. dr. Georgeta BumbacSef serviciu Jr. Carmen ComandasuModelele formularelor ce trebuiesc completate se regasesc in fiserul "Formulare"
Operatorii economici pot depunedocumentele de calificarein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se va depune obligatoriu in forma originala acte emise de societati de asigurari sau societati bancare.Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta obligatoriuin original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) Ofertantii vor prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului.Pentru sectiunea III.2.1) in cazul in care documentele sunt depuse in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa depuna documentele de la prezenta sectiune in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2011, 2010 si 2009) sa fie de minim 1.000.000 LEI (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in EURO la cursul practicat de BNR in data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au prestatin ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), servicii de organizare evenimente in valoare de minim1.000.000lei, in baza a maxim 3-5 contracte. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CV2565/24.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2012 11:00
Locul: sediul Ministerului Sanatatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentatii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri aferente proiectului cu titlu ?Buna Guvernare prin Integritate ?i Responsabilitate in Sistemul de Sanatate Romanesc? depus in cadru PO DCA, Cod SMIS: 35002
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Documentatia va fi descarcata de pe site-ul www.e-licitatie.ro Toate raspunsurile la solicitarile de clarificari solicitate de operatorii economici sau formulate de autoritatea contractanta vor fi postate pe site-ul www.e-licitatie.ro In cazul ofertelor clasate la egalitate pe primul loc, in vederea departajarii acestora autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII, INFRASTRUCTURA SANITARA SI REGLEMENTARE DISPOZITIVE MEDICALE SI DIRECTIA JURIDICA SI CONTENCIOS
Adresa postala: Str. Cristian Popisteanu, nr. 1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10032, Romania, Tel. +40 213072594, Fax: +40 213072508, Adresa internet (URL): www.ms.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2012 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer