Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE DOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA (FAZA S.F.) SI SERVICII DE PROIECTARE (FAZELE P.T.+C.S., D.E. SI P.A.C.) PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII "Reabilitare baraj Belci, judetul Bacau?
Anunt de participare numarul 131755/26.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Investitii, Tel. 0234 / 537383, In atentia: ing. Dana Manoliu, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIIDEPROIECTAREDOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA (FAZA S.F.) SI SERVICIIDEPROIECTARE (FAZELE P.T.+C.S., D.E. SI P.A.C.) PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII"Reabilitare baraj Belci, judetul Bacau?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Lucrarile propuse a se executa pentru acest obiectiv de investitii sunt situate in albia si pe malul drept parau Tazlau, cod cadastral XII.1.069.33.00.00.0, in aval de localitatea Bratila, judetul Bacau.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 753, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICIIDEPROIECTAREDOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA (FAZA S.F.) SI SERVICIIDEPROIECTARE (FAZELE P.T.+C.S., D.E. SI P.A.C.) PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII"Reabilitare baraj Belci, judetul Bacau?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmirea documentatiei tehnico-economice (faza S.F.), elaborarea studiilor necesare (topografice, geotehnice, hidrologice, expertiza tehnica baraj, etc), intocmirea documentatiilor, cu viza O.C.P.I., pentru obtinerea certificatului de urbanism si pentru pentru obtinerea avizelor si acordurilor stabilite prin certificatul de urbanism si intocmire documentatie pentru scoatere terenuri din circuitul agricol (daca este cazul) necesare obtineriiautorizatiei de construire;
- La elaborareadocumentatiei tehnico-economice (faza S.F.) se va tine cont de Legea nr. 255/2010 privind expropierea pentru cauza de utilitate publica, necesara realizarii unor obiective de interes national, judetean si local siconform prevederilorH.G. nr.53/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 255/2010 privind exproprierea pentru cauza de utilitate publica, necesara realizarii unor obiective de interes national, judetean si local.(daca este cazul).
- identificarea coridorului de expropriere si toate elementele acestuia, si delimitarea in baza unui plan topografic realizat in sistemul national de proiectie STEREOGRAFIC 1970.
-amplasamentul obiectivului de investitii;
- intocmirea listei proprietarilor si a altor titulari de drepturi reale, identificati pe baza evidentelor ANCPI.
- suprafata care urmeaza a fi expropriata si valoarea despagubirii stabilita conform raportului de evaluare intocmit pe categorii de folosinta pentru fiecare unitate administrativ-teritoriala, avand in vedere expertizele intocmite si actualizate de camerele notarilor publici.
- refacerea documentatiei tehnico-economice (faza S.F.) - daca este cazul;
-sustinerea avizarii S.F.-ului elaborat la C.T.E.-Administratia Bazinala de Apa?SIRET?, C.T.E. ? AdministratieiNationala Apele Romane, C.T.E.-Ministerul Mediului si Padurilor-ordonatorul principal de credite/Consiliul Interministerial de Avizare daca este cazul;
- intocmirea oricarei alte documentatii sau studiu solicitat inclusiv reactualizarea Devizului General, ori de cate orisolicita achizitorul, pana la finalizarea executiei lucrarilor.
II.2.2)Intocmirea documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) necesare pentru punerea in opera a obiectivului de investitii, care se va elabora numai la comanda achizitorului, emisa numai dupa aprobarea indicatori tehnico-economicila C.T.E.-Ministerul Mediului si Padurilor-ordonatorul principal de credite/Consiliul Interministerial de Avizare (daca este cazul) si obtinerea finantarii.
- elaborarea Planului de securitate si sanatate pentru executarea lucrarilor;
-asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului (seful de proiect) pe parcursul executiei lucrarilor de constructii si participarea proiectantului lafazele determinante;
- reactualizarea Devizului General, si reactualizarea S.F.-ului ori de cate orisolicita achizitorul, pana la finalizarea executiei lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 753, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia ptr. participare: 30.000, 00 RON. Garantia de buna executie: 10% din valoare fara TVA a fiecarui contract subsecvent si se va constitui conform prevederilor din documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat privind calitate de participant la procedura;Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale inclusiv cele locale (care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele); Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69'1 din OUG 34/2006; Certificat constatator emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile, contul de profit si pierderi, toate anexele la 31.12.2008, 31.12.2009 , 31.12.2010;Fisa de informatii generale;Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani este de: 2.400.000, 00 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani insotita de certificari de buna prestare ptr. cele mai importante servicii cf.art.188 al.2 lit.a) din OUG nr.34/2006 ; Se solicita completarea formularului ?Experienta similara?; Declaratie privind echipamentele tehnice din dotare; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale; Informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate si a cadrelor de conducere.
Cerinte obligatorii pentru atestarea persoaneloraferenteprestariiserviciilor de proiectare: 1. Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului conform Ordinului nr.1671/2007 pentru domeniile: a) intocmirea studiilor hidrologice; b) intocmirea studiilor hidrogeologice; c) intocmirea studiilor de gospodarire a apelor si d)elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.
2. Certificate de autorizari eliberate de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 538/2001 sau Ordinului nr. 107/2010 emis de M.A.I.-Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara pentru:
-persoane fizice: categoria B sau C;
sau
-persoane juridice: clasaa II-a3. Electrician autorizat (persoana cu studii superioare)ANRE: minim grad II A.
Se mai solicita: CertificatISO 9001 sau echivalent;Certificat ISO 14001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea de parti relevante din contracte similare privind proiectare (fazele S.F, P.T.+C.S, D.E. si P.A.C.) lucrari de constructii hidrotehnice (baraje de beton sireabilitare baraje de beton) prestate in ultimii 3 ani al caror obiecte sunt de aceeasi natura si complexitate cu serviciile care urmeaza a fi prestate, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 1.200.000, 00 RON (fara T.V.A.).Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal angajat sau persoana fizica/juridica a carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru: minim un inginer atestat de expert tehnic A7 -?Rezistenta si stabilitate pentru constructii si amenajari hidrotehnice?, emis de M.L.P.T.L; inginer instalatii si echipamente hidromecanice pentru baraje din beton.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22908/18.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Vor fi acceptate numai ofertele depuse online in SEAP.Documentele de calificare si selectie, Propunerile tehnice si Propunerile financiare vor fi transmise electronic conform instructiunilor SEAP pentru licitatia deschisa cu desfasurare online. Documentele se vor transmite informatelectronic inSistemul Electronic al Achizitiilor Publice la adresa www.e-licitatie.ro sub forma fisierelor electronice atasate, reprezentand documentele scanate, solicitate de autoritatea contractanta.Documentele de calificare si selectie precum sipropunereatehnica se depun in format electronic (pdf sau jpg)in SEAP la adresa www. e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 lit.a) din OUG. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa?SIRET?? Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234.541646, Fax: 0234.510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2011 11:38