Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de accesare linie de finantare in valoare de 7.000.000 lei pentru investitii de interes local


Anunt de participare numarul 111981/27.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Zarnesti (Primaria Orasului Zarnesti)
Adresa postala:  str.MitropolitIonMetianu, nr.1, Localitatea:  Zarnesti, Cod postal:  505800, Romania, Punct(e) de contact:  DorelBirladeanu, Tel. 0268/515.777, In atentia:  DorelBirladeanu, Email:  [email protected], Fax:  0268/222.012, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratiepublicalocala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
serviciideaccesareliniedefinantareinvaloarede7.000.000leipentruinvestitiideintereslocal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Zarnesti, judetulBrasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciideacordareliniedefinantareinvaloarede7.000.000leipentrufinantareinvestitii deintereslocal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conformdocumentatieideatribuire
Valoarea estimata fara TVA: 7, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 70.000 lei (1% dinvaloareaestimata), conform art.43 indice 1 siart.278 indice 1dinOUGnr.34/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetlocal
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, persoana juridica, fliala auneibanci, sucursala auneibanci
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractulvaintrainvigoare numai dupaobtinereaavizuluifavorabil alComisieideAutorizareaImprumuturilor, conformOUGnr.64/2007-privinddatoriapublica
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere in baza art.180 din OUG nr.34/2006; Declaratie pe proprie raspundere in baza art.181 din OUG nr.34/2006;Prezentare certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat (DGFPS) si cel local; Informatiigenerale; Certificate constatatoreemise deORC sifunctionare delaBNR; documente edificatoare care dovederesc forma de inregistrare in conformitate cuprevederile legale din tara incare ofertantul esterezident (daca estecazul); Certificat deRezidentaFiscala ( pentruevitarea dublei impuneri); document echivalent autorizatiei defunctionare emisa deBNR, emis de unorganism dintaraincareacestaesterezident (dacaestecazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ciframedie deafaceripentruaniifinanciar: 2007;2008 si2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim14.000.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara.Candiadul vaprezenta declaratia silistaprincipalelorserviciideacordarecrediteinconditiilesolicitateprindocumentatiadeatribuire, prestateinultimii3ani, continandvalori, perioadedeprestare, beneficiari, indiferentdacasuntauoritaticontractantesauclientiprivati. Candidatulinfiintatdemaiputinde 3ani, vaprezentalistapincipalelorserviciideacordarecredite, prestatedelainfiintare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
creditesimilarevaloare7.000.000lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2011 10:00
Locul: Zarnesti, str.MitropolitIonMetianu, nr.1, judetulBrasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantiiofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritateacontractantaisirezervadreptuldeaoptapentrurefinantareacredituluicuofertantulcastigator, inaceleasiconditii casicreditulintial.Autoritateacontractantaisirezervadreptuldeaoptapentrurambursareaintegralasaupartialaacredituluifarapreceprereaniciunuicostsaucomisonderambursare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationaldeSolutionareaContestatiilor
Adresa postala:  str.Stravropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TribunaulBrasov
Adresa postala:  bd.15Noiembrie, nr.45, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  000000, Romania, Tel. 0268/419615, Fax:  0268/418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PrimariaorasuluiZarnesti, OficiulJuridic
Adresa postala:  str.MitropolitIonMetianu, nr.1, Localitatea:  Zarnesti, Cod postal:  505800, Romania, Tel. 0268/515777, Fax:  0268/222012, Adresa internet (URL):  www.primaria.zarnesti.net
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2010 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer