Licitatie Publica - Servicii de acordare credite, respectiv linie de finantare revolving in valoare de 15.000.000 lei
Valoarea Contractului:
2.912.189 RON
Castigatorul Licitatiei: CEC BANK SA RM VALCEA
2.912.189 RON
Castigatorul Licitatiei: CEC BANK SA RM VALCEA
Anunt de atribuire numarul 132953/28.07.2012
Informatii anunt de participare asociat 127068
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel. +40 250731016-126, In atentia: BUNEA IULIANA, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Serviciideacordare credite, respectiv linie de finantarerevolving in valoare de15.000.000lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Rm valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prin HCL 255/2011 Municipiul Ramnicu Valcea a aprobat contractarea unui imprumut bancar necesar realizarii unor investitii publice de interes local incluse in Planul integrat de dezvoltare urbana al municipiului Ramnicu Valcea.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
2, 912, 189RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S29-046900din11.02.2012
Contract nr: 25432 Denumirea: Acordarea unei facilit.de credit pt.investitii-linie de credit - cu un plafon max de 15.000.000lei
V.1) Data atribuirii contractului 24.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CEC BANK SA RM VALCEA
Adresa postala: CALEA LUI TRAIAN, nr. 124, Localitatea: Rm valcea, Cod postal: 240208, Romania, Tel. 0250731649
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3929177.08 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2912189.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Nota: In cazul in care criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica este ?cel mai mic pret?si doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va avea in vedere solicitarea de noi propuneri financiare doar ofertelor egale clasate pe primul loc.Altele: Din propunerea tehnica va face parte si Declaratia privind respectarea reglementarilor privind conditiile de munca si protectia muncii.Municipiul Ramnicu Valceaisi rezerva dreptul de a opta pentru rambursarea anticipata, integrala sau partiala a creditului fara perceperea nici unui cost suplimentar sau comision de rambursare anticipata.Contractul de achizitie publica se va incheia sub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti numai daca autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al Comisieide Autorizare a imprumuturilor Locale, cu privire la contractarea acestui credit.In cazul neindeplinirii conditiei suspensive, respectiv in cazul in care contractarea nu va fi autorizata, autoritatea contractanta neobtinand avizul favorabil al comisiei de autorizare a imprumuturilor locale, contractul de credit incheiat, in cond art.205, alin 1, lit.a)din OUG 34/2006, cu ofertantul ce va fi declarat castigator, se desfiinteaza cu efect retroactiv din chiar momentul incheierii acestuia si fara ca ofertantul ce va fi declarat castigator sa poata solicita achizitorului plata de daune-interese.Contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, inconsecinta, nu va fi supus reglementarilor privind secretul bancar.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou juridic contencios al Primariei Municipiului Ramnicu Valcea
Adresa postala: Str. G-ral Praporgescu, nr.14, Localitatea: Rm Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel. +40 250731016, Email: [email protected], Fax: +40 250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2012 13:25