Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta si consultanta tehnica, economico-financiara si juridica pentru pregatirea si derularea procedurii de atribuire a contractului de concesiune, proiectare (SF), supervizare si management de proiect a lucrarilor de constructie din ca


Anunt de participare numarul 135582/16.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: D.I.U.A.T., Tel. +40 268/410777/221, In atentia: Cirica Emil, Email: [email protected], Fax: +40 268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: str. N. Balcescu nr.67, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: D.I.U.A.T. -str. N. Balcescu nr.67, Tel. +40 268/410777/221, In atentia: Emil Cirica, Email: [email protected], Fax: +40 268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: str. N. Balcescu nr.67, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: D.I.U.A.T. -str. N. Balcescu nr.67, Tel. +40 268/410777/221, In atentia: Emil Cirica, Email: [email protected], Fax: +40 268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: str. N. Balcescu nr.67, dupa ce in prealabil au fost inregistrate la Registratura Consiliului Judetean Brasov, cam 10 - Bul. Eroilor , nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: D.I.U.A.T. - str. N. Balcescu nr.67, Tel. +40 268/410777/221, In atentia: Emil Cirica, Email: [email protected], Fax: +40 268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciideasistenta si consultanta tehnica, economico-financiara si juridica pentru pregatirea si derularea procedurii de atribuire a contractului de concesiune, proiectare (SF), supervizare simanagement de proiect a lucrarilor de constructie din cadrul proiectului privind ?Constructia instalatiei de valorificare energetica cu cogenerare a deseurilor municipale generate in judetul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de: asistenta si consultanta tehnica, economico-financiara si juridica pentru pregatirea si derularea procedurii de atribuire a contractului de concesiune a lucrarilor de constructie si operare din cadrul proiectului privind ?Constructia instalatiei de valorificare energetica cu cogenerare a deseurilor municipale generate in judetul Brasov?;proiectare (SF pentru WtE); supervizare (inspector de santier) si management de proiect a lucrarilor de construc?ie din cadrul proiectului privind ?Constructia instalatiei de valorificare energetica cu cogenerare a de?eurilor municipale generate in judetul Brasov?;asistenta acordata Autoritatii Contractante pentru intocmirea cererilor de rambursare pentru proiectul ?Sistem de Management Integrat al deseurilor in judetul Brasov? finantat prin POS Mediu ? Axa prioritara 2 ?Dezvoltarea Sistemelor de Management Integrat al Deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311000-1 - Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71621000-7-Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
71631400-4-Servicii de inspectie tehnica a lucrarilor publice (Rev.2)
79111000-5-Servicii de consultanta juridica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciideasistenta si consultanta tehnica, economico-financiara si juridica pentru pregatirea si derularea procedurii de atribuire a contractului de concesiune, proiectare (SF), supervizare simanagement de proiect a lucrarilor de construt?ie din cadrul proiectului privind ?Constructia instalatiei de valorificare energetica cu cogenerare a deseurilor municipale generate in judetul Brasov
Valoarea estimata fara TVA: 15, 225, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de152.250 lei. Modalitati de constituire acceptate: - Virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin depunere OP;Contul de trezorerie este: RO33TREZ1315006XXX000169, deschis la trezoreria Brasov;Scrisoare de garantie bancara pentru obiectivul: ? Serviciideasistenta si consultanta tehnica, economico-financiara si juridica pentru pregatirea si derulareaprocedurii de atribuire a contractului de concesiune, proiectare (SF), supervizare simanagement de proiect a lucrarilor de construc?ie din cadrul proiectului privind?Constructia instalatiei de valorificare energetica cu cogenerare a deseurilor municipale generate in judetul Brasov?, pentru valoarea de 125.250 lei si cu un termen de valabilitate de minim 90 zile calculate INCEPAND CU DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR. Instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate de asigurari, conform art. 86, alin (1) din HG 925/2006.Se va prezenta IN ORIGINAL, separat de plicul cu oferta. Neprezentarea constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitat duce automat la respingerea ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din valoareatotala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin: ?retinere din factura de plata intr-un cont de garantie de buna executie, cont inchis pentru executant si deschis pentru beneficiar pe toata perioada de garantie, pana la semnarea procesului-verbal de receptie. Pentru aceasta, contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante ( conf. Hotarare nr. 1.045/19.10.2011)?scrisoare de garantie bancara; instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract Restituirea garantiei de buna executie, purtatoare de dobanda se elibereaza astfella sfarsitul executiei lucrarii, dupa incheierea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor ce au ca obiect consultanta.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si Programul Operational Sectorial MEDIU ? 2007 - 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 -Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 Se va completa F3. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de D.G.F.P.C.F.S., inclusiv pentru indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de consiliul local ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulOperatorii economici vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele. (F20)Persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Aristotel Cancescu-Presedinte CJ Brasov
Aurelia Popescu- Director Exec. Economic
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor:
1.Kovacs Attila-Vicepresedinte CJ Brasov
2.Pascu Mihai-Director Exec. Adj. D.C.I.E.
3.Dumbraveanu Maria-Secretar
4.Bortes Didona-consilier
5.Feticu Adina-consilier
Comisia de rezerva:
1.Cirica Emil ?Director Exec. D.I.U.A T.
2.Sapunaru Alina- consilier
Cerinta nr.2Declaratiea privind neincadrarea in prev.art. 69 1 din OUG 34/2006
Cerinta nr. 3 Declaratie privind calitatea de participare la procedura Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa stie conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura F 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (F21 ) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie) ? nu mai vechi de 30 zile fata de data limita de depunere a ofertelor;Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata
Persoane juridice /fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-Toate documentele pentru oferta vor fi traduse si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 15.225.000 Lei echivalentul a 3.500.000 Euro.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 LEI Anul 2010:1 euro = 4, 2099 LEI Anul 2011:1 euro =4, 2379. Informatii privind bilantulOfertantii nerezidenti vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani pentru care existaexercitiu financiar incheiat, insotit de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, vizate si inregistrate la organele competente dupa caz, din care sa rezulte conformitatea acestora, in copie.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuastabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea, ratele utilizate vor fi specificate in oferta depusa.
1.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, insotit de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, vizate si inregistrate la organele competente dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilor curente si veniturilor din exploatare reflectate in acestea, original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea, ratele utilizate vor fi specificate in oferta depusa.
In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic sau membrii consortiului trebuie sa ateste ca, inainte de data limita pentru depunerea ofertei, a prestat servicii astfel:
1.Cel putin un contr.de asist.teh.privind atrib. serv.de proiect.avand ca ob. o instal.de incinerare cu valorificare energetica(WTE)cu cogenerare cu o capacit. de min.156.000 to/an sicel putin un contr. de asist. teh. privind achizitia/atrib. prin concesiune a lucra. de exec. si instalare/montaj avand ca ob. o instal. WTE cu cogenerare cu o capacit. de min.156.000 to/an sau cel putin un contr.de asist. teh. privind contractarea/achizi?. prin concesiune sau parten. public privat a proiect., construc?iei ?i operarii unei instal.WTE cu cogenerare cu o capacit. de min. 156.000 to/an; Se vor considera indeplinite aceste cerinte daca un op. ec. a semnat/incheiat/a inceput astfel de contr.de serv. in urma cu mai mult de 3 ani dar acestea au fost recep. partial sau total in ultimii3 ani de catre benefi.Prin serv.?prestate?se va intelege atat serv.?receptionate partial?cat si?receptionate la sfarsitul prestarii? in ultimii 3 ani.
2. Minim un proiect de asisten?a tehnicaprivind supervizarea construc?iei ?i instalarii echipamentelor pentru o instala?ie cu valorificare energetica (WTE) cu cogenerare cu o capacitate de minim 156.000 tone/an;3. Minim un proiect de prestari servicii de consultanta financiara in structurarea unor tranzactii complexe in domeniul energiei in regim de concesiune sau parteneriat public privat;
Se vor considera indeplinite aceste cerinte daca un op. ec. a semnat/incheiat/a inceput astfel de contracte de serv. in urma cu mai mult de 3 ani dar acestea au fost recep. partial sau total in ultimii 3 ani de catre benefi. Prin serv.?prestate?se va intelege atat serv.?receptionate partial?cat si?receptionate la sfarsitul prestarii? in ultimii 3 ani.
Expert cheie 1 - Expert modelare financiara
Experienta generala
Minim 5 ani experienta in domeniul ec.-financiar
Experienta specifica in calitate de consultant in analiza financiara si modelare financiara in cel putin un proiect similar.(respectiv in domeniul energiei in regim de concesiune/parteneriat public privat)
Se vor prezenta Curriculum Vitae si Angajament de participare pentru persoanele responsabile cu prestarea serviciilorOfertantului clasat pe locul l, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea unor documente edificatoare, emise de angajator sau beneficiar, care sa cuprinda informatii privind participarea persoanelor in cadrul contractelor/ proiectelor prezentate, din care sa rezulte faptul ca serviciile prestate de experti au fost si receptionate partial, sau total de catre beneficiari.
Expert cheie 2 ? Expert tehnic energie
Experienta generala
Minim 5 ani experienta in domeniul studiilorExperienta specificain calitate de consultant inrealizarea a cel putin unui proiect de tip WTE. Se vor prezenta Curriculum Vitae si Angajament de participare pentru persoanele responsabile cu prestarea serviciilorOfertantului clasat pe locul l, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea unor documente edificatoare, emise de angajator sau beneficiar, care sa cuprinda informatii privind participarea persoanelor in cadrul contractelor/ proiectelor prezentate, din care sa rezulte faptul ca serviciile prestate de experti au fost si receptionate partial, sau total de catre beneficiari.
Expert cheie 3 ? Expert COGENERAREExperienta generala
Minim 5 ani experienta in calitate de inginer Experienta specifica: in calitate de consultant in pregatirea procedurilor de contractare pentru cel putin un contract de tip WTE. Se vor prezenta Curriculum Vitae si Angajament de participare pentru persoanele responsabile cu prestarea serviciilorOfertantului clasat pe locul l, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea unor documente edificatoare, emise de angajator sau beneficiar, care sa cuprinda informatii privind participarea persoanelor in cadrul contractelor/ proiectelor prezentate, din care sa rezulte faptul ca serviciile prestate de experti au fost si receptionate partial, sau total de catre beneficiari.
Expert cheie 4 ?Expert COGENERARE - instalatii de ardere
Experienta generala
Minim 5 ani experienta in calitate de inginer .
Experienta specificain calitate de expert in pregatirea procedurilor de achizitie a cel un proiect de tipWTE- tratare gaze de ardere. Se vor prezenta Curriculum Vitae si Angajament de participare pentru persoanele responsabile cu prestarea serviciilorOfertantului clasat pe locul l, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea unor documente edificatoare, emise de angajator sau beneficiar, care sa cuprinda informatii privind participarea persoanelor in cadrul contractelor/ proiectelor prezentate, din care sa rezulte faptul ca serviciile prestate de experti au fost si receptionate partial, sau total de catre beneficiari.
Expert cheie 5 - Expert COGENERARE - tratare gaze de ardere
Experienta generala
Minim 5 ani experienta in calitate de inginerExperienta specifica in calitate de expert in pregatirea procedurilor de achizitie a cel un proiect de tipWTE- tratare gaze de ardere. Se vor prezenta Curriculum Vitae si Angajament de participare pentru persoanele responsabile cu prestarea serviciilorOfertantului clasat pe locul l, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea unor documente edificatoare, emise de angajator sau beneficiar, care sa cuprinda informatii privind participarea persoanelor in cadrul contractelor/ proiectelor prezentate, din care sa rezulte faptul ca serviciile prestate de experti au fost si receptionate partial, sau total de catre beneficiari.
Expert cheie 6 - Expert COGENERARE - Sisteme energetice si turbine
Experienta generala
Minim 5 ani experienta in calitate de inginer.
Experienta specificain calitate de expertin pregatirea procedurilor de achizitie a cel putin un proiect de tip WTE- Sisteme energetice si turbine. Se vor prezenta Curriculum Vitae si Angajament de participare pentru persoanele responsabile cu prestarea serviciilorOfertantului clasat pe locul l, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea unor documente edificatoare, emise de angajator sau beneficiar, care sa cuprinda informatii privind participarea persoanelor in cadrul contractelor/ proiectelor prezentate, din care sa rezulte faptul ca serviciile prestate de experti au fost si receptionate partial, sau total de catre beneficiari.
Expert cheie 7 - Expert COGENERARE energetica si automatizare
Experienta generala
Minim 5 ani experienta in calitate de inginer
Experienta specificain calitate de expert in pregatirea procedurilor de achizitie a cel putin un proiect de tip WTE- energetica si automatizare. Se vor prezenta Curriculum Vitae si Angajament de participare pentru persoanele responsabile cu prestarea serviciilorOfertantului clasat pe locul l, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea unor documente edificatoare, emise de angajator sau beneficiar, care sa cuprinda informatii privind participarea persoanelor in cadrul contractelor/ proiectelor prezentate, din care sa rezulte faptul ca serviciile prestate de experti au fost si receptionate partial, sau total de catre beneficiari.
Expert cheie 8 ? EXPERT JURIDICExperienta generalacel putin 5 ani de experienta in domeniul juridic
Experienta specificain calitate de consultant juridic, intr-o tranzactie de tip concesiune sau parteneriat public privat in domeniul energiei. Se vor prezenta Curriculum Vitae si Angajament de participare pentru persoanele responsabile cu prestarea serviciilorOfertantului clasat pe locul l, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea unor documente edificatoare, emise de angajator sau beneficiar, care sa cuprinda informatii privind participarea persoanelor in cadrul contractelor/ proiectelor prezentate, din care sa rezulte faptul ca serviciile prestate de experti au fost si receptionate partial, sau total de catre beneficiari.
ALTI SPECIALISTI
Alti experti decat expertii cheie, precum si personal suport necesari prestarii serviciilor ce fac obiectul contractului-lista specialistilor si a personalului suport.
4. Minim un proiect de prestari servicii juridice privind parteneriatul public privat /concesiune in domeniul energiei;
5. Minim un proiect de prestari servicii juridice in domeniul achizi?iilor publice.
Se vor considera indeplinite aceste cerinte daca un op. ec. a semnat/incheiat/a inceput astfel de contracte de serv. in urma cu mai mult de 3 ani dar acestea au fost recep. partial sau total in ultimii 3 ani de catre benefi. Prin serv.?prestate?se va intelege atat serv.?receptionate partial?cat si?receptionate la sfarsitul prestarii? in ultimii 3 ani.
Se vor considera indeplinite aceste cerinte daca un op. ec. a semnat/incheiat/a inceput astfel de contracte de serv. in urma cu mai mult de 3 ani dar acestea au fost recep. partial sau total in ultimii 3 ani de catre benefi. Prin serv.?prestate?se va intelege atat serv.?receptionate partial?cat si?receptionate la sfarsitul prestarii? in ultimii 3 ani.
Informatii privind standarde de asigurare a calitatii, protectia mediului si de management al sanatatii si securitatii ocupationaleOfertantii trebuie sa prezinte documentele emisede organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul asocierilor cerin?a privind experien?a similara se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Nota: - In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante la nivelul ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se va atasa original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa certificatele solicitate
In cazul asocierilor cerin?a privind experien?a similara se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Nota: - In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" (Pf) se acorda astfel (intre 0-30 puncte): pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv-30 puncte;pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat Unde: P(n) ? punctajul ofertei care se evalueazapret minim=pretul cel mai mic dintre ofertele depuse pret(n)= pretul ofertei care se evalueazaPunctaj Pret Vn=Vminim ofertata/Vn x 30
2.
Identificarea si justificarea riscurilor care pot afecta executia contractului
20%
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identifi.suplim.fata de cele incluse in CS privind exec. activit. si atingerea obiectiv. si rezultatelor proiect., analizate de fiecare ofertant in prop. teh., in vederea obtin. nr.maxim de riscuri, notat NIR, pt. care se va acorda punct. maxim alocat acestui factor de evaluare, =20 p. Pt orice alt nr de riscuri identific. in cadrul ofertei se va aplica formula: Pn=(NIRn/NIR)x20, unde NIRn = nr. riscuri identificate in oferta ?n?, NIR = nr max. de riscuri, rezultat prin compararea ofertelor. Nota: Riscurile consid. de ofertanti ca afectand executia contractului, dar care in mod evident nu influenteaza exec. contractului, nu vor fi numar./contabilizate in vederea aplicarii algoritmului de calcul.Oferta care nu analizeaza cel putin toate riscurile incluse deja in Caietul de Sarcini va fi considerata neconforma (in conformitate cu art. 36 alin. (2) lit. a) din H.G. nr. 925/2006) Pentri cele 6 riscuri identificate in CS nu se acorda punctaj.
3.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini
20%
Descriere: Se vor contabiliza toate recom.si strategiile pt minimize./elimin.risc.privind exec.activit. si atingerea obiectiv.si rezultatelor proiect., pt riscurile incluse in oferta, atat cele din CS, cat si cele supliment. prezentate de ofertant.Punct.obt.la acest factor de catre un ofertant se va calcula astfel: -pt.nr.maxim de recom.si strategii relevante si justificate (suplimentar fata de cele identificate in oferta)=20puncte; -pt. un nr mai mic de activitati punc. se calcul.procentual.Punctaj X=Nr.recom.si strategii relevante/Nr.maxim recom. si strategii relevantex20=X puncte. In cazul in care pt riscurile identificate in CS nu s-au identificat masurile de reducere/prevenire aferente, oferta va fi declarata ca fiind neconforma. Numai pt. recomand. de reducere a riscur.identific.in CS, nu se acorda punctaj
4.
Realizarea unor activita?i suplimentare cu rol de a sus?ine Autoritatea Contractanta in derularea proiectului ?i a atingerii obiectivelor acestuia
30%
Descriere: Se vor contabiliza toate activitatile identificate suplimentar fata de cele necesare atingerii obiectivelor si rezultatelor proiectului incluse in caietul de sarcini conform pct. 4.3, cu rol de a sustine Autoritatea Contractanta in derularea proiectului si a atingerii obiectivelor acestuia, in vederea obtinerii numarului maxim de activitati suplimentare, notat NMA, pentru care se va acorda punctajul maxim alocat acestui sub-factor de evaluare, respectiv 30 p. Pt. celelalte activitati punctajul P=NA/NMAx30. NA=nr.de activitati identificate.
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2012 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Brasov- Bul. Eroilor, nr. 5, cam. 117
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaloare si reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante (copie dupa C.I. si Imputernicire -Formularul 2)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial MEDIU ? 2007 - 2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale: modalitatea de departajare va fi pretul si daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Punctajul final va fi alcatuit prin insumarea punctajelor descrise mai sus dupa formula: P=V+PT1+PT2+PT3 Unde: P- punctaj final ofertantV ? valoare financiaraPT1, PT2, PT3? punctaje tehnice descrise mai sus
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel. +40 268410777, Email: [email protected], Fax: +40 268472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2012 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer