Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de cazare, masa si transport la actiune


Anunt de participare numarul 4152/06.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Cultural Roman
Adresa postala: Aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Punct(e) de contact: Benedict Mircea Ardeleanu, Tel.0317100629, In atentia: VirgilOprea, Email: [email protected], Fax: 0317100629, Adresa internet (URL): www.icr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciidecazare, masasitransportlaactiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: AleeaAlexandrunr. 38, sector 1, Bucuresti, Codpostal :011824
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de cazare, masa si transport la actiune pentru programele culturaledesfasurate de ICR, atit in tara cit si in strainatate. Contractul poate fi prelungit inca 4 luni, pina la 01.05.2008, conform legislatiei in vigoare, prin act aditional.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55100000-1 - Servicii hoteliere (Rev.1)
55300000-3-Servicii de restaurant si de servire a mancarii (Rev.1)
60117200-3-Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei nr.1 din documentatia de atribuire, cantitati de servicii si destinatii care pot fi suplimentate cu pina la 50 %, conform legislatiei in vigoare, prin act aditional.
Valoarea estimata fara TVA: 714, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumulgarantieideparticipare :15.000leiCuantumulgarantieidebunaexecutie :10 %dinvaloareacontractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetuldestat . Plati : ordinedeplata .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conformprevederilorart.44dinO.U.G.nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conformdocumentatieideatribuire ( publicatainSEAP )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conformdocumentatieideatribuire( publicatainSEAP )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conformdocumentatieideatribuire( publicatainSEAP )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2007 17:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Platainnumerar, la caseriaInstitutuluiCulturalRoman, pentrudocumentatiaridicatadelasediulautoritatiicontractante .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2007 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.07.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2007 12:00
Locul: LasediulInstitutuluiCulturalRoman : AleeaAlexandrunr. 38, sector1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantiiimputernicitiaiofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Inprimultrimestrualanului2008
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationaldeSolutionareaContestatiilor
Adresa postala: Bd. DinicuGolescunr. 38 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3.10.46.41, Email: [email protected], Fax: 3.10.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CurteadeApelBucuresti
Adresa postala: SplaiulIndependenteinr. 5 , sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.3.19.51.80, Email: [email protected], Fax: 3.19.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Intoatefazeleprocedurii, darnumaimultde10ziledeladataluariila cunostintaaactuluicontestat .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentuljuridic
Adresa postala: AleeaAlexandrunr. 38, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011824, Romania, Tel.0317100631, Email: [email protected], Fax: 0317100631, Adresa internet (URL): www.icr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2007 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer