Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de control prin teledetectie a cererilor de plata pe suprafata - campania anului 2011 si servicii de verificare a imaginilor satelitare furnizate de catre JRC


Anunt de participare numarul 116915/12.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala:  Bd. Carol I nr. 17, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030161, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 021 3054976, In atentia:  Cristina Gavrila, Email:  [email protected], Fax:  021 3150305, Adresa internet (URL):  www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciidecontrol prin teledetectie a cererilor de plata pe suprafata - campania anului 2011 si serviciide verificare a imaginilor satelitare furnizate de catre JRC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Serviciile se vorrealiza la sediile sau punctele de lucru ale prestatorului si ale achizitorului in functie de activitatile solicitate prin caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor realiza servicii de control prin teledetectie a cererilor de plata pe suprafata depuse de fermieri pentru Campania anului 2011, in conformitate cu cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini.Se estimeaza un numar de 103.766 de dosare de control care vor fi supuse controlului prin teledetectie pentru intreaga perioada de derulare a contractului, si o suprafata totala de prelucratde 28.480 kmp. Achizitia se va derula pe 2 (doua) loturi, in functie de zona geografica unde sunt situate parcelele fermierilor selectati pentru controlul prin teledetectie; pe fiecare lot in parte, sunt cuprinsi fermieri cu parcele situate in urmatoarele judetele ale Romaniei:
? LOT 1 - Maramures, Bistrita Nasaud, Cluj, Arad, Alba, Timis, Sibiu , Gorj, Brasov;
? LOT 2 - Suceava, Bacau, Vrancea, Galati, Buzau, Braila, Teleorman, Tulcea, ConstantaValoarea totala estimata a contractului este de este de 10.348.529, 07 lei, echivalentul a 2.434.432, 49 euro, fara TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71630000-3 - Servicii de inspectie si testare tehnica (Rev.2)
71354100-5-Servicii de cartografie digitala (Rev.2)
77100000-1-Servicii pentru agricultura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita realizarea de servicii de control prin teledetectie ;i de prelucrare a imaginilor satelitare , pentru intreaga perioada de derulare a contractului, pentruun numar maxim de 103.766 de dosare de control, cuo suprafata totalade prelucrat de 28.480 kmp.
Achizitia se va desfasura pe doua loturi, dupa cum urmeaza: Lotul 1 - 47.913dosare si o suprafata maxima de prelucrat de 14.620 kmp
Lotul 2 - 55.853 dosare si o suprafata maxima de prelucrat de 13.860 kmp
Valoarea estimata fara TVA: 2, 434, 432.49EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de particip: lot1:47.865lei (11.260 euro), lot2:55.559lei ( 13.070 euro)Gar de buna executie: 10% din val fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - bugetul alocat autoritatii contractante pentru perioada pentru de derulare a contractului de servicii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie, cu posibilitatea subcontractarii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate 2.Declaratie privind neincadrarera in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 3.Certificate fiscale, valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale si de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si bugetul consolidat si indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. 4.Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate.5.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului. 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prevazut in Formularul nr. F06 din Sectiunea III.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completare Formular F04-Informatii generale din sectiunea formulare
2. Bilant contabil la 31.12.2010 sau daca acesta nu s-a inregistrat, bilantul contabil la31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara.Se solicita prezentarea unui contract de prestare de servicii de control prin teledetectie si fotogrammetrie, pentru fiecare lot in parte. 2.Document constatator privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale 3.Resurse umane. Ofertantii trebuie sa prezinte nominal personalul de specialitate care va fi folosit pentru prestarea serviciilor. Se vor prezenta CV-uri pentru fiecare dintre persoanele nominalizate 4.Certificarea sistemului calitatii. Se solicita prezentarea urmatoarelor certificari: -Certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 9001 sau echivalent, -Certificare ISO 14001:2005, sau echivalent, pentru implementarea si mentinerea in prezent a unui Sistem de Management de Mediu, recunoscuta la nivel international -Certificare ISO 27001/2006, sau echivalent, pentru implementarea si mentinerea in prezent a unui Sistem de Management al Securitatii Informatiei;Certificare ISO 18001/2008, sau echivalent, pentru Sistem de management al Sanantatii si Securitate Ocupationala de Mediu.5. Declaratie privind personalul utilizat in efectuarea prestatiei. Se solicita prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere in care ofertantul sa indice faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
6. Resurse tehnice. Se solicita echipamente minime de specialitate 7.Informatii privind subcontractantii.Se solicita lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare(daca este cazul), formular D. 8. Informatii privind asociatii- Se va prezenta lista asociatilor, contractul de asociere, leaderul asociatiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru contractele prezentate ca experienta similarase solicita sa faca dovada ca au digitizat si au masurat pe imagine cel putin 200.000 parcele, au folosit cel putin trei imagini -2HR si cel putin1 VHR, au controlat CAPI prin metoda 2HR+1 cel putin 5000kmp. Sa se faca dovada ca au folositsi prelucrat toate tipurile de imagini transmise de JRC, ( dupa cum urmeazaSPOT 4, SPOT 5, IKONOS, FORMOSAT, IRS-P6, EROS, GEOEYE, World View 2, Quickbird).Resurse umane, se solicita urmatoarele categorii de personal: - Atat pentru lotul 1 cat si pentru lotul 2se solicita: 1 manager de proiect cu o experienta de minim 3 ani in proiecte de aerofotografiere, digitizare, teledetectie sau controlul calitatii, minim 2 specialisti care au o experienta de minimum 2 ani in prestarea de servicii de control prin teledetectie, 25 operatori teledetectie, fotointerpretare cu min 2 ani vechime in lucrari de teledetectie si fotointerpretare si 5 operatori masuratori terestre cu min 2 ani vechime inmasuratori terestre.Resurse tehnice: lot1/lot2: licenta software baza de date GIS-1/1, licenta software prelucrare imagini-1/1, licente software GIS-14/14, statii de lucru-14/14, echipamente GPS de precizie submetrica-5/5.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o faza finala de licitatie electronica cu o runda de licitatie. Informatiile necesare sunt prezentate in Documentatia de atribure atasata aprezentului anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
873/08.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2011 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Bd. Carol I, nr. 17, SECT. 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si acte de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Februarie 2012
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire impreuna cu caietul de sarcini sunt atasate la prezentul anunt si se pot descarca de la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), lit. a) si alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA, Serviciul Achizitii
Adresa postala:  BD. CAROL I, NR. 17, SECT. 2 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030161, Romania, Tel. 021/3054976, Email:  [email protected], Fax:  021/3050305, Adresa internet (URL):  www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2011 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer