Licitatie Publica - SERVICII DE CONTROLUL CALITATII PENTRU DIGITIZARE/ ACTUALIZAREA BLOCURILOR FIZICE DIN BAZA DE DATE LPIS PE BAZA ORTOFOTOPLANURILOR NOI
Anunt de participare numarul 64349/19.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Stancu, Tel.021 3054948, In atentia: Elena DEACONU, Email: [email protected], Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIIDECONTROLUL CALITATII PENTRU DIGITIZARE/ ACTUALIZAREA BLOCURILOR FIZICE DIN BAZA DE DATE LPIS PE BAZA ORTOFOTOPLANURILOR NOI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: serviciile se vor realiza la sediile prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor realiza servicii de control si verificare a calitatii activitatii de digitizare, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354100-5 - Servicii de cartografie digitala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor realiza servicii de controlul calitatii pentru un procent de 100% din suprafata digitizata, conform caietului de sarcini.Se estimeaza o suprafata de aproximativ 95.000 kmp pentru care se vor realiza servcii de control de calitate a blocurilor fizice si a altor tipuri de poligoane, pentru zonele care fac obiectul acestei achizitii.
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 430, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
84 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :7212 lei respectiv 2000 euro. Echivalenta leu euro a fost stabilita la cursul de 1 euro=3, 6059 lei.Garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul autoritatii contractante alocat pentru anul 2008.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie cu posibilitatea subcontractarii, conf OUG 34.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/20063.Certificate fiscale, valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale si de catre organul de administrare fiscala care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul loca si bugetul consolidat de stat.4.Certificat constatator eliberat de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate5.Certificat de inregistrare eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale ofertant.
2. Se solicita o cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, egala sau mai mare decat 721.180lei, echivalentul a 200.000 euro.3. Bilant contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. .Experienta similara.
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au inceputsi finalizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de serviciide controlul calitatii pentru digitizare. Nu se solicita o valoare minima a contractului.
2. Certificat al sistemului calitatii ISO 9001
3. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti.Ofertantii vor prezenta orecomandare din partea unui beneficiar4. . Resurse tehnice.
5. Resurse umane
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2008 11:00
Locul: sediul din Bd. Carol I, nr. 17 sect. 2, bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane care participa in baza unei imputerniciri scrisa din partea ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR. 6, SECT. 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica Contencios din cadrul APIA
Adresa postala: bd. Carol I, nr. 17 sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021/3054829, Email: [email protected], Fax: -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2008 13:01