Licitatie Publica - SERVICII DE CONTROLUL CALITATII SERVICIILOR DE CONTROL PRIN TELEDETECTIE - CAMPANIA ANULUI 2011
Anunt de participare numarul 119350/14.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. 021 3054976, In atentia: Cristina Gavrila, Email: [email protected], Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIIDECONTROLUL CALITATII SERVICIILOR DE CONTROLPRIN TELEDETECTIE- CAMPANIA ANULUI 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate la sediile sau punctele de lucru ale prestatorului si ale achizitorului in functie de activitatile solicitate prin caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor realiza servicii de controlul calitatii executiei serviciilor de control prin teledetectie a cererilor de plata de suprafata - campania anului 2011, in conformitate cu cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini, aunuiprocent de 2% din numarulde 92.713 de dosare propus a secontrola prin teledetectie in anul 2011.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356100-9 - Servicii de control tehnic (Rev.2)
71354100-5-Servicii de cartografie digitala (Rev.2)
77100000-1-Servicii pentru agricultura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor realiza servicii de controlul calitatii executiei serviciilor de control prin teledetectie a cererilor de plata de suprafata, in conformitate cu cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini, aunuiprocent de 2% din numarulde 92.713 de dosare propus a secontrola prin teledetectie in anul 2011.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 326, 330.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de particip: 19.898lei (echivalentul a 4.814 euro)Gar de buna executie: 10% din val fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - bugetul alocat autoritatii contractante pentru perioada pentru de derulare a contractului de servicii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita niveluri minime
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara - Experienta in CAPI(Computer Assisted Photo-interpretation ).
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au inceputsi finalizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de control prin teledetectie si fotogrametrie sau servicii de controlul calitatii serviciilor de control prin teledetectie.
2.Document constatator privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale 3. Resurse umane.Ofertantii trebuie sa prezinte Formularul F 12 in care se va specifica nominal personalul de specialitate pe care il va utiliza pentru realizarea acestor servicii, precum si calificarile aferente fiecarei persoane nominalizate.4. Resurse tehnice.Ofertantii trebuie sa prezinte Formularul 13. 5.Certificarea sistemului calitatii. Se solicita prezentarea urmatoarelor certificari: -Certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 9001 sau echivalent, -Certificare ISO 14001:2005, sau echivalent, pentru implementarea si mentinerea in prezent a unui Sistem de Management de Mediu, recunoscuta la nivel international, -Certificare ISO 27001/2006, sau echivalent, pentru implementarea si mentinerea in prezent a unui Sistem de Management al Securitatii Informatiei;
-Certificare ISO 18001/2008, sau echivalent, pentru Sistem de management al Sanantatii si Securitate Ocupationala de Mediu.6.Informatii privind subcontractantii.Se solicita lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare(daca este cazul). 7. Informatii privind asociatii- Se va prezenta lista asociatilor, contractul de asociere, leaderul asociatiei(daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Contractele prezentate ca experienta similara trebuie sa demonstreze ca: pentru interpretarea CAPI au folosit cel putin trei imagini(2 HR si cel putin 1 VHR), ca intr-un proiect anterior au controlat CAPI prin metoda 2 HR + 1 VHR celputin 5.000 km2, ca intr-un proiect anterior au digitizat si masurat pe imagine cel putin 10.000 de parcele.- Resurse umane: Se solicita urmatoarele categorii de personal: 1 Manager de proiect cu experienta similara in proiecte de aerofotografiere, digitizare, teledetectie si care a coordonat ca manager de proiect cel putin un proiect de control prin teledetectie sau controlul calitatii in controlul prin teledetectie, 2 Specialisti control calitate cu experienta similara in proiecte de control prin teledetectie sau controlul calitatii in controlul prin teledetectie, 15 Operatori teledetectie, fotointerpretare cu experienta in teledetectie, fotointerpretare, 5 Operatori masuratori terestre.- Resurse tehnice: Se solicita urmatoarele echipamente minime de specialitate: 1 licenta softwarebaza de date GIS, 1 licenta softwareprelucrare imagini, 10 licente softwareGIS, 7statii de lucru, 5 echipamente GPS
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o faza finala de licitatie electronica cu o runda de licitatie. Informatiile necesare sunt prezentate in Documentatia de atribure atasata aprezentului anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1474/08.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2011 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Bd. Carol I, nr. 17, SECT. 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si acte de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Martie 2012
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire impreuna cu caietul de sarcini sunt atasate la prezentul anunt si se pot descarca de la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), lit. a) si alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA, Serviciul Achizitii
Adresa postala: BD. CAROL I, NR. 17, SECT. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel. 021/3054975, Email: [email protected], Fax: 021/3050305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2011 16:20