Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de intretinere a Sistemului de Iluminat Public din Municipiul Arad


Anunt de participare numarul 139106/25.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel. +40 257281850-289, In atentia: Pecican Iosif, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Edilitar, Tel. +40 257281850-261, In atentia: Pecican Iosif, Fax: +40 257255818, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Edilitar, Tel. +40 257281850-261, In atentia: Pecican Iosif, Fax: +40 257255818, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Relatii cu Publicul, Tel. +40 257281850-316, In atentia: Pecican Iosif, Fax: +40 257255818, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
serviciideintretinere a Sistemului de Iluminat Public din Municipiul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de reparare si de intretinere a Sistemului de iluminat public din Municipiul Arad si asigurarea bunei functionari a acestuia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 495, 790RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garant. particip. este de 12550 RON. Daca Consiliul respinge contestatia, AC retinedin garantie 6275, 79 lei, cf. OUG 34/2006, art.278^1, lit.b. Perioada de valabilit. a garan. particip. va fi minim egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data lim.dep. of.).Modul de constituire a garant.particip.: a)instr. garantare emis in cond. legii in favoarea AC (art. 86 din HG 925/2006); b)Ordin de plata sau fila CEC confirmate de banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul de garant.particip.la licitatii al Mun.Arad deschis la Trez. Arad RO40TREZ0215006XXX006669. Pentru scrisoare de garantie bancara , ea va fi eliberata de o banca/societ. asigurari din Romania, se depune in original; pt. scrisorile emise debanca din strainatate, se prezinta in anexa traducerea autorizata si autentificata notarial. ?Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. AC exclude din procedura ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu dovedeste constituirea garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta doc. de atribuire. Dovada constituirii garant. particip. se prezinta astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul exterior.Ofertantii care vor constitui garantia de participare cf. art. 16 (2) din L 346/2004 privind IMM, vor dovedi ca sunt IMM si vor completa formularul . Modul de restituire a garant.particip.ofertantului castigator in max. 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna ex. iar ofertantilor necastigatori dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data exp. per. valab.oferta Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la o banca agreata de ambele parti. Contractantul are obligatia de a deschide la Trez.Arad un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in DA.Din contul de disponibil deschis la Trez.Arad pe numele contract.pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al AC care se prezinta Trez.Arad, cat si la solicit.AC in favoarea careia este constit.garantia de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul general al Municipiului Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un ofertant poate participa cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant, fie ca partener in cadrul unei asocieri. Participarea cu mai mult de o oferta va conduce la eliminarea tuturor ofertelor in care participa. Documentele pe care trebuie sa le prezinte asociatii, subcontractantii sau sustinatorii terti sunt in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/28.09.2011- Anexa Nr.2. ,
, ,Declaratie art. 180??- Formular nr 1? in original, Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului, ,, Declaratie art 181? - Formular nr.2? in original, Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, Certificat de atestare fiscala eliberat de Administrtia Finantelor Publiceprivind plata obligatiilor la bugetul general consolidate Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata in limba romana),
Certificat de atestare fiscala privindtaxe si impozite locale emis de Directia Publica a Finantelor Locale din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la data de 25 a lunii anterioare datei depunerii ofertei, Se va prezenta certificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, , , Declaratia privind calitatea de participant la procedura?, Formular nr 3 ?original, l, ,Declaratie de participare cuoferta independenta?? ? Formular nr 4 ?original, , Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69/1(evitarea conflictului de interese) din OUG a Guvernului nr 34/2006, aprobata cu modificarile si completari din Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) Formular nr. 5 origina Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69^ 1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modif. sicomplet. ulterioare in original(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, in cazul in care exista terti sustinatori fiecare tert este obligat sa prezinte acest formular). Concedentul va exclude din prezenta procedura ofertantul care se incadreaza in prev. art. 69^1din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare.In vedereadovedirii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie ai concedentului, in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizarea procedurii de atrib.: Falca Gheorghe, Primar al Mun. Arad, Catalin Titiriga? Viceprimar, Lia Ardelean, Ovidiu Bilcea, Mariana Cismasiu, Ionel Ciupe, Cyisyter Kalman, Ioan Dolha, Ioan Farcas, Florin Galis, Gheorghe Ghilinta, Teodor Gligor, Adriana Lazurca, Marin Lupas, Florin Maris, Tristan Mihuta, Ovidiu Mosneag, Marcela Nicsanu, Geanina Pistru, Viorica Rotaru, Eugen Rus, Glad Varga, Traian Vlaicu-consilieri locali, Ciprian Puie consilier juridic, Pecican Iosif - presedinte comisie evaluare, Membri comisiei de ev.: Elena Portaru, Gabriel Moldovan, Pruteanu Daniel, Claudiu Stana. Membri de rezerva: Francisc Varga, Camelia Teretean. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de platacare sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. a)Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Se va prezenta certificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
b)Persoane juridice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Atestat ANRE tip C2A conform legii 13/2007 si Ordinului ANRE 90/2009. Se va prezenta certificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Licenta ANRSC clasa 2 conform H.G 745/2007.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2011
Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani. Se vor lua in considerare ultimii 3 ani pentru care s-au depus bilanturi contabile , pana la data limita de depunere a ofertelor
Media cifrei de afaceri in perioada solicitatava fi de minim 2.400.000lei.Valorile vor fi comunicate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2009:1 euro=4, 2373; 2010:1 euro= 4, 2099; 2011:1 euro = 4, 2379
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (intretinere sisteme de iluminat public), in original
Experienta similara Se vor prezenta: In copie min 1 contract de intretinere iluminat public in valoare de min 1.000.000 lei fara TVA sau max 3 contracte de intretinere iluminat public a caror valoare, fara TVA, insumata sa fie min 2.400.000 lei, conform art.9, lit.a) din HG 925/2006. Se pot prezenta copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv; In copie min 1 si max 3 procese verbale de receptie aferente contractelor prezentate;In original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONF.CU ORIGINALUL?, min 1 si max 3 recomandari din partea benef. Lucr., aferente contractelor prezentate.Pt. contractele prezentate in alta moneda se va efectua conversia utilizand ratele de schimb medii anuale stab. de BNR pt. cursul mediu anual lei/valuta respectiva
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei aniSe solicita dovada ca ofertantul dispune de urmatorul personal:
- electricieni autorizati ANRE gradul II B ? 5 persoane. Se vor prezenta CV ?uri, atestatele/ legitimatiile vizate ? copia lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??
3.Licenta ANRSC clasa 2 pentru serviciul de iluminat public, conform HG 745/2007.4 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Cerinte minime
- 2 autospeciale tip PRB
- Autolaborator PRAMSe va prezenta copie care atesta detinerea , dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie (contract de prestari servicii cu detinator de utilaj PRAM), certificate de inmatriculare sau carti de identitate)
5. Informatii privind asocierea
6.Informatii privind subcontractarea
1Certificat al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001Domeniul , , , executie sisteme de iluminat???
Certificat de management al mediului conform ISO 14001
Domeniul , executie sisteme de iluminat??
Neprezentareaacestorcertificatesau prezentarea unor certificate care se refera la alte domenii decat cele solicitate de autoritatea contractanta duce la excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului. Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea.
In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara Pretul ofertei. Pt. cel mai scazut pret of.(Pretmin) se da pct. max.: Pn = 80p. pt. Pret min; unde Pn =pct. pt. pret ofertat; Pt. alt pret(Pret n), pct. se va calcula: Pn =(Pret min/Pret n)x80p. Pret n si Pret min sunt of. in RON(fara TVA).
2.
Durata de garantare a echipamentelor
10%
Descriere: Componenta tehnica Durata garantare echipamente.Pt. cea mai lunga duratagar.(Dmax) se da punctaj max.: Pn = Dmax =10p.; unde Pn = punctaj pt. durata ofertata;Pentru alta durata (Dn), punctajul se va calcula: Pn=(Dn /Dmax)x10p.Dn si Dmax sunt durate ofertate in luni.Durata min.de garantare punctata va fi 6 luni(sub aceasta durata oferta va fi neconforma) iar durata max.de garantare punctata va fi 24luni. Peste aceasta durata nu se puncteaza suplimentar.
3.
Durata de garantare a lucrarilor executate
10%
Descriere: Componenta tehnica Durata garantare lucrari.Pt. cea mai lunga duratagar.(Dlmax) se da punctaj max.: Pln = Dlmax =10p.; unde Pln = punctaj pt. durata ofertata;Pentru alta durata (Dln), punctajul se va calcula: Pln=(Dln /Dlmax)x10p.Dln si Dlmax sunt durate ofertate in luni.Durata min.de garantare punctata va fi 6luni(sub aceasta durata oferta va fi neconforma) iar durata max.de garantare punctata va fi 24luni. Peste aceasta durata nu se puncteaza suplimentar.Punctaj total=Punctaj pret+PunctajDgarant+PunctajDl. Punctaj max=100p.In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale, ofertantii vor depune in plic inchis sigilat o noua oferta financiara, oferte ce vor fi deschise simultan la o data stabilita
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
86
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2012 13:00
Locul: Primaria municipiului Arad Serviciul Edilitar cam. 12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantiilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte obtin punctaje egale, ofertantii vor depune in plic inchis o noua oferta financiara, in urma solicitarii autoritatii contractante
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de executare a caii de atac sunt cele prevazute la Art. 256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Arad, Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel. +40 257281850-134, Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2012 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer