Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PAZA A OBIECTIVELOR, BUNURILOR SI VALORILOR pentru sucursalele SEH LONEA, SEH LIVEZENI, SEH VULCAN, SEH LUPENI, SPCVJ,SSSM, SEDIU ADMINISTRATIV SNH si SERVICII DE PATRULARE SI PROTECTIE A INCARCATURII CONVOAIELOR DE VAGOANE pentru SPCV


Anunt de participare (utilitati) numarul 142876/03.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str.Timisoara, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala- serv APM, Tel. +40 254541460, In atentia: sing. Ciltan Adrian, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.snh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoarei nr.2 , Localitatea: , Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA COMERCIALA - SERVICIUL APM, Tel. +040 0254506151, Fax: +040 0254506157
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoarei nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA SNH SA, Tel. +040 0254506100, In atentia: DIRECTIA COMERCIALA - SERVICIULAPM
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICIIDEPAZA A OBIECTIVELOR, BUNURILOR SI VALORILOR pentru sucursaleleSEH LONEA, SEH LIVEZENI, SEH VULCAN, SEH LUPENI, SPCVJ, SSSM, SEDIU ADMINISTRATIV SNH si SERVICIIDE PATRULARE SIPROTECTIE A INCARCATURII CONVOAIELOR DE VAGOANE pentru SPCVJ Vulcan
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: SUCURSALELE, sediu SNH, relatiile Mina Paroseni ? SPCVJ Vulcan, Mina Paroseni ? HM Vulcan, SEHVulcan-SPCVJ Vulcan, HM Vulcan ? SPCVJ Vulcan, SPCVJ Vulcan ? Statia CFR Iscroni
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DEPAZA A OBIECTIVELOR, BUNURILOR SI VALORILOR pentru sucursaleleSEH LONEA, SEH LIVEZENI, SEH VULCAN, SEH LUPENI, SPCVJ , SSSM, SEDIU ADMINISTRATIV SNH si SERVICIIDE PATRULARE SIPROTECTIE A INCARCATURII CONVOAIELOR DE VAGOANE pentru SPCVJ Vulcan pe relatiile Mina Paroseni ? SPCVJ Vulcan, Mina Paroseni ? HM Vulcan, SEHVulcan-SPCVJ Vulcan, HM Vulcan ? SPCVJ Vulcan, SPCVJ Vulcan ? Statia CFR Iscroni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
79715000-9-Servicii de patrulare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Necesarminim pana la 31.12.2013
67 posturi neinarmate cu 24h/24h;numarde zile :214
1post neinarmat cu 8h/24 h; numar dezile :214
15 posturi inarmate cu 24 h/24 h ; numar de zile :214
10 agenticu un total de 1900 ore/luna ? 7 luniNecesarmaxim cu posibilitate de suplimentare67 posturi neinarmate cu 24h/24h;numarde zile :334
1post neinarmat cu 8h/24 h; numar dezile :334
15 posturi inarmate cu 24 h/24 h ; numar de zile :334
10 agenticu un total de1900 ore /luna- 11 luniValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce continesi valoarea posibilei suplimentari
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 072, 297 si 4, 796, 053RON
II.2.2) Optiuni
Da
SE APLICA PREVEDERILE ART.6 din HG 925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare61.446 LEIPerioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de primire a ofertelorGarantia de participare se poate constitui conform prevederilor art. 86din HG 925/2006Garantia de participare se depunein contul autoritatii contractante deschis pentru colectare sumelor depuse de agentii economici reprezentand garantii de participare la licitatii, simbol RO10RNCB0165130761980003, deschis la BCR Filiala Petrosani. In oricare situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschidereaofertelor. Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei departicipare. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractantaconf. Art.88 din HG 925/2006 corelat cu art.278 indice 1alin 4 in OUG 34/2006 . Pentru garantia de participare exprimata in alta moneda data la care se face echivalenta lei /valuta curs BNR :5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor 1.Garantia de buna executie a contractului se va stabili in cuantum de 10 % din pretul contractului de prestari servicii , fara TVA. Garantia de buna executie se va constituiprin una din formele mentionate la art.90 alin (1)si alin(3)dinHG 925/2006. In cazul in alegerii optiunii de la art.90 alin (3) din HG 925/2006 se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.Plata se va face prioritar prin compensare cu energie el si numai in limita posibilit se vor efectua plati prin OP. Prestatorul are obligatia de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie completata in conformitate cu formularul 1 din SECTIUNEA FORMULARE2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 2 din SECTIUNEA FORMULARE3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 3 din SECTIUNEA FORMULARE . Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: DIRECTOR GENERAL ? ing. DRAGOI NICOLAEDIRECTOR ECONOMIC ? ec. POPESCU VERGINICAINGINER SEF PRODUCTIE? ing.GHEORGHE EMILDIRECTOR COMERCIAL ?dr. ing. SUCIU ADRIANVASILEDIRECTOR RESURSE UMANE ? ing. POP LAVENICA DORICAING. SEF ELECTROMECANICSNH ? ing.DREGHICI ALIN DANIELING. SEF SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA- ing. PETRESCUPUIU GABRIELSEF SEVICIU ACHIZITII PUBLICE MARKETING- sing. CILTAN ADRIANSEF SERVICIU FINANCIAR IMPOZITE , TAXE, STATISTICA SINTEZE ANALIZA ? ec. BLAJAN IONELASEF SERVICIUSECURITATE SI SANATATE IN MUNCA ? ing. CHIUZAN COSMIN LUCIANSEF SERVICIU RESURSE UMANE- EC. SORECAU ANISOARA FELICIASEF SERVICIU MECANO ENERGETIC TRANSPORT, METROLOGIE ISCIR- ing. TESLICI FLORINSEF SERVICIU TEHNIC PRODUCTIE- ing. GAVRILESCU MARIUSSEF SERVICIU LEGISLATIE CONTENCIOS JURIDIC- jr. BALINT ILEANA
4. Acord de asociere- Acordul se prezinta numai in cazul in care la licitatie deschisa se prezinta o asociatie si va fi in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea FORMULARE ( Fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la III.2.1 a) si III.2.1 b) si III.2.3 b
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Se completeaza in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea FORMULARE6. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Declaratia va fi completata in conformitate cu formularul 6 din SECTIUNEA FORMULAREDeclaratiile de la pct 1, 2, 3 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Declaratia de la pct 2 va fi prezentat de tertul sustinator daca este cazul cu neincadrarea doar pt lit a) c1) si d)Declaratia de la pct. 3 va fi prezentata si de catre subcontractant, daca este cazul 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
- Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Documentele vor fi eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si se vor prezenta traduceri autorizate in limba romana2.Licenta de functionare a societatii specializate de paza si protectie eliberata de INSPECTORATULGENERAL AL POLITIEI ROMANE pentru activitatea de paza impotriva furturilor , a distrugerilor , a incendiilor precum si a altor actiuni producatoare de pagube materiale(licenta sa fie in termenul de valabilitate de 3 ani) conform art. 20 din Legea 333/2003 cu modificarile si completarile ulterioare
3. Regulamentul de organizare si functionare asocietatii din care sa rezulte ca societatea are obiect de activitate ?Paza impotriva furturilor a distrugerilor , a incendiilor, precumsi a altor actiuni producatoare de pagube materiale conform art. 20 din Legea 333/2003 cu modificarile si completarile ulterioare
4Avizul Inspectoratului de Politie Judetean sau al Directiei Generale de Politie a minicipiului Bucuresti, dupa caz, in a carei raza teritoriala isi are sediul societatea, pentru conducatorii societatiispecializate de pazasi pentru directorii sucursalelor si ai punctelor de lucruconform art.20 din Legea 333/2003 cu modificarile si completarile ulterioare
5.Dovada de inregistrarecu denumirea societatii si a insemnelor distinctive inregistrate la OSIM conform art.20 din Legea 333/2003 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil prescurtatla 30.06.2012BILANTUL se va prezenta in copie In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului
Modalitatea de indeplinire
BILANTUL se va prezenta in copie In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cuprinzand subcontractantiisi va fi insotita de acordurile de subcontractare precizand partea din contract care se subcontracteaza Subcontractantii vor prezenta copie dupa licenta de functionare a societatii specializate de paza si protectie
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza (daca este cazul)in conformitate cu formularul 8 din SECTIUNEA FORMULARE si va fi insotita de acordurile de subcontractare precizand partea din contract care se subcontracteaza Subcontractantii vor prezenta copie dupa licenta de functionare a societatii specializate de paza si protectie
2. Lista cumateriale, tehnice, de transport, de comunicatii, cu mijloacele audio-video, aparatura de recunoastere si identificare, sistemele de alarma impotriva efractiei, sistemele de cronometrare si numarare, cu centrele de supraveghere si dispeceratele, tehnica de calcul si softul utilizat, cu armamentul si alte mijloace tehnice care vor face parte din dotarea societatii
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza conform formularului 11 din SECTIUNEA FORMULARE
3. Atestate profesionale pentru persoanele care executa activitati de paza conform art. 20 din Legea 333/2003 cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta atestate conform cu originalele
4. Experienta similara - ofertantul va prezenta dovada cain ultimii 3 ani aexecutat cel putin un contract de natura similara, in valoare de cel putin 3.000.000 lei, fara TVA In acest sens ofertantii vor prezenta contract, certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar
Modalitatea de indeplinire
In acest sens ofertantii vor prezentacontract, certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar.Pentru conversia in RON , daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerarecursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pt anul respectiv
1.Documenteemise de organisme acreditatecare confirmacertificareasistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent pentru serviciilementionate, valabil la data limita de depunere a ofertelor
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta in copie certificat care atesta sistemul de calitate ISO9001/2008 sau echivalentpentru serviciilementionate, valabil la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2013 12:00
Locul: sediul SNH-SA, str. TIMISOARA, nr. 2, loc. PETROSANI, jud. HUNEDOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor consta in compararea preturilor fiecarei oferte admisibile in parte si intocmirea , in ordine crescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.Pretul pentru evaluareaofertelor se calculeaza dupa formula : Pts = Tpi x Np x 24h x 214 zile + Tpni x Np x 24h x 214 zile + Tpni x Np x 8h x 214 zile + Tora/agent x 1900 ore/luna x 7 luni , unde: Pts -pretul total al serviciilorTpi -tariflei/ora/post inarmatNp ? numar posturi la 24h, respectiv la 8hTpni ? tarif lei/ora/post neinarmatTora/agent ? tarif ora/agent214 ? zile de prestare serviciu paza1900 ? ore/luna serviciu de patrulare7 ? luni de prestare serviciu patrulareIn cazul in care preturile totalecele mai mici ofertate sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au indeplinit toate criteriile de calificare solicitate si au pretulcel mai scazut, o noua propunere financiara in plic inchis.Solicitarea se va face prin adresa scrisa in care se va specifica si data si locul stabilit pentru deschiderea acestora. In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut fata de pretul oferit initial.Ptvizualizarea DA incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(acest program fiind disponibilgratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazutela art.256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI -SERVICIUL LCJ
Adresa postala: STR. TIMISOAREI NR.2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +040 0254506100, Fax: +040 0254506104
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2013 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer