Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor prin diriginti de santier pentru lucrarile de constructii executate pentru ? Reabilitare DJ 606C limita judet Dolj ? Tintaru ? Buicesti ? DN 66 Km 51+500 ? 59+150 ? judetul Mehedinti


Anunt de participare numarul 103883/12.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala:  str. traian, nr. 89, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  1500, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN BOSOANCA, Tel. 0372521137, Email:  [email protected], Fax:  0372521137; 0372521172, Adresa internet (URL):  www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciidesupraveghere a lucrarilorprin diriginti de santier pentrulucrarile de constructii executate pentru ? Reabilitare DJ 606C limita judet Dolj ? Tintaru ? Buicesti ? DN 66 Km 51+500 ? 59+150 ? judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Drumul judeteanDJ 606C limita judet Dolj ? Tintaru ? Buicesti ? DN 66 Km 51+500 ? 59+150 ? judetul Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop achizitionarea serviciilor de supraveghereprin diriginti de santier de specialitate, pentru verificarea lucrarilor executate pentru? Reabilitare DJ 606C limita judet Dolj ? Tintaru ? Buicesti ? DN 66 Km 51+500 ? 59+150 ? judetul Mehedinti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop achizitionarea serviciilor de supraveghereprin diriginti de santier de specialitate, pentru verificarea lucrarilor executate pentru? Reabilitare DJ 606C limita judet Dolj ? Tintaru ? Buicesti ? DN 66 Km 51+500 ? 59+150 ? judetul Mehedinti
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 3500 leiCuantumul garantiei de buna executie a contractuluieste de5% din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional, Axa Prioritara 2, Domeniul de interventie 2.1sidin bugetul Consiliului JudeteanMehedinti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. Certificat de atestare fiscala ( ANAF) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local6. Certificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte : ? domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii cod CAEN 7112
? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.(lipsa certificatului este eliminatorie)7. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (copie). (lipsa certificatului este eliminatorie)8. Certificatul de autorizare emis de ISC pentru activitatea de dirigentie de santier in domeniile: 1 si 3.2., valabil la data deschiderii ofertelor9.Dovada ca are calificare de inginer topograf/geodez
10.Certificatul pentru responsabilul cu verificarea conditiilor de securitatea muncii pe santiere deschise.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare de 400.000 lei, echivalentul a 91.000 euro, la cursul de 1 Euro = 4, 3738 lei (cursul Inforeuro al lunii iulie 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
2. Informatii privind experienta similara
3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatii
4. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate care participa la realizarea contractului
5. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
6. Contract de asociere
7. Declaratie privind obligativitatea respectarii conditiilor de munca , protectia muncii si protectia mediului
8. Sistemul de management al calitatii
9. Asigurari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani cel putin 1serviciu similar2. Ofertantul a prestat si finalizat cel putin un contract de servicii de supraveghere a executiei lucrarilor de construire/ consolidare/reabilitare/modernizare/reparatii la drumuri, poduri pe proiecte cu finantare externa, care din punct de vedere valoric au o valoare egala sau mai mare de 100.000 lei, respectiv 22.800 euro la cursul de 1 euro = 4, 3738 lei ( inforeuro al lunii iulie ).3. Cerinta minima obligatorie este detinerea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc) a cel putin unui autoturism, a unui P.C, a unei statii totale4. - Personalul responsabil de indeplinirea contractului va trebui sa acopere urmatoarele cerinte: a) Diriginte de santier atestat in domeniul 3.2, absolvent de studii superioare de inginerie civila - 2 persoane din care o persoana obligatoriu sa fie cu specialitatea C.F.D.P. (cai ferate, drumuri si poduri) vechime in specialitatea studiilor de minim 15 ani si o persoana pe langa diriginte de santier atestat pe domeniul 3.2 sa fie atestata si ca manager de proiect cu diploma recunoscuta de Ministerul Muncii Familiei si Protectiei Sociale sau echivalent, b) Diriginte de santier atestat in domeniul 1 (produse pentru constructii), absolvent de studii superioare inginerie civila vechime in specialitatea studiilor de minim 15 anic) Responsabil cu verificarea conditiilor de securitatea muncii pe santiere deschise, autorizat, cu studii superioare d)Inginer topograf/geodez ? vechime minim 3 ani5. Lista cuprinzand subcontractantii 8. SR EN ? ISO 9001:2001 - ISO 14001:2005 - 18001:20049. Ofertantul se va prezenta copie de pe politele de asigurare si conditiile de asigurare pentru : - Echipamente tehnice ( P.C si statie totala ) - Vehicule (RCA)- Personalul implicat in prestarea serviciilor sa fie asigurat pentru accidente de munca - Ofertantul are incheiata asigurare de raspundere civila pentru terti (vatamari corporale sau daune materiale )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Finantarea se face din fonduri europene prin POR, Axa Prioritara 2, Domeniul de interventie 2.1sidin bugetul Consiliului JudeteanMehedinti
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala:  STR TRAIAN NR 89, Localitatea:  DR TR SEVERIN, Cod postal:  200132, Romania, Tel. 0372521110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2010 18:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer