Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor prin diriginti de santier pentru pentru Proiectul , Reabilitare DJ 670 Negoiesti Floresti (DN 67) km 64+180 89+890, judetul Mehedinti


Anunt de participare numarul 77745/21.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521137; 0252311892, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciidesupraveghere a lucrarilorprin diriginti de santier pentrupentru Proiectul , Reabilitare DJ 670 Negoiesti Floresti (DN 67) km 64+180 89+890, judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Drumul judetean DJ 670 intre localitatile Negoiesti si Floresti, de la km 64+180 la km89+890, judetul Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop achizitionarea serviciilor de supraveghereprin diriginti de santier de specialitate, domeniile 1 Produse pentru constructiisi 3.2 - drumuri, poduri, tunele, piste pentru aviatie, transport pe cablu de interes judetean pentrulucrarile de constructii si topograf, executate pentru Proiectul , Reabilitare DJ 670 Negoiesti Floresti (DN 67) km 64+180 89+890, judetul Mehedinti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop achizitionarea serviciilor de supraveghereprin diriginti de santier de specialitate, domeniile 1 Produse pentru constructiisi 3.2 - drumuri, poduri, tunele, piste pentru aviatie, transport pe cablu de interes judetean pentrulucrarile de constructii si topograf, executate pentru Proiectul , Reabilitare DJ 670 Negoiesti Floresti (DN 67) km 64+180 89+890, judetul Mehedinti
Valoarea estimata fara TVA: 539, 496RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
500 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 5.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractnr. 28/12.03.2009 definantare nerambursabila prin ProgramulOperational Regional 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
-Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor ;
- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale emis cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor.
- Certificatele fiscale se vor prezenta in original sau copie legalizata ( lipsa unuia dintre certificate este eliminatorie)
- Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
- Certificat de autorizare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Formularul B1 - Informatii generale- Se va prezenta o scrisoare de bonitate financiara emisa de o banca din care sa rezulte : Cifra de afaceri a societatii comerciale/PFA care depune oferta in nume propriu sau a fiecarei societati/PFA din cadrul asociatiei ( in cazul depunerii de oferta comuna ) la datele :31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 .Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 1.000.000 lei, echivalentul a 238.760 euro, la cursul de 1 Euro = 4, 1883 lei (cursul Inforeuro al lunii mai 2009)In cazul unei asocieriplafonul privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani poate fi indeplinit prin cumul de catre grupul de asociati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
2. Informatii privind experienta similara
3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatii
4. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate care participa la realizarea contractului5. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
6. Contract de asociere
7. Declaratie privind obligativitatea respectarii conditiilor de munca , protectia muncii si protectia mediului
8. Standarde de asigurare a calitatii serviciilor, managementului mediului si protectiei muncii
9. Asigurari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. - Formularul nr. 12E - Recomandare din partea beneficiarului pentru orice contract, la care se face referire in formularul 12 E2. FormularulB2 Formularul insotit de: - copie a contractului de servicii; - recomandare privind indeplinirea contractului prezentat in copie. - cel putin un contract de servicii de supraveghere a executiei lucrarilor de construire/ consolidare/reabilitare/modernizare/reparatii la drumuri care din punct de vedere fizicsi/sau valoric cu o valoare egala sau mai mare de 160.000 lei, sau 38.202 euro la cursul de 1 euro = 4, 1883 lei sau cel mult 3 contracte de servicii care din punct de vedere fizic si/sau valoric sareprezinte 160.000 lei respectiv 62.078 euro la cursul de 1 euro = 4, 1883 lei.3. Formularul 12 H cu informatii privind dotarile specifice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului4. - Personalul responsabil de indeplinirea contractului va trebui sa acopere urmatoarele cerinte: a) Diriginte de santier atestat in domeniul 3.2, absolvent de studii superioare cu specialitatea C.F.D.P. (cai ferate, drumuri si poduri); b) Diriginte de santier (Inspector de santier) atestat in domeniul 1, absolvent de studii superioare; c)Topometrist.d) Responsabilcu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul drumuri. e) Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul materiale pentru constructii.8. - Certificarea sistemului calitatii SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent pentru proiectare si consultanta in constructii- Certificat de mediu SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent pentru proiectare si consultanta in constructii- Certificat OHSAS 18001:2004 sau echivalent pentru proiectare si consultanta in constructii Nu se admit ofertanti in curs de certificare.9. Ofertantul se va prezenta copie de pe politele de asigurare si conditiile de asigurare pentru : - Echipamente tehnice ( P.C si statie totala );
- Vehicule ( RCA );
- Personalul implicat in prestarea serviciilor; - Raspundere civila pentru terti ( vatamari corporale sau alte daune produse)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2009 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mehedinti, str. Traian, nr. 89, Dr Tr Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str, STAVROPOLEOS, NR. 3, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd N. Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR. TRAIAN, NR. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220122, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2009 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer