Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE TRANSPORT PERSOANE CU SOFER -MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PE LOTURI PENTRU TRANSPORTUL DE PERSONAL LA SI DE LA LOCUL DE MUNCA


Anunt de participare (utilitati) numarul 138727/07.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA COMERCIALA -SERVICIUL APMD, Tel. +040 0254506151, In atentia: Victor Utu, Email: [email protected], Fax: +040 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI
Adresa postala: STR. TIMISOAREI NR.2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA CNH SA, Tel. +040 02545406100, In atentia: DIRECTIEI COMERCIALE - SERVICIUL APMD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICIIDETRANSPORT PERSOANE CU SOFER -MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PE LOTURI PENTRU TRANSPORTUL DE PERSONAL LA SI DE LA LOCUL DE MUNCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: local ? transportul intre localitatile aferente Vaii Jiuluijudetean si interjudetean ? transportul intre oricare localitatedin Valea Jiuluisi o alta localitate din afara Vaii Jiului
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii detransport persoane cu sofer -microbuz 10-22 locuri inclusiv pe loturi pentru transportul de personal la si de la locul de munca, respectiv: Lot 1 - microbuz minim 16 locuri pe scaune pentru E.M.LivezeniLot 2 - microbuz minim 16 locuri pe scaune pentru transport personal in echipament de lucru pentru E.M.Vulcan
Lot 3- microbuz minim 15 locuri pe scaune pentru transport personal in echipament de lucru pentru SCSM PetrosaniLot 4- microbuz minim 17 locuri pe scaune pentru E.M.Lupeni
Lot 5 - microbuz minim 20 locuri pe scaune pentru E.M.Lupeni
Lot 6 - microbuz minim 16 locuri pe scaune pentru E.P.C.V.J. Vulcan
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - microbuz minim 16 locuri pe scaune: 1 bucLot 2microbuz minim 16 locuri pe scaune pentru transport personal in echipament de lucru pentru E.M.Vulcan: 1bucLot 3 microbuz minim 15 locuri pe scaune pentru transport personal in echipament de lucru pentru SCSM Petrosani: 1 buc
Lot 4microbuz minim 17 locuri pe scaune: 1buc
Lot 5 - microbuz minim 20 locuri pe scaune: 1buc
Lot 6- microbuz minim 16 locuri pe scaune: 1 bucValoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce continesi valoarea posibilei suplimentari.Valorile minime si maximesunt evidentiate pe fiecare lot in parte in anexa B
Valoarea estimata fara TVA: intre 280, 918 si 655, 473RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se aplica prevedirileart.6 alin.3 din HG 925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ?lot 1- 558lei, lot 2- 1127 lei , lot 3- 744 lei, lot 4- 940 lei, lot 5- 1600 lei, lot 6- 647 lei, Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de primirea ofertelorGarantia pentru participare se exprima in lei si poate fi constituita conform art.86 alin(1) din HG 925/2006.Contul autoritatii contractante deschis pentru colectare sumelor depuse de agentii economici reprezentand garantii de participare la licitatiieste simbol RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Filiala Petrosani. Totodata garantia de participare se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante. In oricare situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de participare 1.Garantia de buna executie a contractului se va stabili in cuantum de 5 % din pretul contractelor de prestari servicii , fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui la data semnarii contractului prin una din formele mentionate la art.90 dinHG 925/2006. In cazul in alegerii optiunii de la art.90 alin (3) din HG 925/2006 se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.Plata se va face prioritar prin compensare cu energie el si numai in limita posibilit se vor efectua plati prin OP. Prestatorul are obligatia de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie completata in conformitate cu formularul 1 din SECTIUNEA FORMULARE2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 2 din SECTIUNEA FORMULARE3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 3 din SECTIUNEA FORMULARE : Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul achizitiei, sunt: DIRECTOR GENERAL ? ing. DRAGOI NICOLAEDIRECTOR ECONOMIC ? ec. POPESCU VERGINICADIRECTOR TEHNIC ? ing. NICOLESCU CRISTIANDIRECTOR COMERCIAL ? ing. SUCIU ADRIANING. SEF ELECTROMECANIC ? ing.POPESCU ALEXANDRU
SEF SERVICIU LCJ - jr. BALINT ILEANA
SEF SERVICIU METMI - ing. TESLICI FLORIN
SEF SEVICIU APSP- ing. UTU VICTOR
4. Acord de asociere- Acordul se prezinta numai in cazul in care la licitatie deschisa se prezinta o asociatie si va fi in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea FORMULARE ( Fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la III.2.1 a) si III.2.1 b)5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Se completeaza in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea FORMULARE6. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Declaratia va fi completata in conformitate cu formularul 6 din SECTIUNEA FORMULAREDeclaratiile de la pct 1, 2, 3 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Declaratia de la pct 2 va fi prezentatde tertul sustinator doar pt neincadrareala lit a) c1) si d) daca este cazulDecalaratia de la pct. 3 va fi prezentata si de catre subcontractant, daca este cazul Pentru persoane juridice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Documentele vor fi eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si se vor prezenta traduceri autorizate in limba romana2. Licenta de transport , valabila la data licitatiei- In cazul in care licenta de transport este la ARR pentru viza anuala sau pentru eliberare de licente, se accepta un document de confirmare de la ARR Documentul se solicita conform OG 27/31.08.2011privindtransporturile rutieresi Ordinul nr.980/30.11.2011 pt aprobarea Normelor metodologice privind aplicareaprevederilor referitoare la organizareasi efectuarea transporturilor rutieresi a activitatilorconexe
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale
2. Ultimul bilantul contabil
BILANTUL se va prezenta in copie si cu viza de la DGFPIn cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cuprinzand subcontractantii
2.Copia conforma a licentei de transportpentru fiecare autovehicul ofertat valabila la data licitatiei conform OG 27/31.08.2011 si Ordinul nr.980/30.11.2011
3.Cartea de identitate pentru fiecare autovehicul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2012 12:00
Locul: sediul CNH SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor consta in compararea preturilor fiecarei oferte admisibile si intocmirea, in ordine crescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.Departajarea ofertelor se va realiza prin compararea marimii valoare prestatie pe fiecare lot in parte.Valoare prestatie(lei)=98%x(100 km x tarif lei/km local)+ 2%x(120 km x tarif lei/km judet si interjud)unde: 100 km-parcurs de referinta pentru departajare120 km dist dus intors pana la cea mai apropiata resedinta de judet98%-pondereaprestatieiin regim local V aleaJiului2 %-ponderea prestatiei inregim judeteansi interjudeteanIn cazul in care, in urma aplicarii formulei de calcul se obtine aceeasi valoare prestatie pentru mai multe oferte admisibile , oferta castigatoare va fi oferta cu pretul cel mai mic la tariful lei/kmlocal(intrucat are cea mai mare pondere)Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(acest program fiind disponibilgratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazutela art.2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA A HUILEI -SERVICIUL LCJ
Adresa postala: STR. TIMISOAREI NR.2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +040 0254506100, Fax: +040 0254506104
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2012 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer