Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica si supraveghere a lucrarilor realizate in cadrul proiectului ? Lucrari de reabilitare si modernizare a sectiilor Chirurgie si Oncologie? ale Spitalului Judetean Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti ?


Anunt de participare numarul 129219/29.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala:  str. traian, nr. 89, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  1500, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN BOSOANCA, Tel. 0372521172, Email:  [email protected], Fax:  0372521172; 0372521152, Adresa internet (URL):  www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciide asistenta tehnica si supraveghere alucrarilor realizate in cadrul proiectului ? Lucrari de reabilitare si modernizare a sectiilor Chirurgie si Oncologie? ale Spitalului Judetean Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul prestaorului
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciide asistenta tehnica si supraveghere alucrarilor realizate in cadrul proiectului ? Lucrari de reabilitare si modernizare a sectiilor Chirurgie si Oncologie? ale spitalului judetean Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantul declarat castigator va furniza servicii de asistenta tehnica sisupraveghere a lucrarilor de reabilitare si modernizare a sectiilor Chirurgie si Oncologie? ale spitalului judetean Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti ? punand la dispozitie, in acest scop, diriginti de santier de specialitate pentru urmatoarele domenii si sub-domenii: - 2.1. Constructii civile si industriale- 8.1. Instalatii electrice- 8.2. Instalatii sanitare, termoventilatii- 8.3 Instalatii de gaze
Valoarea estimata fara TVA: 20, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 400 lei (50% pentru IMM-uri)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura 4.Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local 5. Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorde Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului( persoana juridica ) corespunde obiectului procedurii cod CAEN 7112 ? activitati de inginerie si de consultanta legata de aceasta 6. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial ? copie 7. Certificatul de autorizare emis de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru activitatea de dirigentie de santier indomeniile 2.1. Constructii civile si industriale 8.1. Instalatii electrice 8.2. Instalatii sanitare, termoventilatii 8.3 Instalatii de gaze
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 40.000 lei, echivalentul a 9.400 euro, la cursul de 1 Euro = 4, 2505 lei (cursul Inforeuro al luniiaugust 2011);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate, din ultimii 3 ani2. Informatii privind experienta similara
3.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatii
4. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
5. Informatii privind asocierea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Ofertantul a prestat un contract de servicii similare de asistenta tehnica si supraveghere a executiei de lucrari, in valoare de minim 5000 lei3. Cerinta minima obligatorie este detinerea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc) a cel putin unui autoturism, a unui P.C, sia unei statii totale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2011 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mehedinti, sala 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala:  Str. Traian, nr. 89, Localitatea:  Dr Tr Severin, Cod postal:  220132, Romania, Tel. 0372521110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2011 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer