Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de audit financiar pentru proiectul: " Bursa de cereale in orasul Corabia, judetul Olt?


Anunt de participare numarul 117059/15.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala:  B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230025, Romania, Punct(e) de contact:  DINU ADINA, Tel. 0249431080, Email:  [email protected], Fax:  0249431122, Adresa internet (URL):  www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciide audit financiar pentru proiectul: " Bursa de cereale in orasul Corabia, judetul Olt?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va presta- Serviciide audit financiar pentru proiectul: " Bursa de cereale in orasul Corabia, judetul Olt?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 10, 641RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participarein valoare totala de200 lei.Garantie de buna executie 10%, fara TVA, din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri PORbuget de statbuget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitate;
- declaratie privind neincadararea in prevederile art.181;
- declaratie de conformitate cu prevedrile Legii 161/2003
- documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat: certificate de atestare fiscala privindindeplinireaea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local si certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice), in original sau copii legalizate.
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- declaratie privind calitatea de participant
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
- certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? in copie legalizata;
-autorizatie emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania ? in copie legalizata.
- persoana fizica sau juridica sa fie membra a Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) (dovada autorizatie sau, daca e persoana fizica, carnet vizat pe anul 2011).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra de afaceri - reprezinta indicatorul care dimensioneaza intreaga activitate a firmei si valoarea serviciilor prestate, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, va fi minim20.000 leidin activitati de audit;
- bilantul contabil peanii 2007, 2008, 2009, vizat si inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere;
- informatii referitoare la personelul de conducere;
- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, prezentare CV-uri, diplome, atestate, certificate.
Un auditor financiar autorizat ? cerinte: diploma de studii superioare in stiinte economice, specializarea ?contabilitate? sau ?finante?; cu autorizatie de la CAFR valabila la data ofertarii; inscris in Registrul auditorilor financiari din Romania; auditor activ, cu cel putin 3 ani experienta profesionala generala si cel putin un ani experienta profesionala specifica in domeniul auditului financiar; trebuie sa faca dovada auditarii operatiunilor financiare aferente a cel putin 3 proiecte cu finantare externa nerambursabila;b) Un economist ? cerinte: diploma de studii superioare in stiinte economice, economist cu cel putin 3 ani experienta profesionala generala si cel putin un an experienta profesionala specifica; sa faca dovada implicarii in cel putin un proiect cu finantare nerambursabila.
- declaratie privind echipamentele tehnice;
- informatii privind subcontractantii / asociatii;
- informatii privind programarea seviciilor-se va prezenta graficul de timp pentru indeplinirea contractului.
- lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani, se va prezenta un contract similar, ce a avut ca obiect auditarea unor proiecte cu finantare externa nerambursabila, indeplinit in decursul ultimilor 3 ani, a carui valoareva fi de minim 10.000 lei, fara TVA, insotit de recomandare din partea beneficiarului - in copie ?conform cu originalul?;
-declaratie privind respectareaconditiilor de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca;
- declaratie privindrespectarea Standardului International de Control al Calitatii, ISQC 1, elaborat de IFAC (Federatia Internationala a Contabililor), federatie al carei membru este si Camera Auditorilor Financiari din Romania.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2011 11:00
Locul: sediul c.j.olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL2007-2013Axa prioritara 4 ? Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si localDomeniul major de interventie 4.1 -Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanta regionala si locala
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In cadrul Programului anual al achzitiilor publice-propunerii 2011, elaborat in trimestrul IV al anului 2010, valoarea cumulata a contractelor serviciilor de audit financiar, pe care autoritatea contractanta intentioneaza sa le atribuie in anul 2011 este de 394.537, 53 euro.Intrucat valoarea tuturor contractelor de servicii de audit financiar, cu aceleasicod CPV 79212100-4, depaseste pragul stabilit in art.124 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, s-a stabilit procedura? licitatie deschisa? pentru fiecare contract ce urmeaza sa fie atribuit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul c.j.olt
Adresa postala:  b-dul a.i.cuza nr.14, Localitatea:  slatina, Cod postal:  230025, Romania, Tel. 0249431080, Email:  [email protected], Fax:  0249431122, Adresa internet (URL):  www.cjolt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2011 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer