Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA IN AFACERI SI IN MANAGEMENT SI SERVICII CONEXE


Anunt de participare numarul 110972/09.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA OLT
Adresa postala:  STR.PRELUNGIREA CRISAN, NR.2, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  203008, Romania, Punct(e) de contact:  ILINCA PIETRARU, Tel. 0249.438595, Email:  [email protected], Fax:  0249.432276, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIIDE CONSULTANTA IN AFACERI SI IN MANAGEMENT SI SERVICII CONEXE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul proiectului AJOFM OLT si/sau la sediul partenerilor si in orice locatie pusa la dispozitie de catre contractant
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de Consultanta in afeceri si in management si servicii conexe -Cod CPV :79400000-8 pentru activitati in cadrul echipei de implementare proiect "CAI DE FORMARE SI OCUPARE IN SECTORUL TURISMULUI ALTERNATIV - ALTER TOUR (contractPOSDRU/82/5.1/S/55302)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciu de Consultanta in afeceri si in management si servicii conexe -Cod CPV :79400000-8 pentru activitati in cadrul echipei de implementare proiect "CAI DE FORMARE SI OCUPARE IN SECTORUL TURISMULUI ALTERNATIV - ALTER TOUR (contractPOSDRU/82/5.1/S/55302)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 125, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.01.2011 pana la 31.05.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 31650 ron.Garantia de buna executiein cuantum de 5%, din valoarea contractului fara TVA. Garantia se constitue conf. art.90 HGR 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din FONDUL SOCIAL EUROPEANprin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013POSDRU (Nr.ident.contract : POSDRU/82/5.1/S/55302)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DeclaratieeligibilitateaDeclaratieneincadrarea in prevederile art. 181/OUG 34/2006 . Certificate de atestare fiscala, certificate plata impozitelor locale, Declaratieneincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul National al Registrului ComertuluiActul constitutiv eliberat de Oficiul Registrului Comertului. care sa ateste faptul ca operatorul economic are in domeniul de activitate CAEN 7022 Certificat ca este operator de date cu caracter personal Persoane fizice sau juridice de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Prezentarea oricarui document considerat edificator Asociati In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Ofertantul nu are dreptul sa depuna: doua sau mai multe cand/oferte indiv.si/sau comune, sa fie nominalizat ca subcontractant in alta oferta, sa fie nom.ca asociat/subcont in alta Int.afiliate au drept de participa in cadrul aceleasi proceduri de atrib dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita ca rezultatul net anual trebuie sa fie pozitiv pe ultimii doi ani 2008, 2009 Bilantul contabil la31.12.2008 si 31.12.2009, vizat si inregistrat la A.F.P Convertirea in lei/eurose va realiza la cursul mediu stabilit de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul: 2008 1 euro = 3, 6827, 2009 1 euro= 4, 2373 lei(In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentul mentionat va fi transmis in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana)
Asociatii - in cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici fiecare asociat va prezenta documentele mentionat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri in ultimii doi animinim 3.000.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind personal de specialitate desemnat pentru functiile solicitate. si Curriculum vitae Fiecare persoana desemnata in echipa va depune o declaratie de exclusivitate si disponibiliotate de participare in forma autentica(In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentul mentionat va fi transmis in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana)
Asociatii - in cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici fiecare asociat va prezenta documentele mentionat
Cerinta minima obligatorie: Certificate de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001:2000, Certificat SR EN ISO 9001 :2001 sau echivalent
Experienta similara lista proiecte finantate din fonduri europene in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratiile privind personalul desemnat in cadrul echipei de implementare pentru functiile solicitate mai jos: 1 manager proiect ? studii superioare si experienta profesionala de 4 ani in gestionarea si implementarea programelor de dezvoltare a resurselor umane 1 manager financiar ? studii superioare de specialitateexperienta profesionala in domeniul financiar de minim 3 ani 4 asistenti manager proiect?acestia vor avea studii superioare si competente generale de operare TIC, limba engleza de nivel B1 1 coordonator logistic - - studii superioare economice universitare/postuniversitare, posesor de carnet de conducere tip.B, Certificat ECDL sau echivalent, competente admistrative in cadrul proiectului, expert in achizitii publice, vechimeminim 3 ani, care va asigura gestionarea bazei materiale achizitionate montarea calculatoarelor la locul de desfasurare a cursurilor.Dovada executarii in calitate de partener/subcontractant de servicii de consultanta sau management in cel putin un proiecte din finantat din fonduri europene (val. proiectului finantat din fondurile europene minim 1.000.000euroPersonalul propus pentru a face parte din echipa de management sa fi participat fiecare la implementarea unui proiect similar in cel putin un proiect din finantat din fonduri europene (val. proiectului finantat din fondurile europene minim 1.000.000euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2010 07:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 14:00
Locul: Sediul A.J.O.F.M. Olt, str. Prelungirea Crisan, nr. 2, localitatea Slatina, judetul Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autoritatii contractante, ai ofertantilor (pe baza de imputernicire), observator UCVP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDUL SOCIAL EUROPEAN Proiect Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013Nr. de identificare contract: POSDRU/82/5.1/S/55302
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Toate informatiile se gasesc in documentatia de atribuire(fisa de achizitii+caiet de sarcini+formulare) - care este publicata in S.E.A.P. si este asigurat accesul direct, complet si nerestrictionat, incepand cu data publicarii anuntului de participare. Adesa de internet www.e-licitatie.ro Propunerea tehnica va fi elaborata in conformitate cu toate cerintele documentatiei de atribuire.Ofertantul va prezenta propunerea tehnica in corelatie cu documentatia de atribuire. Lipsa propunerii tehnice, nedepunerea tuturor documentelor solicitate precum si neindeplinirea tuturor cerintelor atrage dupa sine descalificarea operatorului economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala:  str. Nicole Titulescu, nr.4, ,Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 02513104641, Email:  [email protected], Fax:  02513104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoles, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua imediat urmatoare luarii la cunostinta - conform art.256 din OUG 34/2006(cu modificarile ulterioare)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
A.J.O.F.M. - Compartiment Juridic
Adresa postala:  str. Prelungirea Crisan, nr.2, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  203008, Romania, Tel. 0249438595, Email:  [email protected], Fax:  0249432276, Adresa internet (URL):  www.olt.anofm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2010 23:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer